Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, E.C. skrev:

Trodde først at det var denne: https://www.finn.no/261617164

 

Jøss, jeg var sikker på at det var samme bil 😅 Hva er oddsen for at det går 2 stk grønne 523i med beige interiør og latterlig lav km stand…i Norge? Virkelig samlerobjekter dette 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tony Soprano skrev:

Var i kjøpsmodus helt til det ble oppdaget att denne ikke har varme i rattkrans. Dette blir en dealbreaker for mange.

Ja dette er en import bil, ser ut som den kommer fra Frankrike. Den andre grønne 523en som ble solgt tidligere i år var jo en Norsk solgt bil. I mine øyne så gjør det bilen mer verd da den er mer unik med norsk historikk. Men ikke til forkleinelse for den 523en som står til salgs nå. 

Hvis man ser på kvaliteten man her får for pengene så vil jeg mene at dette er ett kupp. En av BMW sine beste modeller med en av de beste motorene, bare så synd det ville vært vandalisme å bruke denne som dailydriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Tony Soprano skrev:

Skulle bare teste pulsen her inne…. Jepp forumet lever 👊 Selvsagt en fleip dette med rattvarme på en E39 altså 😅

Hvis det var en fleip så synes jeg du bomma bra 😂 Var jo ingen som "reagerte" nevneverdig på dette utsagnet om rattvarme 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Hvis det var en fleip så synes jeg du bomma bra 😂 Var jo ingen som "reagerte" nevneverdig på dette utsagnet om rattvarme 😅

Jeg tenkte at her er det en som er redd for kalde fingre og forkjølelse, en som har tatt mor sine ord om å huske vanter på alvor 🤭😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nettopp en slik Oxfordgrønn 97’ med nøyaktig slikt beige skinninteriør, dessverre bare en 520ia.

Importerte denne av en eldre dame på noenogsøtti, som var eneste (tyske) eier.

Eneste som var å bemerke på bilen var riper etter ringene rundt dørhåndtaket, en kjent problem på den tid. 
Fantastisk bil, eneste jeg savnet var en noe større motor, 530ia ville vært perfekt.
E39 er virkelig et høydepunkt blant 5 seriene, den har alt - stil, eleganse, komfort og klasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...