Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, BjornarHS skrev:

Den der er nok atlantis blue 😊👍

Nei, den er Neon Green 👍

Går du inn på biluppgifter.se eller hva det heter, og søker opp HPS670, så puncher du inn VIN feks på Bimmer.work, så skal det komme opp at den er Neon Green :)

Er/ var også en tråd om den på rejsa.nu tror jeg det var, samt garaget.org (mulig det er borte nå..), der jeg mener å huske den ble omtalt som Neon Green..

Er/ var også en E34 540i/6 i Sverige med samme farge, som også kalles Neon Green.. Den har jeg bilde av individual info på dempertårn der fargen står som Neon Green 

Atlantis Blue er en helt annen farge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, GreenE36Cab skrev:

Nei, den er Neon Green 👍

Går du inn på biluppgifter.se eller hva det heter, og søker opp HPS670, så puncher du inn VIN feks på Bimmer.work, så skal det komme opp at den er Neon Green :)

Er/ var også en tråd om den på rejsa.nu tror jeg det var, samt garaget.org (mulig det er borte nå..), der jeg mener å huske den ble omtalt som Neon Green..

Er/ var også en E34 540i/6 i Sverige med samme farge, som også kalles Neon Green.. Den har jeg bilde av individual info på dempertårn der fargen står som Neon Green 

Atlantis Blue er en helt annen farge :)

Jaggu. Aldri hørt om neon green som e36 farge før, men da lærte en noe nytt 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, BjornarHS skrev:

Jaggu. Aldri hørt om neon green som e36 farge før, men da lærte en noe nytt 😁

Det var en Individual-farge for E31, E34 og E36 iallfall, det er en farge jeg synes passer veldig bra til alle de tre karosseriene :)

Den har ikke noen BASF-kode slik som enkelte andre Individual-farger men det har vel noe å gjøre med at den var en original BMW-farge (E30 iallfall) og ikke fra feks Porsche

Det ble ble produsert én EDM BMW E31 850CSI i den fargen.. En veldig flott bil det også men var ikke det denne posten skulle handle om :P

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snagg30 skrev:

Fin bil, liker LCI på iX3 veldig godt! :) 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=241313634

iX3 har fått et betydelig løft som LCI (og med M-sport). Går fra å være anonym og kjedelig, til å bli lekker og iøynefallende. Rart den ikke kom slik i utgangspunktet (med tanke på hvor kort tid iX3 pre-LCI har vært på markedet). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Walkabout skrev:

iX3 har fått et betydelig løft som LCI (og med M-sport). Går fra å være anonym og kjedelig, til å bli lekker og iøynefallende. Rart den ikke kom slik i utgangspunktet (med tanke på hvor kort tid iX3 pre-LCI har vært på markedet). 

Helt enig. Merkelig av BMW å komme med en slik type LCI nesten rett etter de slapp ix3’n. Driter jo litt på de som bestilte bilen ny synes jeg

 

Ellers kom jeg over denne nå, jeg fikk sinnsykt lyst på den. 

Edit: Har sendt melding på den


https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=240361424

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan alle være enige i at en 2019 Mercedes S560 er en passe grei bil. Hvorfor vil noen da ødelegge ett eksemplar på denne måten, bygge den om til noe den absolutt ikke er. En stor jævla løgn på fire hjul…. Atpåtil har de klint på ett S600 merke bak..sånn dekal trim er vel litt 1998 😅

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=243765884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Vi kan alle være enige i at en 2019 Mercedes S560 er en passe grei bil. Hvorfor vil noen da ødelegge ett eksemplar på denne måten, bygge den om til noe den absolutt ikke er. En stor jævla løgn på fire hjul…. Atpåtil har de klint på ett S600 merke bak..sånn dekal trim er vel litt 1998 😅

Arti med den der. Har kjørt forbi den et par ganger på vei til å fra skiløypa de siste uken (den har stått parkert utenfor et privat hus) og jeg har da lurt om dette kunne være en Maybach s-klasse. Men så den selv i går på Finn og fant ut at det ikke stemte😅 Overraskende å se en  badge-trimma 560e med folierert tak ja🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2022 den 8.31, GreenE36Cab skrev:

Ok så er det en ALPINA B10 3.5 til salgs på FINN, med automatgir og ser egentlig veldig fin ut.. Muligens et bra kjøp for noen? :)

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=243731706

706_1587261506.jpg

Burde være litt prutningsmonn på den Alpina'en.. 

image.png.046e39af6d5f842141f09c9a2e778078.png

image.png.e820daf3d646f3426d667daa521042b3.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, E.C. skrev:

Oj, såpass ja. Han har vel sett på Gas Monkey Garage og prutemesteren der.

Det er jo en liten forskjell på om en bil skal selges for feks $30K, og han (Mr Rawlings) byr $20K og får den og kan selge med fortjeneste, da reell "verdi" på bilene han kjøper ofte virker å være på/ over det selger ønsker

Eller om en bil selges for 199K slik som B10en der.. og legges ut til over "markedsverdi" slik, da har vel egentlig han som selger Alpinaen allerede priset seg ut av markedet.. Men mulig han får solgt den, om noen bare må ha en 3,5 med automatgir..

Ikke meningen å være pirkete.. tenkte bare det kunne være greit å påpeke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...