Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte nytt snowboard når jeg flyttet opp hit for 3.5 år siden. Skulle være så bra løyper her.

Har enda merkelappen på under og står nedstøvet [emoji14]

 

Kjipt. Har hytte på fjellet som jeg er på hver helg hele vinteren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde på meg arbeidsklær da jeg kjøpte min :) gikk helt fint det. Fikk hjelp med en gang, snakket litt, fikk prøvekjøre bilen og kjøpte den.

Altid gøy å bruke clutchen på ny bil i vernesko [emoji14]

Hehe, kjører min bil med vernesko av og til, ganske funky det ja. Nei det er litt trynefaktor her i byen ihvertfall, jeg vet hvem som bestyrer noen av bilsjappene og ja det er langt fra hyggelige folk. Men jeg ringte inn til en av de nå og klaget. Jeg har sendt mail om prøvekjøring fra bilmerkets hjemmeside, forhandlerens hjemmeside, møtt opp, men ingen antydning til hjelp eller svar. Ikke har jeg shabby klesstil heller, men litt skate/snowboard u know, så jeg skjønte ikke greia, må vel ikke være nødvendig med dress? Men det var vel viktigere med det morsomme på kontoret enn å selge bil. Sjefen på forhandleren beklaget seg mye og la seg skinnflat så jeg regner med det blir litt oppfreshing i kundeservice der. Anyways blir prøvekjøring i helga :) Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hentet engang en helt ny Mercedes-Benz W201 190E 2,3 i feltuniform (nei... jeg var ikke offiser). Da ble bilselgerne ganske lange i masken... :)

 

Jeg kom i treningsbukse og en slitt jakke når jeg hentet min bil. En selger ble rimelig lang i maska da kan man si :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte stort sett nytrakta kaffe i pappkrus på mitt firmabiltak. Ganske harmløst. Noe verre var å sette dem på dashboardet. Glemte noen ganger av dem, en liten brems fikk dem til å velte å renne rett ned i defroster-dysa til frontruta :) skjedde vel tre ganger.

Kaffearoma henger igjen lenge!

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Kjørte bak ei dame en gang som hadde mobilen på panseret. Den sklei ned i en rundkjøring og hu kjørte rett over den med bakhjulet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentelig aldri hatt problemer med å få hjelp i bilbutikker, men ja jeg har opplevd at selgere bare sitter på kontoret sitt og glaner på dataen. Skal jeg bare kikke har jeg ikke brydd meg men lurer jeg på noe så nøler jeg ikke med å si ifra, og skal love deg de hopper til når du spør om de er interessert til å ta seg en tur ut av glassbua og hjelpe kunder :P

Men det som provoserer meg er nå du står med en selger og han svarer telefonen mens man har en dialog, da står man der som ett naut som er "nedprioritert".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...