ahj Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Bærre lækkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Håhåå, det ble pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Det så faktisk overraskende bra ut Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Må innrømme at jeg egentlig alltid har hatet Alpina-hjul, men dette ble slettes ikke så gale. Hva er det de sier; alt kler den smukke? Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Ble faktisk bra med alpina hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Det ble veldig bra. Synes Alpina-hjul er veldig stilfulle, og de har vokst ganske mye på meg de siste årene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teodor1403 Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Prøvde Alpinahjulene på E60´en og må igrunn si at jeg ble veldig fornøyd. Noen kjappe mobilbilder. IMG_2535.jpg IMG_2536.jpg IMG_2537.jpg IMG_2538.jpg helt rått! passa jo perfekt Lasse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Sinnsykt rått med alpina hjul på den! og følger med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Det ble latterlig pent! Du har virkelig oppskriften på en strøken E60! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Jøsses, her var det overveldende mye respons og takk for de gode ordene. Jeg sa til meg selv at det var slutt med retrofits når sportsrattet kommer på (får airbag til fredag), men dum som jeg er bestilte jeg både LCI-midtkonsoll fra en 2010 modell og 6NF retrofit med snap in adapter Media og litt slikt her om dagen. Dette vil ingen ende ta.. norbakken, Freakshow, Litjhaug og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Ble lekkert med Alpina hjul på den ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Lasse. Jeg dæver. Nuff said. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Må innrømme at jeg egentlig alltid har hatet Alpina-hjul, men dette ble slettes ikke så gale. Hva er det de sier; alt kler den smukke? +1. Alpinahjul begynner så smått å gro på meg. Men ikke alt da.. Du får det til du Kjelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Hva er forskjellen på pre-LCI og LCI midtkonsoll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 At den ene er eldre enn den andre? \:D/ ahj og Gurken reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå