Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Alpejohn skrev:

En annen ting er dette med mine innlegg, ja man kan konfigurere det til og vise mine innlegg slik som absolutt alle forum har, men det er ikke så enkelt og forstå seg på nødvendigvis. 

Jeg har ikke fått til å få laget "mine innlegg" slik at det vises tråd for tråd slik som før. Enten får jeg innlegg for innlegg ellers kan jeg få samme tråd på flere linjer osv. Blir bare tull. Og hvis det er så enkelt som flere her skal ha det til, er det så sabla fælt for de som styrer siden å bare lage en knapp som alle får, slik at de slipper hundre klager på det? Ganske slitsomt å måtte gå kategori for kategori for å se hvilke tråder jeg følger som har fått nye innlegg. Er ikke rart folk dropper ut herfra med så lite aktivitet, og så mye forvirring og uoversiktlighet, mister mye interesse selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessen min forsvant også mye når mine innlegg forsvant.

Pluss at jeg ikke kommer der man velger underforum, når jeg bruker mobil eller nettbrett. Kommer på siste aktive poster, så må man innpå feks. Off topic, deretter navigere seg ut til kategorien for underforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Skulebollen skrev:

Interessen min forsvant også mye når mine innlegg forsvant.

Pluss at jeg ikke kommer der man velger underforum, når jeg bruker mobil eller nettbrett. Kommer på siste aktive poster, så må man innpå feks. Off topic, deretter navigere seg ut til kategorien for underforum.

Da bruker du ikke sidene riktig på nettbrett og mobil. Du manøvrerer deg slik, og voila! Klikker på de tre strekene øverst til høyre -> hjem -> forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg grønn over at jeg enda ikke kan trykke ctrl + alt for å fjerne hele siterte innlegg. Funker på pc, men ikke på telefon. Noen ganger når man poster kommer det opp et sitert innlegg fra tidligere i tråden, også skal man fjerne dette, og det skjer ingenting. Hva dette skyldes har jeg ingen anelse om, men hvis noen har en løsning er jeg interessert i et løsningsforslag :P Beste jeg har fått til, har vært å fjerne alt utenom den øverste delen av sitatboksen (skrevet av blabka kl dada).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...

I går kveld fikk jeg problemer med bimmers.no på min iPhone 6.

Når jeg åpner siden i Safari så går det ett sekund så endres siden til noe reklame popup dritt. Slette logg og historikk i Safari hjalp ikke. :angry:

Dette skjer ikke på noen andre sider.

Noen andre som opplever dette eller har tips for å fikse 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik skrev:

Jeg opplevde akkurat det samme idag morges rundt klokken 06.30. Jeg slettet også logg og historikk uten at det hjalp på problemet. Jeg tillater ikke pop-up vinduer. Jeg har en iPhone SE og siste versjon av iOS.

Virker som normalt igjen på min iPhone 6 nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Klarer ikke å se den feilen selv i iPhone, Android, mac eller desktop. Skal se om vi finner noe muffens, men vi har uansett akkurat (20 min siden) oppdatert softwaren til Bimmers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mkj skrev:

Hmm... Klarer ikke å se den feilen selv i iPhone, Android, mac eller desktop. Skal se om vi finner noe muffens, men vi har uansett akkurat (20 min siden) oppdatert softwaren til Bimmers.

tror det kun gjaldt safari rundt kl 7 i dag tidlig, gikk fint å gå inn på nettsiden, men så fort man trykte på en tråd, så spratt det opp en reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

@Fredrik, sjekket Google sin "webmaster tools" nå, men det var ingen sikkerhetsproblemer registrert der. Jeg skal få en utvikler til å ta en grundigere sjekk i morgen formiddag. Send gjerne skjermdump på PM om du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...