Haug530D Skrevet Desember 27, 2024 Skrevet Desember 27, 2024 3 minutter siden, Otis skrev: Riktig. Ja, jeg har ccc.... Tenker mye på en android enhet altså. Ja straks litt eldre der altså, jeg oppgraderte i F11'en, men har anskaffet meg en E60 520D som arbeidsbil med CCC i, kommer nok til å fikse en billig Android spiller i den ja.
Otis Skrevet Desember 28, 2024 Skrevet Desember 28, 2024 Det er jo android auto jeg kommer til å bruke mest. Ingen tvil der. Men hvor rimelig kan man skaffe nbt? Bare emulator koster 4500,-
Otis Skrevet Desember 28, 2024 Skrevet Desember 28, 2024 Jeg bestilte meg en avinusa modell, så får vi se om det er noe tess. Det er nok mest fremtidsrettet og desidert enkelst å både kjøpe å montere. Reef89 reagerte på dette 1
Ingvaldsen Skrevet Januar 9 Skrevet Januar 9 er det ikke mulig for eldre biler som 2013 modeller å legge til bilen i connected drive ? for følgende feil (CASA_MAPPING) Gi feilkoden videre til kundestøtten: 4d6a94e9 og får opp i æppen om jeg prøver der at bilen ikke støttes, trodde alle med NBT fungerte jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå