Gå til innhold

Du gjør det helt feil!-tråden


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Helt enig i at denne tråden har blitt helt dustete nå. Biler som er stylet med ræva plastikk, falsk karbon og hønsenetting hører hjemme her. Vel, stort sett alt som Hamann rører også. Men det finnes grenser. Virker som folk er for opptatt av å briefe med at de kun liker det som er originalt, noe jeg personlig også er mest fan av. 

 

Uten m-pakke  #-o

 

attachicon.gifbmw.jpg

Ærlig talt, mann?! Hva i ALLE DAGER er "helt feil" med en original BMW ??

Endret av mropedal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan begynne på side 1 og se litt.. Så ser man hva som helt feil.. ;)

Den F10'en er ganske så langt i fra helt feil som en får det. Greit, den mangler msport, men helt topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et stikk til denne Fredrik90 som postet en helt grei x3. Som langt ifra hører hjemme i denne tråden. Selvsagt er det ikke noe feil med en orginal F10. Tråden her er vel ment som et morro innslag i hverdagen med ekstreme tilfeller av styling. Ikke et hån av hverdagslige bmw'er som kunne ha hørt hjemme her på bimmers. Blir litt som og henge ut den 550d som er på forumet, M5 wannabe, taper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville mye heller kjørt en E60 M-sport jeg kunne hive på et sett med stilige felger, enn en standard F10 uten M-sport som jeg måtte holdt slik den kom ut fra fabrikk. Særlig pre-facelift på F10 ser jo hysterisk gubbete ut uten M-sport eller noen form for modifisieringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi litt off topic her, men nå begynner det snart å bli unikt å ha en standard BMW. Siste 2 årene har det blir vanna ut med m-sport på de fleste modeller over alt.

Er ikke mange som kommer ut fra fabrikken til BMW og som sendes til Norge som ikke har m-sport lenger.

 

Jeg har fått mer og mer sansen for ikke m-sport, er litt med class over bilen. Trenger ikke være gubbete av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det at den ER gubbete, men ser litt gubbete ut.. Hehe.. Men ja, mange som har msport, og jeg synst det er en god grunn for det.

Spesielt med tanke på videresalg blant annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke klaget over manglende tilbud Wicky, jeg regisserte bare et potensielt dilemma siden samme tema allerede ble diskutert, men takk for påminnelsen. Har slitt lenge med å finne en norsk nettside for kjøp og salg av motorkjøretøy, så det åpnet seg en ny verden nå etter din generøse rådgivning, vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten  :)

 

Dilemmaet for BMW ligger vel i å designe en standardutgave som er attraktiv nok, men uten at den blir altfor "tøff" slik at mange kunder dropper å kjøpe M-sportutgaven, (salg av M-sport og ekstrautstyr genererer mer inntekter for konsernet). Andelen M-sport som blir solgt i Norge nå indikerer vel at nordmenn ikke synes standardutgaven er tøff nok, men samtidig har nordmenn såpass grei kjøpekraft at de legger inn en ekstra sum for å få M-sportpakken. I så måte fungerer BMW sin strategi relativt bra, i alle fall på det norske markedet. I andre situasjoner kan en tenke seg at potensielle kunder synes at standardutgaven blir for kjedelig, og derfor dropper å kjøpe BMW fordi de vurderer pristillegget for en mer sportslig utgave å være for høyt. Ikke en enkel balansegang å tilpasse designet etter markedet i slike tilfeller.

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et stikk til denne Fredrik90 som postet en helt grei x3. Som langt ifra hører hjemme i denne tråden. Selvsagt er det ikke noe feil med en orginal F10. Tråden her er vel ment som et morro innslag i hverdagen med ekstreme tilfeller av styling. Ikke et hån av hverdagslige bmw'er som kunne ha hørt hjemme her på bimmers. Blir litt som og henge ut den 550d som er på forumet, M5 wannabe, taper!

Hvem er du til å drive å komme med stikk til andre? Skal du oppføre deg som en drittunge så har vi i det minste tulletråden, skjerp deg og aksepter at folk har forskjellig smak. Jeg har ikke kritisert eiern av den aktuelle X3en, men vi deler ikke smak tydeligvis. Jeg kommer til å fortsette å poste det JEG synes er helt feil, så får dere andre sutre til krampa tar dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...