Fredrik Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 Er det virkelig mulig? Slikt gjør man ikke uten at det er med vilje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 Begynner virkelig å miste troa på menneskeligheten når jeg ser sånne bilder.... Sent from my iPad using Tapatalk HD Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 Dette må være gjort med vilje? Det er jo førerdøra, man kommer seg ikke inn og ut engang, selv den mest tanketomme vil jo etter hvert merke at man ikke kommer inn og ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 Fikk tilsendt et bilde fra en kamerat med Volvo V60 i dag. En vattnisse i GL350 hadde satt ny rekord i intim-parkering utenfor butikken...Han ble bra forbanna, og sto og ventet en stund for å gi sjåføren en skyllebøtte. Men sjåføren kom ikke ut, så han måtte dra uten å få renset sjela. Hadde det skjedd meg hadde jeg lagt søppelposen jeg har bak forsetet oppe på panseret til GLen.... Lekkert det der, opplevde det samme i fjor.. Herlig når andre ikke kan parkere :/ ImageUploadedByTapatalk1420838160.978102.jpg Hva er det med pengefolk og parkering, siden det var dyre biler i begge disse tilfellene (GL og Jaguar)? Kvinnfolk på handletur i mannens X5 eller Cayenne er skrekkelig idiotiske til å parkere, samme med folk i elbil som tror de har førsterett på alt fordi de er så mye "bedre og flinkere" enn alle andre. Men, den var jo ikke så smart den parkeringa på den Volvoen heller da. Folk som ikke klarer (eller gidder) å parkere rett og innafor strekene irriterer meg vel så mye... Kan det tenkes at han i GLen ble en smule irritert av dette og parkerte som han gjorde, tror ikke jeg selv hadde hatt baller til å fortelle andre hvordan de skal parkere når jeg åpenbart ikke var i stand til å parkere riktig selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 Han glemte håndbrekket, så bilen rant litt tilbake etter at han hadde gått. Han ble litt målløs når han kom tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 hehe, ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 OK... hendig uhell. Det er dessverre litt for lett å glemme at slikt kan skje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Nettopp cruiset en time i min kompis sin nyinnkjøpte 06 mod. 750iL Fantastisk skyss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 http://www.mirror.co.uk/news/technology-science/technology/charlie-hebdo-anonymous-declares-war-4949878?ICID=FB_mirror_main Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 http://www.mirror.co.uk/news/technology-science/technology/charlie-hebdo-anonymous-declares-war-4949878?ICID=FB_mirror_main LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Han glemte håndbrekket, så bilen rant litt tilbake etter at han hadde gått. Han ble litt målløs når han kom tilbake... Bruker folk faktisk brekker når man parkerer? Setter bilen alltid i første, har aldri opplevd rulling. Men så parkerer jeg ikke så ofte i bratt bakke heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Bruker folk faktisk brekker når man parkerer? Setter bilen alltid i første, har aldri opplevd rulling. Men så parkerer jeg ikke så ofte i bratt bakke heller.Ikke jeg heller, hadde en 520 en gang skulle parkere forran en bom i nedover bakke for å låse den opp. Ca 45 graders helling, til i 1 og stoppa bilen, skulle se om bilen bevegde seg og ja det gjorde den ugh! Det var en uhyggelig følelse! Hoppa framover som om når du starter en bil, tror det var dårlig kompresjon i motoren [emoji14] dro til brekket. Så bruker aldri brekket med mindre bilen står av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Bruker folk faktisk brekker når man parkerer? Setter bilen alltid i første, har aldri opplevd rulling. Men så parkerer jeg ikke så ofte i bratt bakke heller.Det er godt mulig han glemte å sette den i gir, det er vel mer et utsagn enn et fasitsvar. Selv bruker jeg stort sett kun gir, men i bratte bakker og på ferjer bruker jeg begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Bruker folk faktisk brekker når man parkerer? Setter bilen alltid i første, har aldri opplevd rulling. Men så parkerer jeg ikke så ofte i bratt bakke heller. bruker bare brekket jeg så slipper det ruste i filler, og fryser gjerne ikke på vinteren da er det bratt bakke elns, så kan det hende jeg setter den i gir og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Ser maaange som feks bruker brekket når de skal inn på butikken. Ser ikke helt poenget i det, så lenge ikke man står i bratt bakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg