Dweezil Skrevet Mai 24, 2016 Share Skrevet Mai 24, 2016 Litt selvironi en tirsdag kveld kan vel ikke skade: Olek69, janerik171187 og gallay reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 (endret) Så en sølv 1999 E46 320Ci med M3 forfanger som ikke har M3 forfanger lenger, når jeg var på vei tilbake fra verkstedet for en times tid siden Noen her inne? Så ut som den hadde klint litt med autovernet på Danmarksplass. Reg.nr. begynner på BP810XX Endret Mai 25, 2016 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 Må ha vært passe bortreist om man klarer å kjøre i autovernet på en forholdsvis "bein" vei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 Det var rett etter krysset, i den svingen mot Fjøsangerveien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 Er jo ikke så himla vanskelig den svingen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 2 timer siden, DanielStance skrev: Må ha vært passe bortreist om man klarer å kjøre i autovernet på en forholdsvis "bein" vei.. Jaha, hvor og hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 Nå, Shattered skrev: Jaha, hvor og hva? Var et svar til Thundercoil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 Samme det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Nå kan det se ut som at jeg går tilbake til Bmw.. Ble en kortvarig tur innom Mercedes og det var ikke helt min greie.. Flott bil å kjøre, men orker ikke mer billig og gammel bil. Så nå skal det handles E61 Facelift. Noen gode råd mtp ting som går gale med disse? Vet om bakluke/ledningsnett, panorama osv, men er det noe mer som er tullete på disse? Blir nok en 520d 177hk M-sport, som jeg regner med er N47? Har i grunn funnet bilen og noenlunde avtalt kjøp, så greit å komme litt forberedt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Noen her som grundig tåkela rundkjøringen i Birkelandsskiftet med to svarte E60 (muligens M5) i går kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 3 timer siden, Julianv skrev: Nå kan det se ut som at jeg går tilbake til Bmw.. Ble en kortvarig tur innom Mercedes og det var ikke helt min greie.. Flott bil å kjøre, men orker ikke mer billig og gammel bil. Så nå skal det handles E61 Facelift. Noen gode råd mtp ting som går gale med disse? Vet om bakluke/ledningsnett, panorama osv, men er det noe mer som er tullete på disse? Blir nok en 520d 177hk M-sport, som jeg regner med er N47? Har i grunn funnet bilen og noenlunde avtalt kjøp, så greit å komme litt forberedt Vann i øyenbryn på lykter Tett drenering fra panoramatak, med vann i elektronikk som resultat LED-striper i baklyktene som ryker Rust på bagasjeluke Trøblete iDrive (hovedsakelig CCC) Morkne slanger til kompressor for luftunderstellet bak, med defekt kompressor som resultat (suger inn grus) Ødelagt mikrobryter på "vinduet" i bakluken Defekt antenneforsterker (normalt grunnet vannintrenging) For mitt vedkommende har jeg byttet begge de ytterste baklyktene, har fått reparert rust på garanti og litt vann i den ene frontlykten på fem år. Ellers har jo N47-motoren sine ufordringer med registerkjedet, så ville sjekket om denne har fått utbedret dette. Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 4 timer siden, awt skrev: Vann i øyenbryn på lykter Tett drenering fra panoramatak, med vann i elektronikk som resultat LED-striper i baklyktene som ryker Rust på bagasjeluke Trøblete iDrive (hovedsakelig CCC) Morkne slanger til kompressor for luftunderstellet bak, med defekt kompressor som resultat (suger inn grus) Ødelagt mikrobryter på "vinduet" i bakluken Defekt antenneforsterker (normalt grunnet vannintrenging) Ellers har jo N47-motoren sine ufordringer med registerkjedet, så ville sjekket om denne har fått utbedret dette. Kort oppsummert, lite problemer med den modellen der😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Kjøp F10/11 heller, mye mindre trøbbel og feil på dem. Spør hvem som helst som jobber med BMW og de vil bekrefte dette. Men, ingen bil er feilfri dressverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Kunne tenkt meg E61 selv om lommeboka hadde vært der (jobber deltid, studier deltid og lav inntekt, samt at det går noen kr på å vedlikeholde e39), da hadde jeg gått for facelift med sekserdiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 (endret) Ingen problem å kjøpe og eie e61. Bare sørg for å finne en som er godt tatt vare på . Da er som regel disse sykdommene tatt for lengst. Kjøpte e61 i oktober ,kjørt 14000 km og er superfornøyd. Gleder meg til hver dag å ratte den. Så her er det bare og handle og glede deg Endret Mai 26, 2016 av sveigis Marius2002 og Julianv reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg