Gå til innhold

Anbefalte innlegg

19 timer siden, mslello skrev:

Gratulerer med rå bil! Den der må være morsom å kjøre! :)

Tusen takk! :D  Her er det best fra begge hvor den ene er rolig og andre er et vill dyr. 

19 timer siden, Walkabout skrev:

Grattis med en frekk liten sak! Gleder meg til å se hva du kommer til å finne på med denne. Pøs på med bilder :D 

Tusen takk! :D Må du komme deg til østlandet slik at vi kan ta et par kalde og preike shieeet. 

19 timer siden, sveigis skrev:

En stor grattis fra meg og her.

Virkelig rå bi 😀

Her gledes det til å se fortsettelsen .👍👍

Tusen takk! :D 

13 timer siden, Fahad skrev:

Gratulerer igjen @ahj. Hyggelig å hilse på deg og Lasse 🙂 Lukter tuning her😂

Tusen takk @Fahad :D  Det var veldig hyggelig! Ja, blir vell lita tune etterhvert 😂

10 timer siden, Lars89 skrev:

Gratulerer med råtøff bil! 

Frister utrolig mye med samme bilen evt m2 ved neste bilbytte. Utrolig komplett pakke!👌

Tusen takk! :D Bare å kjøpe med en gang! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ahj skrev:

Tusen takk! :D Må du komme deg til østlandet slik at vi kan ta et par kalde og preike shieeet. 

Det står på prioriteringslista :D 

Synes denne diffuseren her fra Rieger er kul, om du tenker på å ordne et lite rumpeløft for bakpartiet!

https://www.mlperformance.co.uk/products/rieger-bmw-f20-f21-lci-diffuser-m135i-m140i?variant=16812411060314 

Tror det kunne vært kult å ha rammen rundt nyrene i samme farge som tåkelysdekselomrammingen (eller hva en nå skal kalle det) :P Evt. doble riller i nyrene? Så rimelig kult ut her:

bmw-carbon-fibre-double-slat-kidney-grilles-for-bmw-1-series-lci-2015-f20-f21-3_1080x719.jpg

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Walkabout skrev:

Det står på prioriteringslista :D 

Synes denne diffuseren her fra Rieger er kul, om du tenker på å ordne et lite rumpeløft for bakpartiet!

https://www.mlperformance.co.uk/products/rieger-bmw-f20-f21-lci-diffuser-m135i-m140i?variant=16812411060314 

Tror det kunne vært kult å ha rammen rundt nyrene i samme farge som tåkelysdekselomrammingen (eller hva en nå skal kalle det) :P Evt. doble riller i nyrene? Så rimelig kult ut her:

bmw-carbon-fibre-double-slat-kidney-grilles-for-bmw-1-series-lci-2015-f20-f21-3_1080x719.jpg

Jeg hadde doble riller på min ex F20 120d LCI, se tråden. ;-) Men Hadde vært frekt i samme farge på rammene som detaljene for M Performance-modeller. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, StigJ skrev:

Grattis med kul 1er! :headbang:

Tusen takk! :D 

3 timer siden, Walkabout skrev:

Det står på prioriteringslista :D 

Synes denne diffuseren her fra Rieger er kul, om du tenker på å ordne et lite rumpeløft for bakpartiet!

https://www.mlperformance.co.uk/products/rieger-bmw-f20-f21-lci-diffuser-m135i-m140i?variant=16812411060314 

Tror det kunne vært kult å ha rammen rundt nyrene i samme farge som tåkelysdekselomrammingen (eller hva en nå skal kalle det) :P Evt. doble riller i nyrene? Så rimelig kult ut her:

bmw-carbon-fibre-double-slat-kidney-grilles-for-bmw-1-series-lci-2015-f20-f21-3_1080x719.jpg

Veldig bra! Har noen bokser med cider med ditt navn på som venter 😄 

Har jo sagt at jeg skal ta litt over tid, men så langt har lista blitt krysset av litt fortere enn anntatt. Jeg tenker å lakke diffuseren som er på nå i første omgang. Den der var ganske kledelig. Kan jo hende dobbel dukker opp etterhvert :D 

2 timer siden, fupsaker skrev:

Jeg hadde doble riller på min ex F20 120d LCI, se tråden. ;-) Men Hadde vært frekt i samme farge på rammene som detaljene for M Performance-modeller. :) 

Hmm, ikke dum ide. Hadde vært greit med litt photoshop for å se hvordan det kan bli :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som @Saltkjelen skrev i går monterte, programmerte og kodet inn touch hendler i går. Rart hvordan de hendlene føles så mye bedre enn de gamle klakkete. Så det var en veldig god oppgradering :D 

Videre prøvde noen M speil i går. Litt usikker om de burde lakkers som OEM i Ferric grey 🤔

vfghbn.thumb.jpg.f06adac36464fef616fc9551c2df4105.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg så det siste bildet av E91 angrer jeg litt på at jeg ikke slo til på den, da den er en perfekt E91. Men uansett, Gratulerer med en rå bil! Her skal det følges med ;)

Xhp kom ikke som et sjokk nei :lol: Og de nye speil kåpene synes jeg ble bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Ampera skrev:

Ikke dumt :) Men lander nok på obd tune fra enten BM3 eller MHD. 

3 timer siden, Carlsius skrev:

Når jeg så det siste bildet av E91 angrer jeg litt på at jeg ikke slo til på den, da den er en perfekt E91. Men uansett, Gratulerer med en rå bil! Her skal det følges med ;)

Xhp kom ikke som et sjokk nei :lol: Og de nye speil kåpene synes jeg ble bra!

Du skulle kjøpt vett, men som du sa så liker du å gjøre litt med bilene. Her var det bare å fylle bensin. :) 
Ikke sjokk for meg heller gitt 😂 Var jo i prat med dem før jeg hadde sett på bilen. Kåpene ble lekkert, skulle gjerne ha fått photoshopet de med ferric grey før jeg lakker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/17/2020 at 12:54 PM, ahj said:

Et par med LED blinklyspærer ankom i dag. Helt idiotisk fra BMW å ikke ha LED blink bak på disse 😮

Pæresett LEDriving SL PY21W Amber BAU15s

Er det plug and play, ingen feilkoder eller blinking? Er jo halogenblinklys bak på fireren også, tragisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ahj changed the title to AHJ sin biltråd - Oppdatering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...