Daniel. Skrevet Mai 26, 2016 Skrevet Mai 26, 2016 Tror ikke bilen min syns noe om at jeg tenker å selge den..
Freakshow Skrevet Mai 26, 2016 Skrevet Mai 26, 2016 2 minutter siden, DanielStance skrev: Tror ikke bilen min syns noe om at jeg tenker å selge den.. enten det eller så er den lei av å ha høydeskrekk og vil ned til jorden overflate xD
Daniel. Skrevet Mai 26, 2016 Skrevet Mai 26, 2016 må nesten ha høy bil for å komme over de fjellene av noen fartshumper vi har her
Julianv Skrevet Mai 27, 2016 Skrevet Mai 27, 2016 18 timer siden, awt skrev: Vann i øyenbryn på lykter Tett drenering fra panoramatak, med vann i elektronikk som resultat LED-striper i baklyktene som ryker Rust på bagasjeluke Trøblete iDrive (hovedsakelig CCC) Morkne slanger til kompressor for luftunderstellet bak, med defekt kompressor som resultat (suger inn grus) Ødelagt mikrobryter på "vinduet" i bakluken Defekt antenneforsterker (normalt grunnet vannintrenging) For mitt vedkommende har jeg byttet begge de ytterste baklyktene, har fått reparert rust på garanti og litt vann i den ene frontlykten på fem år. Ellers har jo N47-motoren sine ufordringer med registerkjedet, så ville sjekket om denne har fått utbedret dette. Takk for gode tips å se etter Skal avgårde om et par timer å se på en facelift 525dat med 130k på telleren De fleste tingene her er jo lette DIY fiks 13 timer siden, Fredrik 90 skrev: Kjøp F10/11 heller, mye mindre trøbbel og feil på dem. Spør hvem som helst som jobber med BMW og de vil bekrefte dette. Men, ingen bil er feilfri dressverre. Har dessverre ikke råd til det nå, etter boligkjøp osv. Men F1x er absolutt en nydelig modell med mindre feil ja Heldigvis er jeg nå bilmekaniker så det hjelper jo godt på! Shattered reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet Mai 27, 2016 Skrevet Mai 27, 2016 12 timer siden, DanielStance skrev: Tror ikke bilen min syns noe om at jeg tenker å selge den.. Du skal være glad du har en vanlig E34 du. Da jeg kjørte Ix skjedde det samme med meg en gang. Bare at fjæren gikk rett inn i dekket og ødela det. Måtte også bytte dempere og topplager. Legg til at Ix har en ganske dyr dekkdimensjon og man kun får tak i originaldeler til en veldig stiv pris. Legg til at dette skjedde i jula med 20 minus ute og jeg hadde ikke noe sted og stå så jobben måtte settes bort. Det ble en dyr avslutning på året. Bare demperne kostet nærmere 3000 kroner stykket. Det var da jeg fant ut at X betyr ekstra dyrt. Håper denne lille betraktningen var til trøst, det kan alltid være værre. tambur4 reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet Mai 27, 2016 Skrevet Mai 27, 2016 5 timer siden, Rune-K skrev: Du skal være glad du har en vanlig E34 du. Da jeg kjørte Ix skjedde det samme med meg en gang. Bare at fjæren gikk rett inn i dekket og ødela det. Måtte også bytte dempere og topplager. Legg til at Ix har en ganske dyr dekkdimensjon og man kun får tak i originaldeler til en veldig stiv pris. Legg til at dette skjedde i jula med 20 minus ute og jeg hadde ikke noe sted og stå så jobben måtte settes bort. Det ble en dyr avslutning på året. Bare demperne kostet nærmere 3000 kroner stykket. Det var da jeg fant ut at X betyr ekstra dyrt. Håper denne lille betraktningen var til trøst, det kan alltid være værre. Hehe, joda Var bare en smule irriterende at det skulle skje akkurat nå når den snart må på EU, og jeg har tenkt å selge den hehe. Skulle liksom unngå å bruke mye mer penger på den.
Shattered Skrevet Mai 27, 2016 Skrevet Mai 27, 2016 8 timer siden, Julianv skrev: Takk for gode tips å se etter Skal avgårde om et par timer å se på en facelift 525dat med 130k på telleren De fleste tingene her er jo lette DIY fiks Har dessverre ikke råd til det nå, etter boligkjøp osv. Men F1x er absolutt en nydelig modell med mindre feil ja Heldigvis er jeg nå bilmekaniker så det hjelper jo godt på! Skulle du ikke se på 520d da? Julianv reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet Mai 27, 2016 Skrevet Mai 27, 2016 (endret) Synd man ikke ser dette til vanlig nå til dags.. Skikkelig old-school, dette er en tribute som ble spilt i 2009. Live-musikk er som vanlig best Edit: Endret Mai 27, 2016 av Marius2002 sveigis og SofaKingFresh reagerte på dette 2
bimmerR Skrevet Mai 27, 2016 Skrevet Mai 27, 2016 Jeg hører ikke mye på (old-school) rap. Men finnes en del jeg har sansen for å høre i ny og ne. Anbefaler filmen "Straight Outta Compton" til alle som ikke har sett den. En av de bedre filmene som har kommet ut siste året. SofaKingFresh, bricks og Marius2002 reagerte på dette 3
Marius2002 Skrevet Mai 27, 2016 Skrevet Mai 27, 2016 8 minutter siden, bimmerR skrev: Jeg hører ikke mye på (old-school) rap. Men finnes en del jeg har sansen for å høre i ny og ne. Anbefaler filmen "Straight Outta Compton" til alle som ikke har sett den. En av de bedre filmene som har kommet ut siste året. Fantastisk film ! bimmerR og bricks reagerte på dette 2
asv Skrevet Mai 28, 2016 Skrevet Mai 28, 2016 Hva bør man realistisk ut med for en Z3 Coupe 2.8 her til lands? Så en på finn for litt siden som var tilsynelatende pen og med kompressor for rundt 120k eller hva det var. Denne var dog beskrevet som at den trengte litt omsorg. Få av de på markedet gjør vel sitt til at prisene holder seg godt
Daniel. Skrevet Mai 28, 2016 Skrevet Mai 28, 2016 Morro sak som er med i 24h Nürburgring løpet 540i E34 LPG liffi, Fredrik 90, sveigis og 3 andre reagerte på dette 6
Freakshow Skrevet Mai 29, 2016 Skrevet Mai 29, 2016 10 timer siden, DanielStance skrev: Morro sak som er med i 24h Nürburgring løpet 540i E34 LPG Tøft!
TRF Skrevet Mai 29, 2016 Skrevet Mai 29, 2016 Hvor får man kjøpt motstander/resistor i lite antall, løst, helst over disk? Trenger til tempfølerer til datalogging i bilen. Anbefalt er visst 2,2kohm.
Anbefalte innlegg