ahj Skrevet Tirsdag kl. 10:44 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 10:44 Irriterer meg at AC Schnitzer sine enderør flasser noe voldsomt. Har prøvd i over et år å høre med dem her i Norge og Tyskland om det går an å kjøpe nye eller andre fra dem som passer. De svarer rett og slett ikke på det. Jeg vurderer å få dem lakkert i samme fargen som er på speilene. fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 2
Snagg30 Skrevet Tirsdag kl. 11:47 Skrevet Tirsdag kl. 11:47 1 time siden, ahj skrev: Irriterer meg at AC Schnitzer sine enderør flasser noe voldsomt. Har prøvd i over et år å høre med dem her i Norge og Tyskland om det går an å kjøpe nye eller andre fra dem som passer. De svarer rett og slett ikke på det. Jeg vurderer å få dem lakkert i samme fargen som er på speilene. De som har styrt i Norge har jo byttet eiere like ofte som jeg har byttet bil så det er litt håpløst. Jeg hadde prøvd de i Danmark de har jeg god erfaring med, dog lenge siden nå så vet ikke ståa pr i dag. fupsaker, Marius2002, ahj og 1 annen reagerte på dette 4
ahj Skrevet Tirsdag kl. 13:07 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 13:07 1 time siden, Snagg30 skrev: De som har styrt i Norge har jo byttet eiere like ofte som jeg har byttet bil så det er litt håpløst. Jeg hadde prøvd de i Danmark de har jeg god erfaring med, dog lenge siden nå så vet ikke ståa pr i dag. Det er et godt forslag. Idiotiske er at hvert enderør er sveiset fast i resten av eksosen.
Saltkjelen Skrevet Tirsdag kl. 13:40 Skrevet Tirsdag kl. 13:40 Tviler dessverre på at du får til noe her med ACS. Produksjonen har vel mer eller mindre stoppet opp nå, og ACS holder hjulene gående i et par måneder til med å selge ut restlager før de legges ned.
ahj Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden 17 timer siden, Saltkjelen skrev: Tviler dessverre på at du får til noe her med ACS. Produksjonen har vel mer eller mindre stoppet opp nå, og ACS holder hjulene gående i et par måneder til med å selge ut restlager før de legges ned. Det jeg tenker også. Bare å bite i det sure eplet å få det lakkert istedenfor.
fupsaker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Nå har vi flyttet fra Moss, men så i næringsloggen at ACS Norge har etablert seg der. Verdt å stikke innom?
ahj Skrevet 16 timer siden Forfatter Skrevet 16 timer siden 2 timer siden, fupsaker skrev: Nå har vi flyttet fra Moss, men så i næringsloggen at ACS Norge har etablert seg der. Verdt å stikke innom? Det er akkurat de jeg har snakket med. Kjøpe kabler og spjeld motorer i fjor av dem. Men enderør kommer det ikke svar på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå