Newgarden93 Skrevet Januar 21 Forfatter Skrevet Januar 21 Liten update igjen! Da kommer det mange bilder fra en større jobbe jeg blei nødt til å gjøre, bytte av front plate og venstre hjørne fremme der batteriet satt originalt. Var heldig å fikk lånt meg en punktsveiser av en kamerat. Da jeg skulle kjøpe ny front plate valgte jeg å kjøpe en 518 front plate da den var 3-4000kr billigere og eneste forskjellen er radiator åpningen. Den trengtes modifisering uansett for å få best mulig effekt og passform til M5 radiatoren 😎 Rust skader Passform var veldig bra 👍 måtte gjøre litt utbedringer på nedre del av innerskjerm også😊 Tilpassing av radiator åpning 😎 Så fornøyd med å kunne bruke punktsveiser. Kom nesten til på alle steder 🤩 IMG_4790.mov Liten video av prøve montering å se at alt passer 👌 Håper dere liker innholdet jeg legger ut! 😎 har fortsatt en god del igjen å legge ut 🤩 Som jeg har nevnt tidligere så står bilen nå på vinterlagring. Det har den gjort i snart 2år, men til sommeren har jeg planer om å ta den ut å prøve få den på veien igjen 😊😎 Ampera, sveigis, Paulus og 3 andre reagerte på dette 6
sveigis Skrevet Januar 22 Skrevet Januar 22 10 timer siden, Newgarden93 skrev: Håper dere liker innholdet jeg legger ut Selvsagt gjør vi det og bare og oppdatere her .😊 Rå bil fortjener mye oppmerksomhet . Newgarden93 reagerte på dette 1
Newgarden93 Skrevet Februar 3 Forfatter Skrevet Februar 3 Blei oppgradert med nye coils på E12. Kjøpte yellow speed sine. Fikk hjelp til sveising av spindler. Glenny93, mr.pingu, gnilb og 4 andre reagerte på dette 7
Newgarden93 Skrevet Tirsdag kl. 11:44 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 11:44 Da er det på tide med litt mere påfyll her! Har fortatt igjen litt bilder før vi kommer frem til nåtid når det gjelder E12’n 😊 Etter ny front ferdig sveist på plass fikk hjulbuene seg et lite løft også. 2k-Epoxy primer og svart body spray. Kalipere foran blei sandblåst og pulverlakkert gule. Nye stempler og pakninger 😎 klosser er yellow stuff fra EBC mr.pingu, HakonLimseth og Paulus reagerte på dette 3
HakonLimseth Skrevet Tirsdag kl. 12:00 Skrevet Tirsdag kl. 12:00 De hjulbuene ble veldig bra Må snart gjøre noe med mine også, hvilken bodyspray brukte du?
Newgarden93 Skrevet Onsdag kl. 17:13 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 17:13 (endret) On 7/21/2026 at 2:00 PM, HakonLimseth said: De hjulbuene ble veldig bra Må snart gjøre noe med mine også, hvilken bodyspray brukte du? Takk for det, blei veldig fornøyd selv. Skal være ærlig å si jeg brukte biltema sin med luft sprøyte som du får kjøpt i tillegg. Vurderte å bruke noe 2k greien, men har brukt biltema sin tidligere å er veldig fornøyd med den 😊 Endret Onsdag kl. 21:36 av Newgarden93 HakonLimseth reagerte på dette 1
Newgarden93 Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden More updates! 😎🤩 Ettersom at hjulbuene skulle friskes opp måtte hele forstillingen ned. Det var del av planen da traversen som satt på bilen var veldig rusten og noen hadde gjort et dårlig forsøk på å sveise den (dessverre ikke bilde av den)😅 så ny travers fikk jeg tak i fra en delebil jeg kjøpte. Så da var det bare å sandblåse, pulverlakkere og kjøpe inn en hel haug med nye deler så jeg kunne bygge ny forstilling 🤩😍 motor blei stående igjen i bilen ved hjelp av en motorløfter. Den skal få seg et sikkelig løft i fremtiden en gang når jeg har fått meg litt bedre garasje/verksted 😎🤓 ny travers på vei inn 😎 Deilig med alt nytt! Tester ut noen nye bremse slanger jeg fikk laget på mål. Dette fordi jeg ikke liker den originale måten det er gjort på, med slanger over til en brakett på fjærbeinet og bremserør fra der ned til kaliperen. Men ikke sikkert det her vil fungere heller 🤷🏼♂️ det vil tiden vise 😅🤓Mulig de skulle vert litt kortere 🤔 Til slutt litt mere ting montert på den nye fronten 🤩 radiator, vifter og oljekjøler Gnukkelars, Eystein Ose og HakonLimseth reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå