Daniel. Skrevet Mai 14, 2015 Skrevet Mai 14, 2015 Noen som har lite å gjøre på.. http://www.ba.no/__Eldre_Mercedes_med_bl_lys_stanser_biler_og_viser_finger-5-8-73265.html
Shattered Skrevet Mai 15, 2015 Skrevet Mai 15, 2015 http://viralshare.blogg.no/1429547390_n_blir_det_gratis__ta.html Folk som biter på, uten noen spesifikke kilder, må vel være stokk dumme? haha! Xavi0n reagerte på dette 1
e30_joakim Skrevet Mai 15, 2015 Skrevet Mai 15, 2015 kjører Caddy 06 modell nå, stor forskjell på komfor og LYD inni bilen kontra 7 serien ... blitt så sykt bortskjemt med komfor og støynivå etter jeg har hatt 7 serien ..
7ertzen Skrevet Mai 15, 2015 Skrevet Mai 15, 2015 Formeninger om arbeidsbil som tømrer? Står mellom transporter og hiace... Pris 20-40000,-
FredrikE24 Skrevet Mai 15, 2015 Skrevet Mai 15, 2015 HiAce for ALLE penga. Man kan si hva man vil om den, med tanke på støy bla bla bla. Er man ute etter en helt problemfri bil(jeg mener helt problemfri), så er Hiace det eneste bra valget. Med 118 biler i min gamle serviceavdeling jeg var en del av, var over halvparten Hiace. Samtlige gikk gjennom 5 års leasing under krevende forhold uten en eneste feil. Er ikke så lenge siden jeg hadde langtur med en Hiace og jeg er stadig en fan til tross for dens problemområder. Banker man motorvei i 120-130 hver dag, så hadde jeg nok ikke valgt en Hiace. Støyforskjellen mellom 90 til 120-130km/h er hinsides stor og faktisk ganske så søvndyssende.Så kommer kanskje det siste mange klager på og det er stereoen. Det er ikke så rart det er dårlig lyd i en Hiace, fordi høyttalerne er montert helt feil i sparkepanelet fra fabrikk. Slik de er montert, så er det åpent mellom for- og bakside på høyttaleren. En easy-fix er å kjøpe et bassrefleksrør som man benytter ved konstruksjon av høyttalerkasser og kappe av en liten bit og plassere mellom sparkepanelet og rundt kanten i front på høyttalerelementet. Da oppnår man en kasseeffekt og det hele blir så mye bedre.. En kollega og jeg kjøpte et slikt rør og gjorde dette på de fleste av Hiacene og det er bare en baufil og en skrutrekker du trenger for å få dette gjort
Nytern Skrevet Mai 15, 2015 Skrevet Mai 15, 2015 Er du lang? Velg Transporter. Kjørt alle gen. Hiace og de er rett og slett for små.
7ertzen Skrevet Mai 15, 2015 Skrevet Mai 15, 2015 Støy og dårlige høyttalere bryr meg ikke. Det som bryr meg er hvor slitesterk den er. Ser ut til at Hiace har best rykte der.
Robkill Skrevet Mai 15, 2015 Skrevet Mai 15, 2015 Startet helgen med å hente disse to på posten! Veldig artig med litt nyere vinyl å snurre på Låter bra gjør det også! Dweezil reagerte på dette 1
pautomagi Skrevet Mai 15, 2015 Skrevet Mai 15, 2015 Mulig dumt spørsmål men jeg spør alikevel. Jeg handlet meg noen nye felger. Hvis disse er originale så er det 2 delte felger. Det jeg lurer på er om jeg kan skru ut senteret og montere i en annen tønne / 3 delt. For å få på annen kant. Disse felgene står det at han har maskinert og konvertert til 3-delte. Må det gjøres eller kan jeg som jeg sier bare flytte senteret ?
axept Skrevet Mai 15, 2015 Skrevet Mai 15, 2015 God helg folkens! Tar meg en øl og skal muligens på pub quiz før en konsert.. Gruer meg allerede til morradagen.. For et liv.. Haukefer, Marius2002 og majuz reagerte på dette 3
hsd Skrevet Mai 15, 2015 Skrevet Mai 15, 2015 (endret) Mulig dumt spørsmål men jeg spør alikevel.   Jeg handlet meg noen nye felger. Hvis disse er originale så er det 2 delte felger. Det jeg lurer på er om jeg kan skru ut senteret og montere i en annen tønne / 3 delt. For å få på annen kant.   Disse felgene står det at han har maskinert og konvertert til 3-delte. Må det gjøres eller kan jeg som jeg sier bare flytte senteret ? Ikke noe problem å montere i en annen tønne, spørsmålet er om du har eller får tak i tønner som passer. Skal du kjøpe 4 nye tønner med spesialmål (OZ, BBS o.l bruker somregel flere bolter) så blir det fort usmakelig dyrt. Det du gjør er å skjære bort kanten fra originaltønna, så bestiller du kant i samme ytterdiameter, samme indre diameter (styrekant), boltsirkeldiameter/antall bolter og ønsket bredde. Har du utstyr så bare stikker du av kanten i benk, men er mange som bare bruker vinkelsliper også. Eneste som er viktig er at du ikke kommer borti planet på tønna, og ikke runder kanten for mye når du skal ta siste delen av kanten. (relativt tynt gods type 4-5mm) Mulig du også må dreie litt av diameteren på senteret mtp den nedre step lip kanten. Endret Mai 15, 2015 av Håskjold
pautomagi Skrevet Mai 15, 2015 Skrevet Mai 15, 2015 Takk takk! Får måle og sjekke størrelser om jeg finner mot til det
TRF Skrevet Mai 15, 2015 Skrevet Mai 15, 2015 (endret) Finnes det noen datamennesker i rena/Elverum/ hedmarksområdet? Har kjøpt meg en data (bærbar) som jeg skulle hatt win7 pro på (lovlig registrert versjon etc). Har dårlig tid og finner ingen som har dette tilgjengelig av de forskjellige leverandørene i området. Betaler gjerne noen for å kjøre en formatering av dataen og sette opp med win7 pro om det kan gjøres fort. Endret Mai 15, 2015 av TRF-Racing
Anbefalte innlegg