Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Litt teit spm, men pleier eldre bmwer å "røyke" litt/en del på denne tiden av året?

Min ryker også inntil den blir varm, men kun nå som det kan være litt kjølig om morgenen. Ryker aldri ellers

Er nok helt naturlig, kjører bak andre biler på veien og de ryker de også når de er kalde og det er kjølig ute. Hadde en helt ny F30 318I til låns her forleden og den røyk mye den også på tomgang når den var kaldt. Helt naturlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer med været her i gården. Kan ryke etter at jeg har kjørt en time også. Noen ganger så er det nada. Ganske merkbart på kalde morgener dog, når en bil stopper bak meg i kryss og jeg får lys gjennom eksosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på politiforum at Bmw 520d xdrive nå tar over for passelat som politibil fremover også.

[emoji106] [emoji106] [emoji106] [emoji106] [emoji106] [emoji106] [emoji106] [emoji106] [emoji106] [emoji106] [emoji106] [emoji106]

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på politiforum at Bmw 520d xdrive nå tar over for passelat som politibil fremover også.

Ja nå skal alle landets politipassater byttes ut med F11, det synes jeg er kult :D Politiet har inngått kjøpsavtale med BMW Norge for perioden 2016-2020 så det bli mye kjøreglede for lovens lange arm i fremtiden. Så er det jo litt hyggelig for Volvo som nå skal levere biler (XC70) til hundetjensesten, er noen år siden Volvo har levert biler til politiet nå.

Også er det jo litt artig at BMW X5 danket ut XC90 i kategorien ressursbil/innsatsleder bil, var jo enkelte som mente at den skulle gi X5 en kort karriere innafor det Norske politiet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg mange politimenn gikk ut med "endelig, No for første gang på bla bla bla år så har vi en bil som har alle nødvendighetene vi trenger"

Etter dei kjørte x5en med full last i. [emoji106]

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en BMW E24 i kollisjon i dag i ene rundkjøringen mellom Lørenskogveien/Strømsveien i Lørenskog. Tok nesten hele høyre siden i sammenstøt med nyere Mercedes. Håper den ikke blir borte fra veien...... :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå skal alle landets politipassater byttes ut med F11, det synes jeg er kult :D Politiet har inngått kjøpsavtale med BMW Norge for perioden 2016-2020 så det bli mye kjøreglede for lovens lange arm i fremtiden. Så er det jo litt hyggelig for Volvo som nå skal levere biler (XC70) til hundetjensesten, er noen år siden Volvo har levert biler til politiet nå.

Også er det jo litt artig at BMW X5 danket ut XC90 i kategorien ressursbil/innsatsleder bil, var jo enkelte som mente at den skulle gi X5 en kort karriere innafor det Norske politiet :P

Min svoger,jobber som politi og gleder seg storveis til Bmwene gjør sitt inntog.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må visst bytte alle vinterdekkene... Er ok mønster og alt ser ok ut, men de har visst endret form. Eggeform, S-form og 8-tallsform er vel beskrivelsen på dekkene nå. Er egentlig litt rart, for jeg kjører normalt, vasker felg/dekk før jeg setter dem bort i en mørk kjeller som holder ca 16 grader og der blir dem oppbevart liggende.

Jaja, da er det ut å få tilbud på dekk.

Noen som har erfaring med Hankook w606 winter I*CEPT  IZ?

post-47960-0-24407700-1446807279_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...