316 Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 Jeg var også sånn før, tidene forandrer seg. Men ny tv, det skal jeg ha så fort jeg har råd til det. Denne 42" plasmatven jeg har nå er langt unna å være dagens standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 65" led tv + 135" lerret over Solgte Klipsch høytallere og kjøpte meir stilrent hjemmekino anlegg fra Sony:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 Måtte kvitte meg med gulvhøyttalere selv for en stund siden. Da de tok for mye plass i følge kjerringa.. [emoji14] Så gikk til innkjøp av surround. 5.1 system med "små" høyttalere der de bak er vegghengt og passer i hjørne. Meget god lyd synes jeg selv. Subben er av den billige sort, men klarer seg likevel utmerket. Recieveren er nok heller ikke den beste da kjerringa skulle ha en TV-benk der "normale" recivere ikke går inni. Så måtte ty til en kompakt 7.2 reciever fra Sony. Jaja, lyd må en ha.. Så måtte gjøre det beste ut av det.. Sent fra min LG-H815 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 Kjører folk på veldig snille dimmensjoner eller? mtp de prisene? Jeg handler stort sett på dekkonline selv og slipper ikke så billig unna vanligvis. Selv er jeg tilhenger av å kjøre på svært gode dekk (PS2,PS3 som klare favoritter, men også en del fra de andre "permium" merkene). 245/45-18 conti pigg til e6x kom på 12ish tror jeg. Dette er da original dimmensjon, men har gått opp fra 40 til 45 i profil da dette alltid har god effekt på vinteren. Forøvrig er de nesten like dårlige som Nokian på alt som ikke er glatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 (endret) Satte nettopp på 245/45/18 på min E60. Må ha større spacere bak, ET35 + 20mm spacer funker men ser litt smått ut så langt inne i hjulbuen :\ Edit: har søkt men ikke blitt så mye klokere. Er det noe håp i helvete om å få godkjent dette? Har H&R skrudde spacere med TÜV. Endret November 6, 2015 av hanzhe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 Ta dette med en stor klype salt, men jeg mener på at du må ha papirer på at felgene kan benyttes sammen med spacere? Om det er tilfelle er det nok "umulig", da noe slikt neppe finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 Kjører folk på veldig snille dimmensjoner eller? mtp de prisene? Jeg handler stort sett på dekkonline selv og slipper ikke så billig unna vanligvis. Selv er jeg tilhenger av å kjøre på svært gode dekk (PS2,PS3 som klare favoritter, men også en del fra de andre "permium" merkene). 245/45-18 conti pigg til e6x kom på 12ish tror jeg. Dette er da original dimmensjon, men har gått opp fra 40 til 45 i profil da dette alltid har god effekt på vinteren. Forøvrig er de nesten like dårlige som Nokian på alt som ikke er glatt. Tja, jeg kjøpte 245/40/18 som er original, i ps3.En kompis kjøpte 205/60/16 for 5800,- i R2 ferdig på bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 E34 virker plutselig veldig liten når jeg har 195/65R15 vinterdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 Jeg kjøpte noen spacere som var typegodkjent for akkurat min bil (dette var bare 5mm). Da var lovlige hjulkombinasjoner oppført i listen med ulike spacerbredder. Det du må passe på er vel at innpresset ikke endrer seg mer enn 7,5mm per hjul. Jeg prøvde ikke å godkjenne dette, men jeg ser ikke hva som skulle mangle egentlig. Både biltype, innpress, spacerbredde og hjulbredde stemmer overens med Tuv-papirer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 Det er nok som du sier ja. På side 26 her står det hva som kreves til f.eks. e60/e61, men jeg klarer ikke å forstå om dette gjelder å få originale hjul lengre ut, eller om det er for å få andre hjul til originalt innpress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 noen som gamer nye need for speed på xbox? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 Det var jo litt stivt igjen, da jeg betalte 6800,- for 4 stk Michelin PS3 ferdig på bil. Mulig det er en ekstrem pris differanse på sommerdekk kontra vinterdekk, men tror ikke det. Men Skulebollen beviser jo at det er kurant å sjekke priser ved en handel. Jo det er en ekstrem prisdifferanse på sommer og vinterdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 Er dette noe som kom med bilen eller? [emoji14] Er feste og alt baki bagasjerom, står BMW på den og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 (endret) sjekk dette .. ! har vurdert egentlig en stund å flytte til sverige http://www.finn.no/finn/realestate/abroad/homes/object?folderId=787621&finnkode=66683531 Sånne hus og priser finnes det flust av her i Hedmark, og gjerne med utsikt eller strandlinje til et ferskvann også, eventuelt skog og jaktløyve. Jeg tipper 90% av naboene våre har minst en dobbel garasje og gjerne en låve i tillegg. Forøvrig bruker jeg ca 1time til togstasjonen i Lillestrøm, så det er absolutt muligheter for å pendle herfra også, siden jobbmarkedet er så som så.Bruker 30min til Charlottenberg herfra, så det går an å få gjort noe harryhandel også... Endret November 6, 2015 av Hawkon88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 (endret) Må jo ha nok lyd? Vi får se hvor lenge alle disse CV høyttalerne får lov til å være i hus, teller pr. idag 12 par gulvstående høyttalere i hus. Av CV er det DC10, to par DC12, to par DC15, et par VS120 og et par A123. Lydplanker og små bose-systemer(låter ikke bra) kommer nok aldri i min bolig, til det er interessen for dette for stor. Går jeg inn i en leilighet med naboer tett rundt blir det nok et par potente stativ-høyttalere istedefor Endret November 7, 2015 av FredrikE24 noekult og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg