Kennethe34 Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Du er ikke den eneste, har selv to stk ombygde for salg for en kollega og ble avvist. Den ene har lugget på finn i over 2mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 ja, jeg så det var et par til som ble borte samtidig... Tullete... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Kan ikke finn.no gjengen heller rette oppmersomheten mot folk som helt tydelig har misvisende pris og beskrivelse av hva de selger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 På høy tid at Finn.no har ryddet opp i dette, en ombygget bil blir aldri en ekte M5! Jeg skjønner frustrasjonen men det er medaljens bakside når man kjører uoriginal vare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Tror desverre du og dine meningsfeller er litt i mindretall der (men dere har naturligvis full rett til å mene det, og her inne kan det godt hende dere er i flertall for alt jeg vet). Jeg er heller ikke fryktelig interessert i ombygde biler, men den kan fint ligge i den kategorien som den er godkjent ombygd til. Derimot er jeg ganske lei av å se "M sport" på alle biler som ikke er det. For ikke å snakke om at alle som har 3,0liter verjsonen av "25d" annonserer de som "30d". "Det er jo helt samme motoren".... Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 F90: Hva gjør det om det blant e60 m5 ligger to stk. ekstra? Der ligger jo ikke 10 biler engang. Ser ikke problemet så lenge det står i salgsannonsen at bilen faktisk er ombygd. Skjønner ikke hvordan dette kan plage deg, men skal vel kanskje ikke så mye til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 (endret) Har ikke sagt at det plager meg, synes bare det er riktig å luke bort ombygde biler. Edit: Det Finn også burde gjøre er å lage en egen kategori for Alpina nå Endret August 14, 2015 av Fredrik 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Skal klage til finn og be om at de lager en egen seksjon for oss som har biler med original M-sport, så kan de med uoriginal vare gå et annet sted å være. Ettermontert M-sport vil aldri bli det samme og det ødelegger litt av det som er stas med å ha en original M-sport bil. Vet jo ikke hvem som har gjort jobben, heller. Kanskje de har slurvet, kappet i ting og glemt noen skruer her og der. Skjønner ikke at noen tør å kjøpe slike biler, og de burde lagt laaaangt under i pris, enn de med original M-sport. thbrekke, hsd, Julianv og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Bare for å avklare, om det skulle være tvil, så det jeg mente var biler som står "M Sport" på i innledningen, også er det ikke det. Det er klistra på et m merke eller noe, i beste fall noe sportsstoler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Tipper Thundercoil hintet til noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 (endret) Slike trangsynte bestemmelser trodde jeg det kun var statens vegvesen som kunne komme med. Har man ett ørlite gram praktisk tankegang er det ingen tvil i hvor en godkjent ombygd bil hører mest hjemme. Greit nok at man kan skille litt, men dette burde vert løst enkelt og greit ved at man kunne huka av for ombygd bil på samme måte som man huker av for 4wd eller bakhjulstrekk. Likens kunne kjøpere enkelt og greit filtrert seg frem til det dem ønsker, dem må jo allereie igjennom ett drøss med menyer for å komme fram til foreksempel kun facelift E36 M3. Det som nesten irriterer meg mest er at trolig brorparten av "klagene" finn.no har mottat trolig er fra folk som ikke har M bil og aldri kommer til å få ut fingern å kjøpe det heller. Endret August 14, 2015 av Håskjold Nytern og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Skal klage til finn og be om at de lager en egen seksjon for oss som har biler med [...] Oooooh snap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Tipper Thundercoil hintet til noen andre Sikkert meg han hintet til. Dumt at man skal "gå løs" på hverandres biler i en diskusjon, jeg lever iallfall fint med ettermontert M-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 (endret) Går ikke løs på bilen, bare litt satire på sterke meninger Ikke noe vondt ment, som vanlig. Synes bilen din er flott og med riktige mods. Hadde ikke gjort noe annerledes. Angående ombygde biler, så kunne finn enkelt ha løst problemet med å endre titlene til f.eks. 523i/M5, mens de fortsatt fikk ligge blandt M5ene. Sånn om (gårs)dagens ordning var for dårlig. De som skal se etter ombygde nå, må jo søke etter ord ("M5") og håpe de finner alle, eller sortere etter hk også, og krysse fingrene for at selger oppgir M5 effekten. Ser for meg det desiderte flertallet ikke vet om endringen og tror det ikke finnes noen ombygde til salgs. Det er jo ikke akkurat heldig for selgeren. Endret August 14, 2015 av Thundercoil Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Jeg har bil med original m sport. Jeg er hipp. Kjøpte original diffuser i dag, føler jeg nærmer meg status: semikul. Marius2002, Daniel. og Haukefer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg