Walkabout Skrevet Mars 10, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2018 #goals MGunders, Carlsius, norbakken og 19 andre reagerte på dette 8 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Mars 10, 2018 Share Skrevet Mars 10, 2018 (endret) 6 timer siden, Walkabout skrev: #goals Janteloven står sterkt blant mange her ennå Endret Mars 10, 2018 av Tollefsen Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 11, 2018 Share Skrevet Mars 11, 2018 Så var det den misunnelsen blant folk 👎 Dare to be different 😉 Turbo-HF, Vanessa Halvorsen og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 11, 2018 Share Skrevet Mars 11, 2018 Fantastisk vittig hvor mange celler her er rundt forbi :). Går utifra du ikke bryr deg stort !:) Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 11, 2018 Share Skrevet Mars 11, 2018 Ikke noe å bry seg om! Bare misunnelige folk Walkabout og Vanessa Halvorsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 11, 2018 Share Skrevet Mars 11, 2018 Er det en ting som er sikkert, så er det at Raymond ikke bryr seg filla. Vanessa Halvorsen og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 11, 2018 Share Skrevet Mars 11, 2018 Har alltid syntes at Walkabout virker innmari klysete. Har bare ikke turt å si det. Walkabout, flobben og Freakshow reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2018 Nå har jeg fått bestilt "detailing" av bilen i begynnelsen av april. Blir en 2-stegs med maskin som polering, også kommer jeg til å legge voksen selv - Swissvax Shield som vanlig. Selv om jeg er godt fornøyd med lakktilstanden kjørelengden tatt i betraktning, så vil nok en proff polering gi lakken et godt løft. Så kan jeg kose meg med å shine opp interiøret samt vokse og sette på sommerfelgene i påsken ///M-ini95, Fahad, Tollefsen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 16, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2018 Da har "jeg" fått handlet bil i dag. Var og så på en fin E91 LCI 320dA xDrive i Oslo i dag, og ble handel i løpet av få minutter gitt, så nå skal lillesøster komme seg godt fremover på vinteren. Var et helt nydelig interiør i denne her! Fy søren så godt E90/91 LCI holder seg altså. Flotte utgaver i M-sport https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=115216593 Fahad, Saltkjelen, mslello og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 16, 2018 Share Skrevet Mars 16, 2018 Gratulerer! Helt enig i at E9x LCI holder seg svært godt. Marius2002, Vanessa Halvorsen og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 18, 2018 Share Skrevet Mars 18, 2018 On 16.3.2018 at 22.51, Walkabout skrev: Da har "jeg" fått handlet bil i dag. Var og så på en fin E91 LCI 320dA xDrive i Oslo i dag, og ble handel i løpet av få minutter gitt, så nå skal lillesøster komme seg godt fremover på vinteren. Var et helt nydelig interiør i denne her! Fy søren så godt E90/91 LCI holder seg altså. Flotte utgaver i M-sport https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=115216593 Så flott ut den der 😃 Hadde hun ikke en e91? Eller var det e90? Men kanskje ikke xDrive? Vanessa Halvorsen og Walkabout reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2018 35 minutter siden, Gorg skrev: Så flott ut den der 😃 Hadde hun ikke en e91? Eller var det e90? Men kanskje ikke xDrive? Jo, hun har en som nesten er kliss lik, samme årsmodell også, bare det er en 318d uten xDrive. Så den kommer for salg nå, ettersom hun trengte trekk på samtlige hjul Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 18, 2018 Share Skrevet Mars 18, 2018 14 minutter siden, Walkabout skrev: Jo, hun har en som nesten er kliss lik, samme årsmodell også, bare det er en 318d uten xDrive. Så den kommer for salg nå, ettersom hun trengte trekk på samtlige hjul Er ganske kjekt med xDrive, skjønner den 😃 Men vintern er vel på vei bort nå der nede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2018 31 minutter siden, Gorg skrev: Er ganske kjekt med xDrive, skjønner den 😃 Men vintern er vel på vei bort nå der nede? Dessverre, masse snø enda, iallfall litt vekk fra kysten. Så lite vårstemning å melde om så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2018 Digg (men dyrt) med nye bakdekk til neste vintersesong. Holdt fire sesonger, synes det er greit til å være så brede. Fremdekkene holder enda en sesong eller to Skikkelige loffer! Tollefsen og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå