Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Otis skrev:

Riktig. Ja, jeg har ccc....

Tenker mye på en android enhet altså.

Ja straks litt eldre der altså, jeg oppgraderte i F11'en, men har anskaffet meg en E60 520D som arbeidsbil med CCC i, kommer nok til å fikse en billig Android spiller i den ja.

Skrevet

Det er jo android auto jeg kommer til å bruke mest. Ingen tvil der.

Men hvor rimelig kan man skaffe nbt? Bare emulator koster 4500,-

Skrevet

Jeg bestilte meg en avinusa modell, så får vi se om det er noe tess. Det er nok mest fremtidsrettet og desidert enkelst å både kjøpe å montere.

• 2 weeks later...
Skrevet

er det ikke mulig for eldre biler som 2013 modeller å legge til bilen i connected drive ? for følgende feil (CASA_MAPPING) Gi feilkoden videre til kundestøtten: 4d6a94e9

og får opp i æppen om jeg prøver der at bilen ikke støttes, trodde alle med NBT fungerte jeg.

• 5 months later...
Skrevet

Kjenner jeg begynner å nærme meg moden for en type Apple carplay/Android auto modul som integreres med iDrive.

Bilen er en F34 første gang registrert 01.09.2016 ble i salgsannonsen presentert som 2017 modell, men jeg er ikke helt sikker på at den er det.

Motor er B470
Navigation System Professional
Dab Tuner
Harman/kardon Surround Sound System
CD spiller

Code / Type  F34 (MUE) / 8T51

Spørsmålet er er om det er NBT eller NBT EVO?

Noen tips til å finne ut det?

Skrevet (endret)

Jeg har vel i utgangspunktet den nest nederste, men oppdaterte software rett etter at jeg kjøpte den til den nederste, så det er det vel NBT EVO ID5 og ID6 ser virker som om er kompatible med samme enhet.

Så er jo spørsmålet om min produsert sensommer 2016 er som det sto i salgsannonsen en 2017 modell....
image.png.f1efc2032efd6759a699eb76927c6749.png

Hvordan finner jeg ut om det er facelift eller ikke, sjekker litt på Finn på bilder jeg?

TIl venstre med hvite pixler er 2017 og den med orange pixler er 2016/15. tar en kjapp tur ut i garasjen og sjekker.
2025-06-17_17-42-08.thumb.jpg.497c65ee3a5daa5dc2ff6739cb8cbe09.jpg

Jeg har hvite pixler som 2017, pre face har vel da orange.

Endret av sondre
Skrevet

Jeg vil tro du har en 2017-modell, for allerede i år 2000 hadde du neste års modell fra september, dette skillet med årsmodell har også kommet tidligere på året i senere år. De fleste slike moduler er vel bare en skjerm som skal ha riktig videotilkobling og alt av NBT ser ut til å ha 6 pins LVDS, så da er vel den grei?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...