awt Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 Helt enig. Mobilversjonen er tilnærmet ubrukelig på PC (og på mobil også for den saks skyld). Jeg er for å ha en versjon som fungerer på alle plattformer, men det er fint mulig å ha en som fungerer bra på alt, det er ikke tilfelle her. Utrolig synd at Finn.no har monopol, og at de har kommet i en slik posisjon at ingen har mulighet til å ta opp kampen. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 Ja Finn.no har gjort det bra. De har slått alle konkurenter og har så og si monopol. De overstyrer alt å alle virker det som. Rett å slett driter de i brukerne å gjør som de vil. Jeg har klaget på et par ting. Svaret de kommer med er egentlig "vi driter i hva du mener. Det er best slik vi gjør det" Riktig nok ikke så direkte, men det er slik de mener det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 (endret) Test Endret Oktober 17, 2015 av Otis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 Ja, jeg har samme erfaring selv. Litt tidligere rapporterte jeg to selgere som solgte store mengder kopifelger til bl.a. BMW som originale felger. Jeg var ikke ute etter å ødelegge salget, men jeg mener det bør opplyses at det er snakk om kopier. Annonsene til den ene selgeren ble slettet umiddelbart (dette var ikke min hensikt), mens med den andre fikk jeg beskjed om å dokumentere påstanden (det var egentlig ingen tvil etter min mening, men greit nok). Jeg sendte så link til hvilke innpress og størrelser disse felgene ble levert med originalt, men det forstod de ingenting av, og jeg måtte dokumentere bedre. Jeg spurte hvilken dokumentasjon de krevde, men det klarte de aldri å svare på, bare at de ikke kunne gjøre noe basert på antagelser og blablabla (merkelig, de gjorde jo det med den andre selgeren). La merke til etterpå at første selger annonserte som privatperson (altså annonsene er gratis), mens den andre var firma, og da mest sannsynlig betaler for annonsene, så der har man svaret. mkj, Fredrik og Sjøbuse reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 Noen som vet regler for ekstra fjernlys? (1000 metere) De skal kobles opp mot orginalt fjernlys slik at alle fjernlys kuttes samtidig, men er det krav til at de også skal ha egen bryter? Altså at de kan deaktiveres mens orginalt fjernlys er på? Eller er ikke dette krav? Kan de bare kobles rett på orginalt system uten egen bryter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 Hadde ekstralys på min Mini Cooper S, som var originale. De var koblet opp rett på fjernlys med ingen mulighet for å skru de av. Vil tro det er sånn det skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 Jeg ville nok satt på en bryter, ikke så viktig hvor Bare så man har mulighet for å bryte styrestrøm På min var det enklest å montere den skjult i sparkepanelet Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 Det er ikke krav til egen bryter for ekstra langlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 Finn.no gjør norn rare prioriteringer syns jeg. Og de nye mobilversjonene syns jeg har vært tre steg tilbake. I listen over hvor man velger bilmerker feks, så skjuler de både merker og modeller.. Funksjonen hvor man fikk alle bilene i annonsen i miniatyr unde bildet man viste er vekk- hvor man nå gjerne må trykke seg gjennom 30bilder.. Dessuten syns jeg det er på høy tid at de opplyser direkte om når eugodkjenningen går ut i annonsene, utrolig slitsomt å måtte inn på allslags linker for å se etter heftelser og eugodkjenning. Mange flere ting jeg irriterer meg grønn over med finn. Egentlig savner jeg første utgaven av autodb. Der fungerte ting som det burde, og det var en fin og gratis løsning som fint kunne tatt opp kampen med finn. Bare synd de ikke forsto sine egne konkurransefortrinn og begynte å ta betalt. noekult og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 Helt enig. Mobilversjonen er tilnærmet ubrukelig på PC (og på mobil også for den saks skyld). Jeg er for å ha en versjon som fungerer på alle plattformer, men det er fint mulig å ha en som fungerer bra på alt, det er ikke tilfelle her. Utrolig synd at Finn.no har monopol, og at de har kommet i en slik posisjon at ingen har mulighet til å ta opp kampen. Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 Prøvd å søke litt, men hva skjer på xDrive når DTC slås av?Beholder den 60:40 fordelingen permanent, eller forflytter fordelingen seg fortsatt litt sånn som ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 Nye Need for speed skal vist ha BMW M2. Gleder meg nett litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 Betaen til nye NFS var rimelig skuffende syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 Synes min e61 530d støyer noe jevlig Er jo fin lyd mtp. at det er diesel, men er jo rett og slett travelt Min e39 520d støyet mindre inne i kupeen, og den kaklet ekstremt! Mangler riktignok motordeksel, men vil ikke tro dette skal gjøre så mye? Noen andre som mener di støyer mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 Hovedgrunnen til at jeg gikk for bensin var at jeg ville slippe dieselbråket. Kjører 99% i byen og jeg orker bare ikke støyen ved hvert lyskryss. Og jeg liker heller ikke Stop/Go (eller hva det heter) driten som kutter ut motoren, spesielt på dieselmotorer fordi hodet mitt henger seg opp i at det kan være dårlig for motoren (selv om produsenten eller eksperter måtte mene noe annet). Og om vinteren blir det enda verre, man kan jo heller ikke bare slå av tenninga hvis man venter et sted pga kulda... Jeg vil for min del klage på dekkstøy. Jeg har ikke runflats vinterdekk og likevel støyer det endel fra hjula i motorveifart... BMW har mye dekkstøy syns jeg... Ikke at jeg har erfaring med moderne Audi eller Mercedes, kanskje støyer de like mye eller mer, I dunno... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg