mkj Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 24 minutter siden, Shattered skrev: Hmm, jeg skjønner ikke, jeg har ikke på varsler på mail, og får likevel varsler hver gang noen svarer i denne tråden Det har kommet en haug med nye innstillinger på den nye softwaren. Du skal kunne kontrollere akkurat hva du skal få varsel om online og på e-post her: http://bimmers.no/notifications/options/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 2 hours ago, Marius2002 said: Dukker opp reklame på appen mellom hver film og det står at man må kjøpe for å få reklamefri. Samt betale for å få muligheten til å spole frem/tilbake. Spotify funket bra da. Se på feks. available upgrades her, og rotete meny: Den hovedappen funket ok da, men denne var det som skulle passe formålet vårt best, det var også denne jeg ble linket til via chromcast-setupen. Åj, sånn ser det ikke ut hos meg.. Det eneste man egentlig trenger chromecast appen til er å sette opp første gangen. Ellers holder det lenge å bare trykke på f.eks viaplay/netflix og trykke på chromecast iconet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 Ble bitt av hunden til naboen(Liten ulldott hund)..Hadde arbeidsbukse og ble ingen merker. Men er så lei den lille drittbikkja, bjeffer hele tiden, løper for å bite alle som går forbi Flere naboer har også reagert på den og den bet hun som hadde leiligheten før meg også(hun sa aldri ifra om det) Hva er best å gjøre? Noen som har opplevd det samme før? Anmelde og styr er jo litt mye, tenker å si ifra til de men de som har den gjør nok ikke noe med bikkja. De elsker dyr og er dyr foran mennesker personer(hunden har nok ikke blitt ordentlig opplært i livet).. Hva er best å gjøre? Hadde det vært en liten kid på 2år el noe kunne den jo faktisk gjort skade.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 Be eieren ta mer ansvar og få litt dressur på bikkja. Biter den så kan en faktisk få den avlivet. Er jo noe eieren bør ha i hodet så lenge det har skjedd. Har selv blitt bitt av hund, sånn lassie-hund, og den ble avlivet etterpå. Var ganske bra bitemerke etterpå også! Var liten selv da, men husker det godt ennå. Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 Forstå det den som vil. http://www.tv2.no/a/7979677 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 (endret) 6 timer siden, BmwChris skrev: Ble bitt av hunden til naboen(Liten ulldott hund)..Hadde arbeidsbukse og ble ingen merker. Men er så lei den lille drittbikkja, bjeffer hele tiden, løper for å bite alle som går forbi Flere naboer har også reagert på den og den bet hun som hadde leiligheten før meg også(hun sa aldri ifra om det) Hva er best å gjøre? Noen som har opplevd det samme før? Anmelde og styr er jo litt mye, tenker å si ifra til de men de som har den gjør nok ikke noe med bikkja. De elsker dyr og er dyr foran mennesker personer(hunden har nok ikke blitt ordentlig opplært i livet).. Hva er best å gjøre? Hadde det vært en liten kid på 2år el noe kunne den jo faktisk gjort skade.. Synes du burde si ifra, en hund slekter ofte på eieren. Å anmelde tror jeg ikke er veien å gå før hunden er en rett plage og eieren(e) har fått beskjed. Jeg ble som 8-åring bitt av en godt voksen schäferhund i venstre lår, ble lagt inn på sjukehus og måtte ta stivkrampe eller noe. Vi anmeldte ikke hundeeier eller fikk hunden avlivet. Hundeeier betalte derimot alle utgifter vi hadde i denne saken. Vi synes ikke det var rett å anmelde eller få hunden avlivet, jeg som 8-åring kunne sikkert ha signalisert eller gjort noe truende uten å mene det. Hunden handlet sikkert på instinkt, for den hunden var svært lydig og veloppdratt. Når jeg skriver vi er det jeg og min mor og far da jeg var veldig ung. Arret er der fortsatt, heldigvis på siden så man ser det ikke så godt. Derfor si ifra først Har eierne fått beskjed, er hunden aggresiv/truende mot folk og ingen bedring, DA er saken en annen. Endret Januar 26, 2016 av Marius2002 Cbrooen, Werther og E.C. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 6 timer siden, BmwChris skrev: Ble bitt av hunden til naboen(Liten ulldott hund)..Hadde arbeidsbukse og ble ingen merker. Men er så lei den lille drittbikkja, bjeffer hele tiden, løper for å bite alle som går forbi Flere naboer har også reagert på den og den bet hun som hadde leiligheten før meg også(hun sa aldri ifra om det) Hva er best å gjøre? Noen som har opplevd det samme før? Anmelde og styr er jo litt mye, tenker å si ifra til de men de som har den gjør nok ikke noe med bikkja. De elsker dyr og er dyr foran mennesker personer(hunden har nok ikke blitt ordentlig opplært i livet).. Hva er best å gjøre? Hadde det vært en liten kid på 2år el noe kunne den jo faktisk gjort skade.. Jobbet som elektriker tidligere, var hos en kunde som hadde samme type hund, hver gang jeg kom inn i stua så fløy jævelen i buksen ned ved ankelen og hang fast, kjerringa syntes det var morsomt.Så fikk jeg muligheten når ho gikk ut av huset, laget meg en tur ut, samme skjedde på nytt hunden fløy i meg nå jeg kom inn, men nå drylte jeg den i veggen rett over hele stuen! Etter det så stakk han under sofaen hver gang han så meg resten av uka jeg jobbet der, hater både unger og hunder uten oppdragelse, kun eieren sin feil! Cbrooen og Werther reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 Dyreeiere som lar dyrene sine angripe andre viser egentlig bare at de ikke behersker det å være dyreeiere. Et dyr som truer andre er stresset og ukomfortabel med situasjonen, og ved å la situasjonen fortsette, er eieren aktivt med på å plage både omgivelsene og dyret sitt. Er man egentlig "glad i dyr" da? Håndverkere som sparker dyr på tvers av rommet viser ikke bare manglende respekt for kundens eiendom, men de setter arbeidsgiver i en vanskelig situasjon hvis det blir oppdaget. 33 minutter siden, bricks skrev: Jobbet som elektriker tidligere, var hos en kunde som hadde samme type hund, hver gang jeg kom inn i stua så fløy jævelen i buksen ned ved ankelen og hang fast, kjerringa syntes det var morsomt.Så fikk jeg muligheten når ho gikk ut av huset, laget meg en tur ut, samme skjedde på nytt hunden fløy i meg nå jeg kom inn, men nå drylte jeg den i veggen rett over hele stuen! Etter det så stakk han under sofaen hver gang han så meg resten av uka jeg jobbet der, hater både unger og hunder uten oppdragelse, kun eieren sin feil! Marius2002, stoltbmwelsker og noekult reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 Hadde gjort akkurat det samme selv om jeg fikk muligheten i en slik situasjon. Er ikke snakk om dyremishandling men å vise dyret hvem som bestemmer her! Det er det mange som ikke tenker på før de roper "dyremishandling"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 Trenger ikke rope dyremishandling. Sparking har ingen ting med oppdragelse å gjøre. Spark er mishandling, uavhengig av hvem som sparkes eller hva den som sparker tror om seg selv. Jeg er noe overrasket over at du ikke tar poenget med at som ansatt i en bedrift er du med på å være bedriftens ansikt utad, og dine feilvurderinger slår tilbake på arbeidsgiveren. Hardt tilbake. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 Selv som ansatt i en bedrift og som bedriftens ansikt utad så finnes det en grense for hva man skal finne seg i. Grensen går når man gjentatte ganger blir trakassert, da synes jeg man har lov å reagere. Er mange som tror at man kan "pisse på" folk som jobber eller utfører ett arbeid, fordi man har en uskreven etikette om at "kunden har rett" og alt det der.... Respekt skal gå begge veier, uansett hvilken posisjon man er i. Werther og bricks reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 Du har altså rett til å sparke et dyr fordi det ikke viser deg respekt. Du kan altså sparke det uten å si fra på noen annen måte først. Den mangelen på respekt du dermed viser overfor din arbeidsgiver er underordnet nødvendigheten av at du som privatperson få lov til å reagere. Du verden. Haug reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 Vise dyret hvem som bestemmer ved å sparke det? Er du 5 år? Ta det opp med eier, hvis ingenting skjer så forklarer du pent at du blir nødt til å dra fra arbeidet med mindre eieren tar grep. Kontakt om nødvendig din nærmeste leder. Det er ikke noe "kunden har alltid rett" i situasjoner der arbeidstakeren trakaseres og det vil nok lederen din forstå også. stoltbmwelsker, Fredrik, Der Barockengel og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 Man sparker rett og slett dyr. Hadde du likt hvis noen bikkja di fordi du ikke har helt kontroll? Ta og voks opp, en liten hund som det kan ikke gjøre deg noe stor skade. Der Barockengel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 Her blir ting tatt ut av sin sammenheng, fantastisk! Jeg har ikke sparket etter noe som helst, men jeg hadde nok gjort akkruat det samme som "bricks" over her gjorde om jeg var i samme situasjon. Om det gjør meg til 5 år eller noe annet i deres øyne kunne jeg virkelig ikke gitt mer faen i, rett og slett. Med det runder iallfall jeg av for denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg