Saltkjelen Skrevet Februar 6, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2020 Ja, mineralhvit er vel også et alternativ litt kjipt at ladeluka blir så fremtredende med det, men absolutt en farge som bør sjekkes ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Februar 6, 2020 Share Skrevet Februar 6, 2020 Hva er den listen over de bestemte da? Hadde vært topp å sett du hadde gått for en farge, som feks imola, quartz metallic, smoked topaz, messing metallic, scarabgrønn, technoviolet, stratusgrå osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 6, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2020 2 timer siden, Ingvaldsen skrev: Hva er den listen over de bestemte da? Hadde vært topp å sett du hadde gått for en farge, som feks imola, quartz metallic, smoked topaz, messing metallic, scarabgrønn, technoviolet, stratusgrå osv osv Det er kun Ametrine metallic som ligger som forhåndsdefinert Individual-farge. Tror f.eks Moonstone eller Stratus grey kunne vært fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 6, 2020 Share Skrevet Februar 6, 2020 Ametrine er jo utrolig lekker den, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 6, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2020 14 minutter siden, Gabz skrev: Ametrine er jo utrolig lekker den, da. Ja, tja, jo. Kall meg gjerne ekkel, men jeg kjøper ikke en vinrød X5 til 1,3 millioner. Det skjer ikke. StigJ, Marius2002, Ron Jeremy og 2 andre reagerte på dette 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Februar 6, 2020 Share Skrevet Februar 6, 2020 (endret) 36 minutter siden, Saltkjelen skrev: Det er kun Ametrine metallic som ligger som forhåndsdefinert Individual-farge. Tror f.eks Moonstone eller Stratus grey kunne vært fine. stemmer for stratus eller quartz vist du vil ha en bil som ikke blir for sær for markedet, men synst scarab hadde gjort seg også Endret Februar 6, 2020 av Ingvaldsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 6, 2020 Share Skrevet Februar 6, 2020 11 minutter siden, Saltkjelen skrev: Ja, tja, jo. Kall meg gjerne ekkel, men jeg kjøper ikke en vinrød X5 til 1,3 millioner. Det skjer ikke. Hehe. Hadde jeg skulle bruke en slik sum selv hadde jeg nok hatt mye mer fokus på gjensalgsverdi og slikt framfor bare hva som er kult, jeg også. Men lov å prøve Det fine med X5 er at den kler "fornuftige" farger som svart, hvit og grå vanvittig godt framfor mye annet av biler, så på ingen måte feil det heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 7, 2020 Share Skrevet Februar 7, 2020 Både moonstone og stratusgrå er nydelige farger, jeg synes også Silverstone og Donington grey faller inn under samme kategori Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 7, 2020 Share Skrevet Februar 7, 2020 2 timer siden, papertiger skrev: Både moonstone og stratusgrå er nydelige farger, jeg synes også Silverstone og Donington grey faller inn under samme kategori Stratusgrå kan jeg si meg veldig enig i 😃 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Februar 7, 2020 Share Skrevet Februar 7, 2020 13 timer siden, papertiger skrev: I individual kan du jo få hvilken farge du vil -men det koster kanskje mer enn det smaker - men av standardfarger var vel Mineralhvit lanseringsfargen vist med M sportpakken? Det kan jeg bekrefte, det vil koste fra ca. 40.000 utover det som er definert i prislisten. Du må også beregne en helt annen leveringstid. Så lenge du plukker fra prislisten er det ca 10 uker, skal du ha individual farge og andre endringer må du legge til 20 uker ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 7, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2020 Vi snakker altså nesten prisen av B&W, så da vil jeg heller ha dette og Carbon svart. Mange takk for innspill uansett! ahj, Marius2002 og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 10, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2020 La til carbon sort, Bowers & Wilkins, full merino skinnpakke og bakseteunderholdning i dag, og med det er alle mulige options (utenom svart grill og eksos) huket av. Jeg er fortsatt litt usikker på listene, men tror muligens jeg lander på 4KT matt antrasitt treverk. Orker virkelig ikke å tørke piano-listverk fire ganger om dagen, og attpåtil få en million riper hver gang man drar over mikrofiberen. Noen tips eller idéer? Ellers ser det jo ut til at jeg skal få dreisen på blinklys- og vindusviskerhendelproblematikken min. Denne er på vei i posten. Her blir det en hybrid mellom G11 pre-07/2017, F15 og G05. Om prosjektet blir suksessfullt er det jo stort håp for fremtidige BMWer også, og for alle andre som også hater den mekaniske varianten! Bilder av treverket i kombinasjon med Coffee Merino (ikke fullskinnutsgave). fupsaker, Ingvaldsen, Marius2002 og 14 andre reagerte på dette 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 11, 2020 Share Skrevet Februar 11, 2020 Blir veldig bra det her De listene var veldig pene i mine øyne! Og et liiite hakk lettere å ha med å gjøre enn svart pianolakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 11, 2020 Share Skrevet Februar 11, 2020 Den komboen blir helt fantastisk Listene minte meg om det som fås med i3 suite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 11, 2020 Share Skrevet Februar 11, 2020 Ikke et dumt valg det der. Liker blank finish, men du sparer jo mye tid og frustrasjon på å ha noe som er lettere å vedlikeholde. Det der kommer nok enda mer til sin rett med fullskinnsutgaven også, druknet litt mot det sorte på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå