fish Skrevet November 20, 2015 Share Skrevet November 20, 2015 Ble plutselig kaldt ja.. Hadde planer om å skuffle en halv henger med grus å kjøre hjem for å legge i ett stort hull i innkjørselen. Nå jeg endelig fikk mulighet til å låne bil med hengerfeste, så hadde grusen frosset såpass mye at jeg kom ikke igjenom med spaden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 20, 2015 Share Skrevet November 20, 2015 Kom en god 10cm med snø her i dag. Og det hadde vært greit hadde det vært frost, og hadde det ikke vært meldt regn i neste uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet November 20, 2015 Share Skrevet November 20, 2015 Har nå bestilt meg en golf gte etter ca 15 år i e28-e34-e46-r39-e91og e34 -e84-f11. Føles merkelig å gjøre dette byttet men med nytt hus og grusomme driftskostnader/verditap på f11 så måtte noe gjøres. Er på harryferie en uke i året så da får jeg heller ha takboks da. Om man ser bort ifra bagasjerommet og bredden så hadde golfen like god plass til barna som f11. Blir jo noen kameler å svelge på kjørekomfort osv men ikke er ikke så store forskjeller som jeg hadde trodd. Marius2002 og tambur4 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 20, 2015 Share Skrevet November 20, 2015 (endret) Når det gjelder gammel Boxer-BMW motorsykkel racer, så synes jeg dette bildet er flott! Ting var litt annerledes før, så mye simplere Endret November 20, 2015 av FredrikE24 Fredrik, bimmerR og Hawkon88 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet November 20, 2015 Share Skrevet November 20, 2015 Har nå bestilt meg en golf gte etter ca 15 år i e28-e34-e46-r39-e91og e34 -e84-f11. Føles merkelig å gjøre dette byttet men med nytt hus og grusomme driftskostnader/verditap på f11 så måtte noe gjøres. Er på harryferie en uke i året så da får jeg heller ha takboks da. Om man ser bort ifra bagasjerommet og bredden så hadde golfen like god plass til barna som f11. Blir jo noen kameler å svelge på kjørekomfort osv men ikke er ikke så store forskjeller som jeg hadde trodd. Bare å glede seg. Har hatt min GTE siden juni Og er strålende fornøyd ! Morsom og sprek bil for pengene. marius paulsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet November 20, 2015 Share Skrevet November 20, 2015 Ja får håpe det:) liker den godt selv om den er noe helt annet enn en f11. Har du mye utstyr på din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 20, 2015 Share Skrevet November 20, 2015 Nye 7'ern er så fet. Utrolig mye fete gadgets Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 (endret) Apropos gamle motorsykler med sidevogn... Endret November 21, 2015 av Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 Ja får håpe det:) liker den godt selv om den er noe helt annet enn en f11. Har du mye utstyr på din?Nei, eneste jeg la på var webasto, mørke ruter bak og key less(blir for dumt å vri om nøkkelen når motoren ikke starter) du tatt med mye? Skal du ha den til familie vogn? Er fornøyd med bilen men er nedtur med gnager. 200 hk for forhjula slipper lett, hvertfall med vinterdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 (endret) Dette er vel absolutt en gren av motorsporten hvor samarbeid står svært sentralt Disse karene i sidevognen er en anelse mer gale i den sporten.. Endret November 21, 2015 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 Nei, eneste jeg la på var webasto, mørke ruter bak og key less(blir for dumt å vri om nøkkelen når motoren ikke starter) du tatt med mye? Skal du ha den til familie vogn? Er fornøyd med bilen men er nedtur med gnager. 200 hk for forhjula slipper lett, hvertfall med vinterdekkSkal ha den som "familiebil" .min får største navi,skinn,parkeringsvarmer,keyless,mørke ruter,aktive lys,18" felger,ryggekamera og litt annet tull å tøys:)Litt nedtur blir det nok men kommer nok litt sterkere tilbake når BMW får flere laddbare modeller:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 Off topic off topic, men ville bare nevne at brodern kjøpte denne Asusen til 1800 kr. fra Expert i går: https://www.expert.no/data-og-tilbehor/datamaskiner-barbare/barbare-datamaskiner/asus-r417ma-wx0144t-14-laptop-white/p-251463/ Jeg trodde den kom til å være ubrukelig, men jeg er satt ut av at det går ann å kjøpe en brukbar Windows laptop til denne prisen. Han bruker bare laptopen til surfing og YouTube-ing, og lagrer heller ikke så mye (man får med 25GB Dropbox inkludert i prisen + OneDrive seff, så det er ingen krise at laptopen har så lite harddiskplass). Også er det SSD, så da går det jo faktisk ikke så tregt heller når man fjerner litt bloatware. Bare ett tips, om noen vil ha helt grei laptop til utrolig lav pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 herregud, å vanskelig det skal være å få tak i en e36 med rekkesekser i ok stand... leid meg verksted nå og trenger noe å skru på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 De fleste er vel rævkjørt, rusta opp eller så nekter vel de som eier de å selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 ja, du har ganske så rett Skare1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg