Newgarden93 Skrevet i går, 21:08 Forfatter Skrevet i går, 21:08 Liten update igjen! Da kommer det mange bilder fra en større jobbe jeg blei nødt til å gjøre, bytte av front plate og venstre hjørne fremme der batteriet satt originalt. Var heldig å fikk lånt meg en punktsveiser av en kamerat. Da jeg skulle kjøpe ny front plate valgte jeg å kjøpe en 518 front plate da den var 3-4000kr billigere og eneste forskjellen er radiator åpningen. Den trengtes modifisering uansett for å få best mulig effekt og passform til M5 radiatoren 😎 Rust skader Passform var veldig bra 👍 måtte gjøre litt utbedringer på nedre del av innerskjerm også😊 Tilpassing av radiator åpning 😎 Så fornøyd med å kunne bruke punktsveiser. Kom nesten til på alle steder 🤩 IMG_4790.mov Liten video av prøve montering å se at alt passer 👌 Håper dere liker innholdet jeg legger ut! 😎 har fortsatt en god del igjen å legge ut 🤩 Som jeg har nevnt tidligere så står bilen nå på vinterlagring. Det har den gjort i snart 2år, men til sommeren har jeg planer om å ta den ut å prøve få den på veien igjen 😊😎 sveigis, Ampera, Paulus og 2 andre reagerte på dette 5
sveigis Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 10 timer siden, Newgarden93 skrev: Håper dere liker innholdet jeg legger ut Selvsagt gjør vi det og bare og oppdatere her .😊 Rå bil fortjener mye oppmerksomhet . Newgarden93 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå