Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Skjønner godt at flere kjøper automat. Kjørte gjennom Oslo i rushtiden en dag, brukte sikkert 90 min på en strekning som går på 25-30 min uten kø. Var ganske lei av å ha en ekstra pedal i bilen da. Etter min oppfatning så går det dessuten treigere med kø når alle skal lage en relativt stor luke foran seg for å kunne trille på gir, med automat følger de fleste tettere på. Da slipper man at køen vokser massevis bakover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 31. juli 2016 at 22.10, E.C. skrev:

Ta seg tiden til å sladde regnummeret på 6 bilder (kunne ha gjort det pent i det minste) for så å legge ut VIN i teksten :applause:

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=79753299

Tja, man finner ikke eiers navn, adresse og slikt ut fra VIN-nummer, så jeg synes det var greit nok (selv om jeg personlig liker at registreringsnummeret viser, slik at man kan sjekke litt forskjellig selv).

5 timer siden, Peak skrev:

Tøft. :)

En slik kunne jeg godt tenkt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 31. juli 2016 at 22.10, E.C. skrev:

Ta seg tiden til å sladde regnummeret på 6 bilder (kunne ha gjort det pent i det minste) for så å legge ut VIN i teksten :applause:

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=79753299

Tja, man finner ikke eiers navn, adresse og slikt ut fra VIN-nummer, så jeg synes det var greit nok (selv om jeg personlig liker at registreringsnummeret viser, slik at man kan sjekke litt forskjellig selv).

Nå ligger jo nummeret til selger der uansett, så sånn sett finner man nok ut det man vil, men det er jo en annen sak. :)

5 timer siden, Peak skrev:

Tøft. :)

En slik kunne jeg godt tenkt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...