TRF Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Kul logo og oppdatering av farger mkj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Er den logoen ment å være en hipp utgave av BMW-rondellen? Morty999 og eeikenes reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Jeg synes den logoen er alt for vanskelig å gjennkjenne som BMW rondellen, tenkte først bare hva det var for ett tegn... Hvis man hadde fått en sirkel rundt det hele så hadde den blitt mye mer gjennkjennbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Med fare for å gjenta meg selv... den nye logoen er virkelig minimalistisk elegant og reflekterer på en smart måte den originale rondellen uten å komme i konflikt med BMW's rettigheter. Sammen med navnet "bimmers" utgjør logoen en helhet der det aldri er tvil om i hvilken kontekst logoen skal forstås/oppfattes. Alle ser med én gang at logoen gjenspeiler den offisielle rondellen. Kjempeflott... bravo!... Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Mulig det bare er meg men jeg så ikke hva det skulle forestille med en gang wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Første jeg tenkte da jeg så logoen var et timeglass på skrå. Passer vel kanskje siden det brukes en del tid her inne Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Hva om sirkelen fullføres med to hvite buer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Bombe at Fredrik skrev bravo til nye logoen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Problemet med å fullføre logoen med hvit stripe er at den kan bli faretruende lik BMWs logo. For å unngå å handle i strid med lovverket eller med BMWs rettigheter er logoen laget slik den er. Logoen er heldigvis bakgrunnsnøytralisert, så om den plasseres på en hvit bakgrunn må vel den hvite stripen sies å være etterkommet. Ellers vil jeg tilføye at jeg synes den nye logoen er enkel og stilren. Keep it simple! Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Jeg synes logoen er helt konge, ingen tvil om hva det skal forestille. Den er genialt enkel, og sammen med BIMMERS er det jo ingen tvil Når vi er inne på Tapatalk, dersom jeg skal kjøre en "edit" på et innlegg med tapatalk, så slettes alt innhold i innlegget, dvs. at nye ting jeg nå skriver i redigeringsvinduet overskriver det som sto der. Skal jeg få det som jeg ønsker, så må jeg kopiere hele teksten, trykke rediger, deretter lime inn og gjøre de endringer jeg skal foreta meg. Sånn skal det vel ikke være? Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Vil også bare si at jeg syns nye logoen er stilig! Clean, slik det bør være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Bombe at Fredrik skrev bravo til nye logoen... Que?... Bare for å gjøre det helt klart så har jeg intet med den nye logoen å gjøre. Jeg synes ganske enkelt at den er elegant og smart funnet på. Husk at alle logoer og navn som til forveksling minner om BMW's egne registrerte varemerker sannsynligvis vil være ulovlige. Det er derfor forumet idag heter bimmers og ikke bmwguiden som det gjorde til og begynne med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Jeg synes logoen er helt konge, ingen tvil om hva det skal forestille. Den er genialt enkel, og sammen med BIMMERS er det jo ingen tvil Når vi er inne på Tapatalk, dersom jeg skal kjøre en "edit" på et innlegg med tapatalk, så slettes alt innhold i innlegget, dvs. at nye ting jeg nå skriver i redigeringsvinduet overskriver det som sto der. Skal jeg få det som jeg ønsker, så må jeg kopiere hele teksten, trykke rediger, deretter lime inn og gjøre de endringer jeg skal foreta meg. Sånn skal det vel ikke være? Såvidt jeg vet, så gjelder dette kun IOS enheter og ikke Android. Så da antar jeg en feil/funksjon i programmet og ikke i selve bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Jeg kan redigere på andre forum uten problemer, ikke her Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Hva om sirkelen fullføres med to hvite buer? Kanskje noe sånt bare litt beinere? Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå