Gabz Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Fikk Holden-vibber med en gang jeg så E92'en selv, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 (endret) Det kan for alle virke som om noe er helt galt (noe det i og for seg er), men grunnen til at de blir fraktet slik er fordi de har vært utsatt for oversvømmelse og derfor kan ikke bilene reddes. Mange fleiper med at det er tyvgods som skal til Polen eller rett og slett "Polen"-fakta, men de øyetrente har sett at alle er US-modeller, jeg så det ikke før jeg leste hva som var forskjellen. Jeg er bare øytrent nok til å se at de iallefall ikke står på et US vogntog...... Endret Desember 3, 2015 av TRF-Racing divad og BmwDieselPower reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Jeg er bare øytrent nok til å se at de iallefall ikke står på et US vogntog...... Det er mye mye mulig, ser det er Scania, men har de ikke det der borte? Uansett, kan hende det er importerte US-modeller? Jeg vet ikke hvor dette er tatt, eneste jeg vet er at de er skadet fra en oversvømmelse og kan derfor ikke reddes og det er ikke typisk "Polen"-fakta som noen har spekulert i på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Likte både e30 pickup og E39 pickup her jeg, tøft med noe annerledes. E39'en minner litt om om Holden Ute som de farter rundt i i Australia! Fikk Holden-vibber med en gang jeg så E92'en selv, haha!Sånn? Jeg syns E39'n ligner litt på Ford Falcon bak. Får også legge ved litt "helt feil" for å ikke gå helt off topic. E32 pickup. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Sånn, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Holden er rått. Så masse da jeg var i Australia. Gromme biler med grom lyd. Nå kan man jo ha Holden Commodore VF i Norge også. (Som Chevrolet) Og en feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 E32 pickup lignet på en euroversjon av El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Desember 5, 2015 Share Skrevet Desember 5, 2015 (endret) Passerte feiring idag. Denne karen hadde ikke X-drive ser det ut som ☺ Endret Desember 5, 2015 av TonyHøiseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 5, 2015 Share Skrevet Desember 5, 2015 (endret) Veldig ferskt bilde fra lokalavisa, har man ikke xdrive så må ta sats. Hvor han hadde tenkt seg derimot, det vet ingen. Relativt berusa polakk, som hadde med seg en god del fra lokale elektrobutikker. Endret Desember 5, 2015 av HSD Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 Er det dette de kaller autoslalom? BjornarHS, Freakshow, Kennethe34 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Kunne ønske jeg aldri så dette bildet.. Fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Det var den nattesøvnen..! Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Bare jeg som tenkte på han her? Bare med litt mer Alfa Romeo-vibber i grillen.. Fysj og fy! Hva folk finner på å utsette bilene sine for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 nå skal det sies at jeg er veldig glad i alfa romeo (nei jeg er ikke ironisk, vokst opp med det)men ja det ga litt alfa vibe med god kombo av noe nyere audi greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå