Kvasi Skrevet Mai 13, 2015 Skrevet Mai 13, 2015 Iflg moten innen statusoppdateringer på FB drikker jeg garantert alkohol for ofte og er på for få fjelltopper. Men det er veldig greit, tviler på at de får så mye annet igen for det enn prestasjonsangst for om bildet er bra nok. Jeg for min del driter i fasaden og har både brukbar enebolig og bil uten ei krone i lån. At det av og til frister å kjøpe dyr bil ja, så klart. Men det er såå behagelig å heller bruke de pengene på å ha det generelt fint scoot reagerte på dette 1
Shattered Skrevet Mai 13, 2015 Skrevet Mai 13, 2015 Haha, sånn hadde jeg det og. Helt til jeg fikk meg sjåførjobb Ja, forresten.. Faen! Så du begynte å røyke som et lokomotiv, drikke som en foss og snuse som en sporhund etter du fikk sjåførjobb? Banne som en sjømann vet jeg du kan fra før
hermanoo90 Skrevet Mai 14, 2015 Skrevet Mai 14, 2015 Avholds! Er 25 til høsten, aldri drukki ei dråpe Sent from my iPhone using Tapatalk
Skulebollen Skrevet Mai 14, 2015 Skrevet Mai 14, 2015 passer på og drikke meg full minst en gang i uken Noen her som har vert i jobbintervju hos Songa Drilling i det siste? Eller som evt. jobber der ?
axept Skrevet Mai 14, 2015 Skrevet Mai 14, 2015 Jeg var glad i å drikke før, fra jeg var ca 17 til begynnelsen av 20 årene. Drakk minst 2 ganger i uken, ofte en uke i strekk. Nå blir det en sjelden gang. Er ikke mange ganger i løpet av et år. Litt på grunn av at jeg blir så jævlig dårlig dagen derpå. Blir heller en øl eller 2 til maten om kvelden i helgene. Skal muligens på fylla i morra, men det frister ikke.. Jeg er en øl-mann så drinker har ikke vært min greie. En jeg liker er ganske enkel og funker bra; Bacardi Razz+Bacardi Apple + 7-Up...
Shattered Skrevet Mai 14, 2015 Skrevet Mai 14, 2015 Auda.. http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/bil-og-trafikk/honda-tilbakekaller-millioner-av-biler/a/23452348/
Haukefer Skrevet Mai 14, 2015 Skrevet Mai 14, 2015 Nei øl er rimelig snadder. Noen som har prøvd Jack Daniels og 7up? Det høres rart ut men smaker helt topp
noekult Skrevet Mai 14, 2015 Skrevet Mai 14, 2015 Wut. HPVL, Martin1993, Haukefer og 1 annen reagerte på dette 4
Skårholen Skrevet Mai 14, 2015 Skrevet Mai 14, 2015 Ja det er Wicky, han er gæærn ass. Hansker i E-klassa, trur ikke det var helt planlagt.
thbrekke Skrevet Mai 14, 2015 Skrevet Mai 14, 2015 Møkk å drive med eksamensøving nå i finværet...Men heldigvis bare litt over 2 uker igjen så er jeg ferdig med to års teknisk fagskole. Begynner å bli rimelig klar for å reise til sjøs og tjene litt penger igjen! Og ikke minst frihetene til å gjøre akkurat hva jeg vil når jeg er hjemme på fri
FredrikE24 Skrevet Mai 14, 2015 Skrevet Mai 14, 2015 (endret) Sitter i skrivende stund også med eksamensforberedelser, har et drøyt år igjen før fullført Ingeniørutdanning. Har gått på skole i 3 år allerede og det blir totalt 4 medberegnet forkursåret. Bare å bite tenna sammen siste tiden nå Å studere er ille nok, men å ta 3-4 eksamener pr. Semester er ingenting mot å måtte ta krevende beslutninger i en arbeidssituasjon titt og ofte(resten av livet)! Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Endret Mai 14, 2015 av FredrikE24 Fredrik reagerte på dette 1
Fredrik Skrevet Mai 14, 2015 Skrevet Mai 14, 2015 Ja... på jobben er man jo på en måte til eksamen hver dag, men man blir tilslutt ekspert på det også. Jeg tror at du kan komme langt med en ingeniørtittel i årene fremover...
Clevion Skrevet Mai 14, 2015 Skrevet Mai 14, 2015 Er det fy-fy og holde på med bilvask og polering på en så fin dag som dette? Tenker på at det er helligdag, men været er kun fint idag og skal visst bli dårlig de neste dagene, sånn bittelitt ivertall
Dweezil Skrevet Mai 14, 2015 Skrevet Mai 14, 2015 Jeg studerte teoretisk databehandling på universitet i 10 år. Endte opp med en doktorgrad til slutt. Kan berette at en disputas er en ganske enerverende opplevelse... men lettelsen er tilsvarende stor når det hele er over! Jobber som konsulent i det private næringsliv nå, og min erfaring er at utfordringene der stort sett er enklere å håndtere enn problemene jeg måtte forholde meg til som doktorgradsstudent... Lykke til på eksamen til alle som sitter inne og leser!! thbrekke og Nytern reagerte på dette 2
Thundercoil Skrevet Mai 14, 2015 Skrevet Mai 14, 2015 Jeg sto ute og støvsuget og vasket bilen 08:30 i morges. Ingen som kom ut og kjeftet Fant spontant ut at jeg skulle delta på vårmønstringen.
Anbefalte innlegg