sveigis Skrevet Mai 15 Forfatter Skrevet Mai 15 13 timer siden, Olaandref skrev: Tenk på hvor mange bra biler som gikk til hugging for 10-15 år siden, i dag hadde sikkert mange av de fremstått pene i forhold til mye som legges ut til blodpriser. Bra noen ble tatt vare på. 👌 Ja det er helt sant det d nevner her . Ta bare et dypdykk i diverse blader som er 15 -20 år gamle ,da ser man jo hvor billig ting var da .Mye ble jo sett på som søppel .😊
Olaandref Skrevet Mai 15 Skrevet Mai 15 6 minutter siden, sveigis skrev: Ja det er helt sant det d nevner her . Ta bare et dypdykk i diverse blader som er 15 -20 år gamle ,da ser man jo hvor billig ting var da .Mye ble jo sett på som søppel .😊 Ja, og de bilene der hadde vært bra i forhold til mye annet i dag 😅 sveigis reagerte på dette 1
Lars89 Skrevet Mai 15 Skrevet Mai 15 Fint å komme seg rundt på treff. Var på Gullknapp i går og der sto de samme F82ene og hadde rusekonkurranse. Det var litt kleint. E30 er blitt observert flere ganger. Fin bil! KMT reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Mai 15 Forfatter Skrevet Mai 15 1 time siden, Lars89 skrev: Var på Gullknapp i går og der sto de samme F82ene og hadde rusekonkurranse. Det var litt kleint. Det der er så teit at jeg blir matt 😩😩. Håper de skjønner hvor iditotisk det er .
sveigis Skrevet Onsdag kl. 07:16 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 07:16 Da har det gått et par dager og små ting er gjort og ikke minst blitt mange mil og . Seterygg regulering den har tullet litt bestandig på passasjersiden noe jeg ikke har brydd meg så mye om . Men tungvint når folk som er lange eller kraftige skal være med . Så her på mandag var det på tide og gjøre noe med det . Demonterte plastdeksel : Og som dere ser så er det armen som popper ut fra det leddet . Trodde det skulle stå en segring eller noe der men der var ikke spor såvidt jeg kunne se . Så da ble det en bøyd binders som holdt det på plass . Vasket og smurt opp med denne : Alt fungerer og ferdig : Deksler på plass: Selve skinnene ble og fettet opp og nå går stolen som en drøm frem og tilbake .😊 Igår ble det en tur til Bavaria (Kaller det fremdeles det 😞 Opp og få bestilt eu kontroll til e34 og skal opp og lese av feilkoder på absen på e34 . Spurte om tips hvorfor lampe kommer på etter en stund ,da fikk jeg beskjed om og komme opp og lese av kodene . Ikke dårlig på en 34 år gammel bil 😊 Så bestemte jeg meg igår for ta turen opp til hjemplassen min . To årsaker : Besøke mine foreldre grav Besøke en entusiast noe som bestandig er hyggelig . Må bare si det at det nå og reise på langtur er noe ganske annet nå enn forrige sesong ,det nettopp pga at bremser nå virker og nå virker de og 😊. Så putret oppover i fint tempo med cd plate fra 97 i spilleren og koste meg i fint vær. Plutselig var ved kirkegården : E28en har en liten pause : Pga fjorårets tragedie fikk jeg ikke vært og sett til min familie som ligger her ,så føltes godt for samvittigheten å være her. Men etter litt elendighet er da ekstra stas å sette seg i bil og besøke en sann entusiast som har fine biler og et hav av råe BMW-er bestandig . Husker som ungdom ,så var det stor stas når jeg så bilene han hadde som vi unge bare kunne drømme om .. e21 323 i ,e12 ,e30 i alle slags fasonger ja U name it 😊. Og det er jo overhode ikke noe mindre dårlig idag . M 635 csi : Akkurat denne er selve drømme e24en min . Arctic blau ,interiør med farge og skikkelige 8x9 17 bbs . E30 318 is : Og ikke minst greit å få litt tips av noen med noen år på nakken og . Eieren følger og med her på Bimmers noe som er gøy . Etter kaffe og Bmw prat bar det hjemover og gårsdagen var en sånn dag man ikke ville hjem . Bare kjøre og kose seg så må få til noe sånt igjen . Dusy, Fredrik, Ampera og 2 andre reagerte på dette 5
mr.pingu Skrevet Onsdag kl. 07:42 Skrevet Onsdag kl. 07:42 Høres ut som en en fredelig pilgrimsferd, Jan Nydelig og se den bilen på veien, har mange gode minner fra den ferien med bestefar som eide sånn 5-serie og derfor kjører jeg BMW i dag. Dusy og sveigis reagerte på dette 2
sveigis Skrevet Onsdag kl. 12:04 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 12:04 4 timer siden, mr.pingu skrev: Høres ut som en en fredelig pilgrimsferd, Jan Nydelig og se den bilen på veien, har mange gode minner fra den ferien med bestefar som eide sånn 5-serie og derfor kjører jeg BMW i dag. Dette var en tur etter mitt kaliber ja ,rolig og nyte bil ,vær og temperatur ute.😊. Ja nå er jeg fornøyd helt klart . Akkurat ja gøy å lese at din bestefar og har hatt e28. Da kan man si du har blitt påvirket ja i høyeste grad og det er jo en god ting . mr.pingu reagerte på dette 1
sveigis Skrevet i går, 10:42 Forfatter Skrevet i går, 10:42 Denne her : Fikk meg på sånn halvdårlig humør idag tidlig 😩. Har jo sittet og skrytt hvor flott alt er med den og så plutselig skjedde det noe . Måtte ned og fylle bensin . X antall kr tappet fra konto og skulle starte bil noe den gjorde og stoppet like fort …Jaha prøvde og kinne men ikke pokker . Hva er det nå da ???Er det nå jeg skal bruke neste uke på atter feilsøking på denne ?Nei ! Så isteden for å tenke komplisert startet jeg med noe som er greit ,sikringer ! Og fikk lest meg til krafstoffpumpe og jo her var sikring totalt gått i oppløsning . Fikk lånt en fra fjernlys : Og bil startet tvert 🙌. Så da fikk man tatt en sjekk på resten og ,de så hele ut så gjorde ikke noe med de. Men klart at 40 år gamle sikringer har lov til å si ifra at de er slitne de og . Får bare håpe at det var det og at det ikke er en overledning en vei . mr.pingu, eivi91 og mslello reagerte på dette 3
mr.pingu Skrevet i går, 11:02 Skrevet i går, 11:02 On 5/20/2026 at 2:04 PM, sveigis said: Dette var en tur etter mitt kaliber ja ,rolig og nyte bil ,vær og temperatur ute.😊. Ja nå er jeg fornøyd helt klart . Akkurat ja gøy å lese at din bestefar og har hatt e28. Da kan man si du har blitt påvirket ja i høyeste grad og det er jo en god ting . Herlig sånne turer i eldre bil. I fjor kjørte jeg litt med @Rune-K etter treffet på Fokserød på bakveiene. Det er helt unik følelse å kjøre biler fra den tidsperioden. Kunne gjerne tenkt meg å kjøpt en e28 eller e34 på ett senere tidspunkt i livet. Vi får se når det skjer. Ja det kan du trygt si, etter det har jeg alltid hatt ønske å kjøre BMW selv. Noen ganger setter jeg meg i bilen og blir meg bevist på det og er bare takknemlig. Selv om X1 F48 er kanskje ikke mest BMW man kan få. 20 minutes ago, sveigis said: Fikk meg på sånn halvdårlig humør idag tidlig 😩. Har jo sittet og skrytt hvor flott alt er med den og så plutselig skjedde det noe . Måtte ned og fylle bensin . X antall kr tappet fra konto og skulle starte bil noe den gjorde og stoppet like fort …Jaha prøvde og kinne men ikke pokker . Hva er det nå da ???Er det nå jeg skal bruke neste uke på atter feilsøking på denne ?Nei ! Så isteden for å tenke komplisert startet jeg med noe som er greit ,sikringer ! Og fikk lest meg til krafstoffpumpe og jo her var sikring totalt gått i oppløsning . Fikk lånt en fra fjernlys : Og bil startet tvert 🙌. Så da fikk man tatt en sjekk på resten og ,de så hele ut så gjorde ikke noe med de. Men klart at 40 år gamle sikringer har lov til å si ifra at de er slitne de og . Får bare håpe at det var det og at det ikke er en overledning en vei . Bra det var bare en sikring som hadde gitt seg, lett fiks det Rune-K og sveigis reagerte på dette 2
Rune-K Skrevet i går, 15:14 Skrevet i går, 15:14 4 timer siden, sveigis skrev: Så da fikk man tatt en sjekk på resten og ,de så hele ut så gjorde ikke noe med de. Men klart at 40 år gamle sikringer har lov til å si ifra at de er slitne de og . Får bare håpe at det var det og at det ikke er en overledning en vei . Dette er ordentlige møkkasikringer, før når de var mer vanlig så var det fast rutine og snurre på de et par ganger i året. sveigis, Fredrik og DrSakke reagerte på dette 3
DrSakke Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Neste vinters prosjekt- holy grail-labs sikringsboks? sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden 5 timer siden, mr.pingu skrev: Herlig sånne turer i eldre bil. I fjor kjørte jeg litt med @Rune-K etter treffet på Fokserød på bakveiene. Det er helt unik følelse å kjøre biler fra den tidsperioden. Kunne gjerne tenkt meg å kjøpt en e28 eller e34 på ett senere tidspunkt i livet. Vi får se når det skjer. Ja det kan du trygt si, etter det har jeg alltid hatt ønske å kjøre BMW selv. Noen ganger setter jeg meg i bilen og blir meg bevist på det og er bare takknemlig. Selv om X1 F48 er kanskje ikke mest BMW man kan få. Bra det var bare en sikring som hadde gitt seg, lett fiks det Ja det er noe eget med gammel bil på godt og vondt egentlig . Din bil skal du være stolt av så mye som du har gjort med den 😊 Takk og lov ja at det var noe enkelt 😊 1 time siden, Rune-K skrev: Dette er ordentlige møkkasikringer, før når de var mer vanlig så var det fast rutine og snurre på de et par ganger i året. Ja dette er noe herk og husker jo fra tiden med eldre Opler så var det mye snurring ja .😊 9 minutter siden, DrSakke skrev: Neste vinters prosjekt- holy grail-labs sikringsboks? Ja det kunne jo vært noe det 😊 DrSakke reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå