Gå til innhold

Du gjør det helt feil!-tråden


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

 

Bilen er pen og se på, og tiltrekker seg mye oppmerksomhet i gata..

 

- Fordi folk holder på og le seg i skakke når han kommer kjørende. 8-[

 

 

 

det er ikke igjen mange av disse bilene, så den er godt ettertraktet.

 

- Det er vel en grunn til det? Er vel ikke så mange som gidder og samle på dem.. :P

 

 

 

det vil ikke si att det ikke kan komme opp eventuelle feil og mangler med bilen senere i livet, dette er tross alt en gammel bil og ikke minst opel!

 

- Og snakke dritt om bilen du selger er vel som regel ikke så lurt. Men han har et godt poeng. :-k

 

 

Vel, hva skal man si? :whut:  :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51372649
I denne annonsen er bilen egentlig dritlekker, men bilforhandleren "gjør det helt feil". Ihverftall mener jeg det er useriøst (på grensen til latterlig) av en forhandler å si komme med denne kommentaren i salgsannonsen;

-"Bilen er ikke godkjent, slik at denne er det rimelig forsikring på."

Underforstått betyr det jo at om du krasjer med denne bilen blir du stemplet som kriminell og sannsynligvis gjeldsslave resten av livet. :stupid:

Overrasker meg ikke om det er ulovlig å oppfordre til eller lure kunder til å kjøpe bilen uten å informere om risikoen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51372649

I denne annonsen er bilen egentlig dritlekker, men bilforhandleren "gjør det helt feil". Ihverftall mener jeg det er useriøst (på grensen til latterlig) av en forhandler å si komme med denne kommentaren i salgsannonsen;

-"Bilen er ikke godkjent, slik at denne er det rimelig forsikring på."

Underforstått betyr det jo at om du krasjer med denne bilen blir du stemplet som kriminell og sannsynligvis gjeldsslave resten av livet. :stupid:

Overrasker meg ikke om det er ulovlig å oppfordre til eller lure kunder til å kjøpe bilen uten å informere om risikoen og.

Overrasker meg heller ikke at det er Olsen Bil som skiver dette, den bedriften der er og blir useriøs samme søren å mye grombiler de har på lager. Er så mye som er halvveis og på kant med loven bak den sjappa der at folk skulle bare visst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...