Reef89 Skrevet Mars 25, 2021 Share Skrevet Mars 25, 2021 Og med dresskledd flott mann inni. Marius2002, Walkabout og Snagg30 reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 28, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2021 (endret) F11’en får fortsatt litt stell, denne gang i form av god avspyling av hjulbuene. Er utrolig hvor mye dritt som samles her i løpet av en vintersesong. Calipperne blir litt blasse i fargen etter hver vinter, så blir antakelig siste gang med rødt. Lurer på å lakkere de sort blanke slik at det blir vedlikeholdsfritt. Med ny bil snart i tunet orker jeg ikke bruke tid på å lakkere opp calipperne på denne hver vår. Etter å ha blitt dynket i Prickbort og Surfex HD er det bare å spyle hjulbuene rene. Mens felgene var av fikk de også en god vask. Kommer ikke til å haste med å legge om i år ettersom jeg kjører på piggfri europeiske vinterdekk. Endret Mars 28, 2021 av Walkabout GlennF11, mslello, uglefossen og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mars 28, 2021 Share Skrevet Mars 28, 2021 Ja hvilken bil da? Vi venter i spenning! Sjakalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 28, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2021 3 minutter siden, Snagg30 skrev: Ja hvilken bil da? Vi venter i spenning! Jeg skal være så hemmelighetsfull at det røpes først når den hentes, forhåptenligvis blir det ikke så lenge etter påske fupsaker og Sjakalen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mars 28, 2021 Share Skrevet Mars 28, 2021 2 minutter siden, Walkabout skrev: Jeg skal være så hemmelighetsfull at det røpes først når den hentes, forhåptenligvis blir det ikke så lenge etter påske Trodde du hadde fått den pga «med ny bil på tunet» som jeg tror du kanskje har redigert nå men får vente litt til Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 28, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2021 9 minutter siden, Snagg30 skrev: Trodde du hadde fått den pga «med ny bil på tunet» som jeg tror du kanskje har redigert nå men får vente litt til Ja, jeg så den formuleringen ble litt feil så da måtte jeg raskt rette opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 28, 2021 Share Skrevet Mars 28, 2021 Når ankommer den flotte bilen @Walkabout? Spoiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 28, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2021 1 time siden, ahj skrev: Når ankommer den flotte bilen @Walkabout? Vis skjult innhold Haha Ikke helt bankers enda siden litt småplukk skal på plass, men håper det kan nærme seg noe rett etter påske ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 30, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2021 (endret) Fått kjørt full DCN-vask, lakkrens og voks på bilen i løpet av de siste par dagene. Slenger ved noen bilder, siden det er morsommere enn tekst. Blir bare å kjøre på style 373-felgene videre i år siden F11’en blir konebil, vil ikke risikere at style 601 blir kantkjørt😂 Endret Mars 30, 2021 av Walkabout Marius2002, mslello, Sjakalen og 7 andre reagerte på dette 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mars 30, 2021 Share Skrevet Mars 30, 2021 Det er mye tease med tanke på ny bilen! Ellers er det her en nydelig bil Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 30, 2021 Share Skrevet Mars 30, 2021 Klok avgjørelse, men jeg vet om en M550d som kunne tenkt seg dem? Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 31, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2021 11 timer siden, Snagg30 skrev: Det er mye tease med tanke på ny bilen! Ellers er det her en nydelig bil Takk skal du ha, synes at karosseriet på F11 enda holder seg virkelig bra 9 timer siden, Saltkjelen skrev: Klok avgjørelse, men jeg vet om en M550d som kunne tenkt seg dem? Mulig du må få låne de da, hvis de ikke kan brukes på nye bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 31, 2021 Share Skrevet Mars 31, 2021 1 time siden, Walkabout skrev: Mulig du må få låne de da, hvis de ikke kan brukes på nye bilen Trodde vi hadde målt og diskutert dette nok til å vite at de ikke passer F20 116i? Walkabout, Marius2002, ahj og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 31, 2021 Share Skrevet Mars 31, 2021 1 time siden, Saltkjelen skrev: Trodde vi hadde målt og diskutert dette nok til å vite at de ikke passer F20 116i? Utrolig hva man får til med litt forsiktig valsing. ahj, Walkabout og Saltkjelen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 31, 2021 Share Skrevet Mars 31, 2021 2 timer siden, ogee1 skrev: Utrolig hva man får til med litt forsiktig valsing. awt, Saltkjelen, ogee1 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå