ErikTveit Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 Var bak en e91 tidligere idag, lurer på om hjulskiftet har gått litt fort unna. Venstredekket bak kunne se ut som var 255 (hvertfall bredt) mens høyredekket var mye smalere (sikkert rundt 205) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 Eller bare punktert, og satt på reservehjul.. liffi og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 Det ble litt action i gata her på morgenkvisten i dag. Kommer ned på kjøkkenet for å lage frokost, oppserverer da en sølv Avensis nede på gjesteparkeringa som ikke hører hjemme her. Rundt bilen vimser det er kar som ut ifra kropps språket et godt påvirket av enten alkohol eller andre stoffer. Han går med ski briller på hodet, buksa henger nedpå låra og han ser helt borte ut. Først prøver han å komme seg inn i bilen, drar i dørhåndtak og styrer på. Så viser det seg at han har nøkkel til bilen, setter seg bak rattet men kjører ikke. Bare sitter der og styrer noe voldsomt. Da ringer jeg Politiet som jeg har på tråden mens jeg observerer mannen, han går ut og tar på seg en ryggsekk før han setter seg inn bak rattet igjen (!). Så sitter han der og styrer noe voldsomt, før han går ut av bilen og er på vei bort ifra stedet. Akkruat da kommer politiet susende med to politibiler, ca 8-10 politifolk velter ut og får kontroll på mannen som straks går i bakken. Da håpte jeg virkelig at jeg ringte dem av en god grunn, hvis ikke så hadde jeg følt meg dum. Jeg tar kontakt med politifolkene på stedet og de kan fortelle at bilen han oppholdt seg i og rundt er meldt stjålet, den arresterte er en god kjenning og de fant ett gevær i bilen... Så da er jeg i ettertid veldig glad for to ting. For det første at jeg ringte politiet, vurderte å la være etter som flere av naboene bare kjørte forbi og ikke brydde seg. Men jeg hadde ikke lyst til å reise på jobb med denne fyren løpende rundt i nabolaget. For det andre at jeg ikke gjorde som jeg ellers ville ha gjort, trampet ned og spurt hva i helvette han holdt på med her hos oss. Ettersom han var ruset og bevæpnet så kunne det gått galt... Også er jeg veldig glad for politiets respons, slikt gjør at man føler seg trygg i samfunnet. En annen ting å tenke på er at det er bedre å ringe politiet en gang for mye enn for lite Shattered og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 8 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Det ble litt action i gata her på morgenkvisten i dag. Kommer ned på kjøkkenet for å lage frokost, oppserverer da en sølv Avensis nede på gjesteparkeringa som ikke hører hjemme her. Rundt bilen vimser det er kar som ut ifra kropps språket et godt påvirket av enten alkohol eller andre stoffer. Han går med ski briller på hodet, buksa henger nedpå låra og han ser helt borte ut. Først prøver han å komme seg inn i bilen, drar i dørhåndtak og styrer på. Så viser det seg at han har nøkkel til bilen, setter seg bak rattet men kjører ikke. Bare sitter der og styrer noe voldsomt. Da ringer jeg Politiet som jeg har på tråden mens jeg observerer mannen, han går ut og tar på seg en ryggsekk før han setter seg inn bak rattet igjen (!). Så sitter han der og styrer noe voldsomt, før han går ut av bilen og er på vei bort ifra stedet. Akkruat da kommer politiet susende med to politibiler, ca 8-10 politifolk velter ut og får kontroll på mannen som straks går i bakken. Da håpte jeg virkelig at jeg ringte dem av en god grunn, hvis ikke så hadde jeg følt meg dum. Jeg tar kontakt med politifolkene på stedet og de kan fortelle at bilen han oppholdt seg i og rundt er meldt stjålet, den arresterte er en god kjenning og de fant ett gevær i bilen... Så da er jeg i ettertid veldig glad for to ting. For det første at jeg ringte politiet, vurderte å la være etter som flere av naboene bare kjørte forbi og ikke brydde seg. Men jeg hadde ikke lyst til å reise på jobb med denne fyren løpende rundt i nabolaget. For det andre at jeg ikke gjorde som jeg ellers ville ha gjort, trampet ned og spurt hva i helvette han holdt på med her hos oss. Ettersom han var ruset og bevæpnet så kunne det gått galt... Også er jeg veldig glad for politiets respons, slikt gjør at man føler seg trygg i samfunnet. En annen ting å tenke på er at det er bedre å ringe politiet en gang for mye enn for lite Veldig bra at de faktisk kom så fort! Og lurt at du tenkte med hodet, og ikke instinkt.. Folk bryr seg så utrolig lite om andre og så utrolig mye om seg selv, det er helt idiotisk! Leste nettopp saken om 14-åringen som hadde blitt banka opp, nesten alle som så det gjorde ingenting! Folk er så utrolig egoistiske Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 4 timer siden, Shattered skrev: Veldig bra at de faktisk kom så fort! Og lurt at du tenkte med hodet, og ikke instinkt.. Folk bryr seg så utrolig lite om andre og så utrolig mye om seg selv, det er helt idiotisk! Leste nettopp saken om 14-åringen som hadde blitt banka opp, nesten alle som så det gjorde ingenting! Folk er så utrolig egoistiske Nå har ikke jeg lest saken om 14-åringen, men generelt er det lite lurt å blande seg inn i slåsskamper som ikke involverer deg og dine, spesielt på byen med fulle folk. Man risikerer fort å bli banket opp av flere og ende på sykehuset, få hjerneblødning, havne i koma etc fordi man skulle leke supermann. Det er ikke egoistisk å beskytte sitt eget skinn, det er sunn fornuft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 Fylleslåssing er bare tull. Men når man ser en forsvarsløs unge bli dratt langs bakken av en tilsynelatende edru godt voksen mann, da burde det jo ringe noen bjeller! sandersander og liffi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 Morsom... bimmerR reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 8 timer siden, Werther skrev: Nå har ikke jeg lest saken om 14-åringen, men generelt er det lite lurt å blande seg inn i slåsskamper som ikke involverer deg og dine, spesielt på byen med fulle folk. Man risikerer fort å bli banket opp av flere og ende på sykehuset, få hjerneblødning, havne i koma etc fordi man skulle leke supermann. Det er ikke egoistisk å beskytte sitt eget skinn, det er sunn fornuft Spørs litt.. Hadde jeg sett noen banke opp et barn så skulle dem fått. Fylle slossing med flere parter innvolvert er noe annet. Er ikke da man bare hopper inn for morro, men feks ungdommer så vill dem nok tenke seg om hvis dem blir tatt taki av en som er 2-3 ganger større men dem. Er aldri feil å bry seg. Er selv ikke noen liten kar men kan nok skjønne folk er skeptiske om dem ser ut som pinnedyr eller ikke er spesielt sterke av seg. Er ikke like morro og konfrontere en større gjeng da nei.Jeg er sjeldent redd for litt knuffing om folk absolutt vill bruse med fjæra men byr ikke opp til det. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 hm. http://www.dagbladet.no/2016/04/19/nyheter/oljekrise/oljekrisa/arbeidsledighet/arbeidsliv/43920269/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Føler at dette bildet er litt artig for @Shattered sin del! pautomagi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Fordi jeg har posta i 4/6 av trådene i dine innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Jeg prøver noe nytt og leker litt med Linux distroen "Lubuntu". Har noen erfaring/tips med akkurat denne versjonen (spesielt mhp. nettsikkerhet og fornuftige programmer)?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Dette var lenge siden! Hei folkens =) Noen som kjenner til denne bilen? http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=73977809 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 6 timer siden, Shattered skrev: Fordi jeg har posta i 4/6 av trådene i dine innlegg? Øhhh. Nei? Det er jo fordi du har postet 4/6 tråder i de siste innlegg på forumet. Det var litt morsomt synes jeg... For det er ikke ofte at man ser en person med så mange av de siste innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 7 timer siden, Otis skrev: Føler at dette bildet er litt artig for @Shattered sin del! Du har altså ikke sett når @Freakshow logger inn? Da ser du gjerne avataren 10 ganger (uavbrutt) nedover. Haha. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg