Fredrik 90 Skrevet November 28, 2016 Share Skrevet November 28, 2016 Ser ut som dette blir en helt klar forbedring ifra forrige modell. Synes egentlig ikke 3-serie GT er så ille, får håpe den blir noe i samme duren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 28, 2016 Share Skrevet November 28, 2016 23 timer siden, Saltkjelen skrev: 5-serie GT. Må si at dette ser vesentlig bedre ut enn utgående modell. Jeg tipper det er 6-serie GT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 29, 2016 Share Skrevet November 29, 2016 Jeg tror ikke på ryktene om at 5-serie GT blir 6-serie GT. Selv om 6-serien åpenbart kommer til å gjennomgå en image-endring, tror jeg ikke BMW kludrer til modellprogrammet med en GT av partallsversjonene. At 6-serien kommer til å bli mer lik 5-serie (slik 4-serie er for 3-serie) kommer vi nok ikke unna, og luksusen fra nåværende modell blir flyttet over i 8-serien. Her er for øvrig noen spionbilder av G31 5-serie Touring: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 29, 2016 Share Skrevet November 29, 2016 Er spent på bagasje volumet på G31, dette har jo alltid vært svakheten til 5-serie Touring sett opp mot konkurrentene. Ellers så blir vel dette også en særdeles pen og veldesignet stasjonsvogn Freakshow og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 29, 2016 Share Skrevet November 29, 2016 13 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Er spent på bagasje volumet på G31, dette har jo alltid vært svakheten til 5-serie Touring sett opp mot konkurrentene. Ellers så blir vel dette også en særdeles pen og veldesignet stasjonsvogn E-klassen ble jo endel liter mindre, så kanskje forskjellen blir mindre nå. Her er G31 med litt mindre kamuflasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 29, 2016 Share Skrevet November 29, 2016 7 timer siden, Fredrik 90 skrev: Er spent på bagasje volumet på G31, dette har jo alltid vært svakheten til 5-serie Touring sett opp mot konkurrentene. Ellers så blir vel dette også en særdeles pen og veldesignet stasjonsvogn spent der sjøl, veldig skuffende bagasjeroms plass i forhold til da mercedes E-klasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 29, 2016 Share Skrevet November 29, 2016 10 timer siden, Saltkjelen skrev: Jeg tror ikke på ryktene om at 5-serie GT blir 6-serie GT. Selv om 6-serien åpenbart kommer til å gjennomgå en image-endring, tror jeg ikke BMW kludrer til modellprogrammet med en GT av partallsversjonene. At 6-serien kommer til å bli mer lik 5-serie (slik 4-serie er for 3-serie) kommer vi nok ikke unna, og luksusen fra nåværende modell blir flyttet over i 8-serien. Her er for øvrig noen spionbilder av G31 5-serie Touring: Vet ikke om du har lest dette på bimmerpost. * Also confirmed for MY 2018 is the G32 6GT. It is definitely getting the 6xx designations, it is now a done deal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 29, 2016 Share Skrevet November 29, 2016 Jeg har ikke fått med meg at det er bekreftet, men jeg finner ikke navneendringen særlig logisk mht. at 2-serie Gran Coupe (etter alt å dømme) er på vei. Snakk om å rote opp i oppryddingen (opprotingen) som har vært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 BMW på CES 2017: BMW HoloActive Touch og annet snask. Stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 17, 2016 Share Skrevet Desember 17, 2016 On 15.12.2016 at 17.30, Dweezil skrev: BMW på CES 2017: BMW HoloActive Touch og annet snask. Stilig! Håper å se dette i kommende inext/i5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2017 4-serie/M3/M4 LCI. Blir vel egentlig den andre facaliften for M3-en sin del riktignok. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 17, 2017 Share Skrevet Januar 17, 2017 Flott å se at 4-serien endelig er på det nivået den burde vært ved lansering - bare synd den kommer så sent. I tillegg åpner det seg jo muligheter for ettermontering av digitalt instrumentpanel i en 3-serie også.. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 17, 2017 Share Skrevet Januar 17, 2017 6 minutter siden, Saltkjelen skrev: Flott å se at 4-serien endelig er på det nivået den burde vært ved lansering - bare synd den kommer så sent. I tillegg åpner det seg jo muligheter for ettermontering av digitalt instrumentpanel i en 3-serie også.. Bmw har vel som vane å lage faceliftene "sånn bilen burde sett ut fra starten av". Fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 17, 2017 Share Skrevet Januar 17, 2017 1 time siden, Evopower skrev: Bmw har vel som vane å lage faceliftene "sånn bilen burde sett ut fra starten av". Fine biler Tja, alt er jo relativt, men svart matt plastikk, halogenlys og løse interiørlokk i en premiumbil anno 4-serie i år 2013 er ikke en premiumbil verdig. Ellers synes jeg BMW gjør det greit nok blant premiummerkene i de første utgavene av sine respektive modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 17, 2017 Share Skrevet Januar 17, 2017 Lysten på F36 gikk ikke akkuratt ned Spent på hjuldimensjoner: "The BMW 4 Series has a lower centre of gravity than the BMW 3 Series (Coupe: -40 mm,Gran Coupe: -30 mm, Convertible: -20 mm), a wider track at the front(+14 mm) and rear (+22 mm), plus specially configured kinematics, giving it all the ingredients needed for even more agile handling." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå