sveigis Skrevet November 4, 2021 Share Skrevet November 4, 2021 Ting har skjedd på ti år ja ,det merker jeg på bilfronten og ikke minst her . Må jo innrømme at jeg savner mange av de tidligere brukerne her og de bilene/ prosjektene de holdt på med . Men over til dine ting ,instrumentet er knallpent helt klart . Dere er flinke dere her inne som mikser og trikser med forskjellige ting på disse nye bilene deres . Hadde aldri turt sånt jeg 😩😊 ahj og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 4, 2021 Share Skrevet November 4, 2021 Lekkert! Nå er det vel på tide med soft close? lagunilla og idapederse reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 4, 2021 Share Skrevet November 4, 2021 Oh herligt! Det såg jo smekkert ut. Joda, det hadde det nok, men jeg har jo ikke navi så det hadde nok sett litt merkelig ut med det fancy instrumentpanelet (Black panel ser jo rålekkert ut) mot CIC-mid(?) 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 4, 2021 Share Skrevet November 4, 2021 1 minutt siden, papertiger skrev: Oh herligt! Det såg jo smekkert ut. Joda, det hadde det nok, men jeg har jo ikke navi så det hadde nok sett litt merkelig ut med det fancy instrumentpanelet (Black panel ser jo rålekkert ut) mot CIC-mid(?) 😛 Det eneste du oppnår med denne kommentaren er jo en NBT/NBT-EVO retrofit. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 4, 2021 Share Skrevet November 4, 2021 (endret) 3 minutes ago, Saltkjelen said: Det eneste du oppnår med denne kommentaren er jo en NBT/NBT-EVO retrofit. 🤦🏼♂️ Kan bli dyrt dette her, plutselig har jeg halve verdien av bilen i retrofit før jeg vet ordet av det. Glad dere bor helt der borte på Østlandet og ikke renner ned dørene her med masse ting 😬 Endret November 4, 2021 av papertiger Saltkjelen, fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 5, 2021 Forfatter Share Skrevet November 5, 2021 10 timer siden, sveigis skrev: Ting har skjedd på ti år ja ,det merker jeg på bilfronten og ikke minst her . Må jo innrømme at jeg savner mange av de tidligere brukerne her og de bilene/ prosjektene de holdt på med . Men over til dine ting ,instrumentet er knallpent helt klart . Dere er flinke dere her inne som mikser og trikser med forskjellige ting på disse nye bilene deres . Hadde aldri turt sånt jeg 😩😊 Det er helt sikkert. Veldig rart å se tilbake på det den dag i dag! 10 timer siden, Saltkjelen skrev: Lekkert! Nå er det vel på tide med soft close? Alt venter på deg Byggmester/Vrakmester Bob, men du skal jo ha oppvarmet takstein før soft close kan komme på min 😛 10 timer siden, papertiger skrev: Oh herligt! Det såg jo smekkert ut. Joda, det hadde det nok, men jeg har jo ikke navi så det hadde nok sett litt merkelig ut med det fancy instrumentpanelet (Black panel ser jo rålekkert ut) mot CIC-mid(?) 😛 Mange med LCI med dette panelet med liten skjerm vett. Så dette passer rett inn Eller som @Saltkjelen skriver er det NBT retrofit perfekt. 10 timer siden, papertiger skrev: 🤦🏼♂️ Kan bli dyrt dette her, plutselig har jeg halve verdien av bilen i retrofit før jeg vet ordet av det. Glad dere bor helt der borte på Østlandet og ikke renner ned dørene her med masse ting 😬 Er ikke mer enn noen timer kjøring til deg, så ja 😅 papertiger og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 16, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2022 (endret) Retrofit Etter at nytt kombi kom på plass har lysten på neste oppgradering lusket rundt. Jeg har lenge irritert meg over at denne bilen mangler to ting fra fabrikk(hvis jeg har sett og husker rett), det er takluke og avblendbare og innfellbare utvendig speil. Etter noen timer på se igjennom etk og ledingsdiagram skulle ikke dette bli noe problem, bare litt koding etter montering. Men jeg har jo selvfølgelig gått for avblendbare speil på begge sider, ikke bare sjåfør siden som disse kom fra fabrikk. Neste blir å finne noen sommerfelger og noen dørlåser. 📸@Saltkjelen Endret Januar 16, 2022 av ahj skoglund, fupsaker, Saltkjelen og 12 andre reagerte på dette 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 20, 2022 Share Skrevet Januar 20, 2022 Fantastiske oppgraderinger her! ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 29, 2022 Share Skrevet Juli 29, 2022 Velkommen i klubben for de gjerrige, men hva i satan er det jeg ser?? Snagg30, CHNilsen, lagunilla og 8 andre reagerte på dette 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juli 29, 2022 Share Skrevet Juli 29, 2022 (endret) 6 minutter siden, Saltkjelen skrev: Velkommen i klubben for de gjerrige, men hva i satan er det jeg ser?? Det er jo så mye kliss å kjærlighet på Instagram med kjæresten så jeg ser ikke vekk i fra han har mistet seg selv fullstendig Endret Juli 29, 2022 av Snagg30 Saltkjelen, ahj, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 30, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2022 @Saltkjelen Du har helt rett og tusen takk for medlemskap i klubben 🤠 @Snagg30 Mistet meg selv? Nja. Jeg har fortsatt en bil som er kjappere enn den børstraktoren din 😂 ///M-ini95, Snagg30, Walkabout og 4 andre reagerte på dette 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juli 30, 2022 Share Skrevet Juli 30, 2022 4 minutter siden, ahj skrev: @Saltkjelen Du har helt rett og tusen takk for medlemskap i klubben 🤠 @Snagg30 Mistet meg selv? Nja. Jeg har fortsatt en bil som er kjappere enn den børstraktoren din 😂 Tipper det snart blir stor bil for å få plass til hund og enda mer kjærlighet så det varer nok ikke lenge 😂 velkommen i klubben. ahj, fupsaker, Saltkjelen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CHNilsen Skrevet Juli 31, 2022 Share Skrevet Juli 31, 2022 Gratulerer @ahj nå er det bare å finne frem hatt og stokk så glir du rett inn😉 ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 1, 2022 Share Skrevet August 1, 2022 Gratulerer herifra og 😊 ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 1, 2022 Share Skrevet August 1, 2022 Gratulerer med ny bil! Får mer og mer lyst på i3S dess flere jeg ser av den. ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå