Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ble plutselig kaldt ja.. Hadde planer om å skuffle en halv henger med grus å kjøre hjem for å legge i ett stort hull i innkjørselen. Nå jeg endelig fikk mulighet til å låne bil med hengerfeste, så hadde grusen frosset såpass mye at jeg kom ikke igjenom med spaden.. ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå bestilt meg en golf gte etter ca 15 år i e28-e34-e46-r39-e91og e34 -e84-f11. Føles merkelig å gjøre dette byttet men med nytt hus og grusomme driftskostnader/verditap på f11 så måtte noe gjøres. Er på harryferie en uke i året så da får jeg heller ha takboks da.

Om man ser bort ifra bagasjerommet og bredden så hadde golfen like god plass til barna som f11.

Blir jo noen kameler å svelge på kjørekomfort osv men ikke er ikke så store forskjeller som jeg hadde trodd.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå bestilt meg en golf gte etter ca 15 år i e28-e34-e46-r39-e91og e34 -e84-f11. Føles merkelig å gjøre dette byttet men med nytt hus og grusomme driftskostnader/verditap på f11 så måtte noe gjøres. Er på harryferie en uke i året så da får jeg heller ha takboks da.

Om man ser bort ifra bagasjerommet og bredden så hadde golfen like god plass til barna som f11.

Blir jo noen kameler å svelge på kjørekomfort osv men ikke er ikke så store forskjeller som jeg hadde trodd.:)

Bare å glede seg. Har hatt min GTE siden juni Og er strålende fornøyd ! Morsom og sprek bil for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får håpe det:) liker den godt selv om den er noe helt annet enn en f11. Har du mye utstyr på din?

Nei, eneste jeg la på var webasto, mørke ruter bak og key less(blir for dumt å vri om nøkkelen når motoren ikke starter) du tatt med mye? Skal du ha den til familie vogn? Er fornøyd med bilen men er nedtur med gnager. 200 hk for forhjula slipper lett, hvertfall med vinterdekk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, eneste jeg la på var webasto, mørke ruter bak og key less(blir for dumt å vri om nøkkelen når motoren ikke starter) du tatt med mye? Skal du ha den til familie vogn? Er fornøyd med bilen men er nedtur med gnager. 200 hk for forhjula slipper lett, hvertfall med vinterdekk

Skal ha den som "familiebil" .min får største navi,skinn,parkeringsvarmer,keyless,mørke ruter,aktive lys,18" felger,ryggekamera og litt annet tull å tøys:)

Litt nedtur blir det nok men kommer nok litt sterkere tilbake når BMW får flere laddbare modeller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off topic off topic, men ville bare nevne at brodern kjøpte denne Asusen til 1800 kr. fra Expert i går: https://www.expert.no/data-og-tilbehor/datamaskiner-barbare/barbare-datamaskiner/asus-r417ma-wx0144t-14-laptop-white/p-251463/

Jeg trodde den kom til å være ubrukelig, men jeg er satt ut av at det går ann å kjøpe en brukbar Windows laptop til denne prisen. Han bruker bare laptopen til surfing og YouTube-ing, og lagrer heller ikke så mye (man får med 25GB Dropbox inkludert i prisen + OneDrive seff, så det er ingen krise at laptopen har så lite harddiskplass). Også er det SSD, så da går det jo faktisk ikke så tregt heller når man fjerner litt bloatware.

Bare ett tips, om noen vil ha helt grei laptop til utrolig lav pris. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...