Marius2002 Skrevet Juni 11, 2016 Share Skrevet Juni 11, 2016 5 minutter siden, FredrikE24 skrev: Greit nok at Twizy er spesiell, men de er for hipstere. De synes plutselig EL-bil ble stas og ønsker å skille seg ut. Legg merke til at det er hipster-syklister på røde og gule sykler som begeistret ser på sykkelen, ikke en bilentusiast Tydelig at bilentusiasme har fått et vendepunkt, og med nye entusiaster. Hehe Twizy hadde vært like kul om den hadde gått på bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Juni 12, 2016 Share Skrevet Juni 12, 2016 7 timer siden, FredrikE24 skrev: Greit nok at Twizy er spesiell, men de er for hipstere. De synes plutselig EL-bil ble stas og ønsker å skille seg ut. Legg merke til at det Jeg fikk låne en Tesla Model S av en kamerat en gang. Plukket opp tre venninner(de tre vet at en bil har gjerne fire hjul, har en motor av et slag og bør ha bagasjerom). Har plukket opp folk titt og ofte i utrolig mange biler.. Alt fra Golf, Passat til Mercedes og BMW.. Ny, halvgammel og gammel. Det er første og siste gang jeg har fått kommentar på bilen jeg har kjørt. Tesla ditt, Tesla datt, stor skjerm, stor inni, stillegående, god komfort, fine seter, kult tak Det er noe med Tesla som gjør at de som ikke eier et fnugg av bilinteresse fatter interesse for akkurat Tesla Model S. Plukket opp noen i mors Opel Meriva 1. generasjon. Det var visst en søt bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 12, 2016 Share Skrevet Juni 12, 2016 Plukket opp en kvinnelig haiker på Hemsedal. Hun hadde landet hangglideren på feil side av dalen og måtte komme seg tilbake til bilen sin. Hun sa først ingenting om bilen, men når vi hadde kjørt i noen minutter, så spurte hun: "Er det veldig stor motor i denne, eller?" Haha. Trodde jeg var snill på gassen Shattered og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 12, 2016 Share Skrevet Juni 12, 2016 1 minutt siden, Thundercoil skrev: Plukket opp en kvinnelig haiker på Hemsedal. Hun hadde landet hangglideren på feil side av dalen og måtte komme seg tilbake til bilen sin. Hun sa først ingenting om bilen, men når vi hadde kjørt i noen minutter, så spurte hun: "Er det veldig stor motor i denne, eller?" Haha. Trodde jeg var snill på gassen Man har vel ulik tolkning av begrepet "snill på gassen".. liffi og And-reas reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 12, 2016 Share Skrevet Juni 12, 2016 Twixy er dessverre for liten og går for dårlig (inkludert rekkevidde) syns jeg, men den er et ok alternativ til å kjøre scooter. Hvertfall ved regn og snø hvor scooter er mindre trivelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 12, 2016 Share Skrevet Juni 12, 2016 20 timer siden, Thundercoil skrev: Plukket opp en kvinnelig haiker på Hemsedal. Hun hadde landet hangglideren på feil side av dalen og måtte komme seg tilbake til bilen sin. Hun sa først ingenting om bilen, men når vi hadde kjørt i noen minutter, så spurte hun: "Er det veldig stor motor i denne, eller?" Haha. Trodde jeg var snill på gassen "Gjorde" du henne etter du hadde sluppet henne av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 12, 2016 Share Skrevet Juni 12, 2016 Sjekket henne på Facebook/Instagram, og wow! 😍😘 Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 12, 2016 Share Skrevet Juni 12, 2016 3 minutter siden, Thundercoil skrev: Sjekket henne på Facebook/Instagram, og wow! 😍😘 Hahah! La du henne til da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 12, 2016 Share Skrevet Juni 12, 2016 Haha. Kortidshukommelse? Bare erter deg litt. Men nei, hun var over 20 år eldre enn meg. Hehe Haug, sandersander, E.C. og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 12, 2016 Share Skrevet Juni 12, 2016 Skjønte hva du hinta til, men var usikker på om du kødda med meg eller ei noen liker de såpass gamle også Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melanki Skrevet Juni 12, 2016 Share Skrevet Juni 12, 2016 Dagens tekniske utfordring: 19 år med dårlig drenering i motorrommet har rustet bort sporet i bolten øverst til venstre på DME lokket. Får ikke banka inn større torx pga. panser og lite ivrig etter å grille DMEen. Hva **** gjør jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 13, 2016 Share Skrevet Juni 13, 2016 Til de av dere som skal og eller vet noe om e30meet: Jeg ser de reklamerer med at det skal komme e46 GTR på besøkt. Noen som vet om dette er en faktisk GTR, eller bare nok en av alle de bilene folk tror er GTR? Marius2002, Fredrik og awt reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 10 timer siden, TRF-Racing skrev: Til de av dere som skal og eller vet noe om e30meet: Jeg ser de reklamerer med at det skal komme e46 GTR på besøkt. Noen som vet om dette er en faktisk GTR, eller bare nok en av alle de bilene folk tror er GTR? SSP har bygd den, så sannsynligvis ombygd. SSP bygger nesten aldri på originale biler i utgangspunktet. 650 hester på E85. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 Dersom det er en ssp bil så har den vel i beste fall det relativt dårlige flossmann bredde-kittet. Det finnes såvidt jeg vet bare 5 (?) GTR biler, og BMW eier alle. Så finnes det en 6 PTG e46 GT og GT V8 biler som er "nesten samme greia", og en hel haug med PTG biler som er nærmere det resten av verden kaller GTR (altså helt uinteressant). Dette er en GTR: Dette er en PTG GT bil (husk at PTG også var tildelt to av GTRene i 2001): Og alt anna er, vel, uinteressant fra et teknisk perspektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 Nå, TRF-Racing skrev: Dersom det er en ssp bil så har den vel i beste fall det relativt dårlige flossmann bredde-kittet. Det finnes såvidt jeg vet bare 5 (?) GTR biler, og BMW eier alle. Så finnes det en 6 PTG e46 GT og GT V8 biler som er "nesten samme greia", og en hel haug med PTG biler som er nærmere det resten av verden kaller GTR (altså helt uinteressant). Dette er en GTR: Dette er en PTG GT bil (husk at PTG også var tildelt to av GTRene i 2001): Og alt anna er, vel, uinteressant fra et teknisk perspektiv. E30Meet mener selv at GTRen som kommer er fra Tyskland, men SSP har en byggelogg på en E46 M3 GTR som ble bygd som driftebil. Har ærlig talt ikke peiling, men vet at det er en E46 M3 "GTR" fra SSP iaf... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg