Fredrik 90 Skrevet Juli 31, 2017 Share Skrevet Juli 31, 2017 Kult 😀 Bra du gikk for det det i stede for "advokat" Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 31, 2017 Share Skrevet Juli 31, 2017 Ser veldig bra ut, nå mangler du bare sort N, som er prikken over ien. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2017 25 minutter siden, Reef89 skrev: Ser veldig bra ut, nå mangler du bare sort N, som er prikken over ien. Har noen sett liggende på Sørlandet, så det skal på ja Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 31, 2017 Share Skrevet Juli 31, 2017 Blir kult med denne på F11en din 👍 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 3, 2017 Forfatter Share Skrevet August 3, 2017 Fikk endelig montert LCI skjermramme i kveld. Enkel og fin modifikasjon som løftet interiøret et lite hakk Kjapp jobb å gjøre, er unnagjort på vel 20 minutter! BimmerFan!, ogee1, danskiii og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet August 4, 2017 Share Skrevet August 4, 2017 On 26.6.2017 at 17.54, Walkabout skrev: Dette blir god markedsføring Du fant ikke en saksbehandler med lengre navn? Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet August 8, 2017 Share Skrevet August 8, 2017 http://www.aftenbladet.no/lokalt/i/dVKpo/Du-gjetter-kanskje-hva-denne-sorlendingen-jobber-som Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 8, 2017 Forfatter Share Skrevet August 8, 2017 7 minutter siden, Tollefsen skrev: http://www.aftenbladet.no/lokalt/i/dVKpo/Du-gjetter-kanskje-hva-denne-sorlendingen-jobber-som Var ikke helt på viddene da jeg så for meg at det kunne gi litt oppmerksomhet og rimelig markedsføring ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 8, 2017 Forfatter Share Skrevet August 8, 2017 Dette var morro Freakshow, Knoett, Chris A og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 11, 2017 Forfatter Share Skrevet August 11, 2017 Har blitt riktig så bra med NBT-knapp fra eBay og LCI skjermramme danskiii, Fahad, Saltkjelen og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 14, 2017 Forfatter Share Skrevet August 14, 2017 Den oppmerksomme vil legge merke til at bilen nå har rundet 150.000 kilometer vegaasen, ogee1, Saltkjelen og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet August 18, 2017 Share Skrevet August 18, 2017 Tøft med NBT iDrive hjul! Grei å montere? Prikk lik orginal håper jeg? Synes den ser litt blass ut på bilde, mulig det er lyset som lurer meg Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 18, 2017 Forfatter Share Skrevet August 18, 2017 14 minutter siden, Bækkmann skrev: Tøft med NBT iDrive hjul! Grei å montere? Prikk lik orginal håper jeg? Synes den ser litt blass ut på bilde, mulig det er lyset som lurer meg Takk, jeg synes det ble veldig bra! Enkelt å montere, unnagjort på fem minutter. Man trer bare det nye hjulet over det gamle (må bare ta av det lille dekselet på toppen av det eksisterende hjulet). Er nok ikke prikk lik original, men så likt man kommer - hadde ikke sett forskjell om jeg ikke visste at det var en eBay-knott Det er nok ikke like blank som den originale (som jo er helt blank når det er touch-funksjon mener jeg å huske), men lyset på bildet lurer litt. Absolutt verdt pengene synes jeg, også er hjulet så mye bedre å holde i og snurre på med litt størrelse Kjøpte min herfra: http://www.ebay.com/itm/Silver-Replacement-Bigger-Multimedia-Audio-Knob-For-BMW-F20-F30-F32-F33-F34-F10-/332057813703?hash=item4d503022c7:g:T4MAAOSwojRYSmst&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet August 18, 2017 Share Skrevet August 18, 2017 17 minutter siden, Walkabout skrev: Tøft, da må jeg legge en slik i bestilling Takk for link! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 26, 2017 Forfatter Share Skrevet August 26, 2017 Skal montere sportsskiver fra Zimmermann om et par uker. Disse kommer zinkbehandlet så de ruster ikke så fælt, men tenkte likevel å få senteret lakkert så det holder seg pent lengre. Lakkert de gamle som et testprosjekt og de har holdt seg fint nå er par måneder. Så da var det bare å maskere godt, og finne frem lakkboksen. Ble først varmebestandig sølv, og deretter varmebestandig klarlakk. Satser på at det gjør susen - så nå er de tilbake i esken, med nylakkert senter ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå