Frode D Skrevet April 14, 2016 Forfatter Share Skrevet April 14, 2016 Endelig fått montert felgene. Skal justere den litt lavere imorgen og få tatt litt bedre bilder HPVL, Slavearbeider'n, Even Pladsen og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 14, 2016 Share Skrevet April 14, 2016 Wow! Ser utrolig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet April 14, 2016 Share Skrevet April 14, 2016 Holy dick! Rollerboy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 15, 2016 Share Skrevet April 15, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 15, 2016 Share Skrevet April 15, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 15, 2016 Forfatter Share Skrevet April 15, 2016 Takker for positive tilbakemeldinger holder på å justere men det subber mye bak, så har en liten jobb å gjøre, i tillegg til å finne den høyden jeg vil ha. Pga at det tok en del ekstra tid med dekkene så begynte jeg på interiøret i mellomtiden, så det går litt i rykk og napp i garasjen, med farging, justering, farging osv... Har også våtslipt og poler baklyktene mens jeg venter på den siste fra koed. Lyktene var rimelig slitte... Før, underveis og etter: Et til bilde fra igår StigJ, MarcusSteffensen, Daniel. og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 15, 2016 Share Skrevet April 15, 2016 Ble veldig pent Ser ut som du har gjort en god innsats med felgene! Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet April 15, 2016 Share Skrevet April 15, 2016 Gjør det meste rett du ja Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 16, 2016 Forfatter Share Skrevet April 16, 2016 Er fornøyd med høyden nå, selv om jeg egentlig ville ha den lavere. Men det subbet så jævlig når jeg hadde den 5mm lavere så dette får holde til jeg får gjort noe mer med hjulbuene bak. BjornarHS, EAustevoll, MarcusSteffensen og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 16, 2016 Share Skrevet April 16, 2016 Aldeles vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 16, 2016 Share Skrevet April 16, 2016 Strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 16, 2016 Share Skrevet April 16, 2016 HERREGUD så vakkert! angående interiøret! mer bilder TAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 16, 2016 Share Skrevet April 16, 2016 Utrolig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 16, 2016 Share Skrevet April 16, 2016 Peeent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet April 16, 2016 Share Skrevet April 16, 2016 Nydelig arbeid ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå