Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Shattered skrev:

Flott og morsom bil med meget lav kilometerstand selges. EU-kontroll oktober 2020 avdekket behov for følgende utbedringer, totalt pålydende kr 29377,-.

1) Bærearmforing foran nedre venstre

2) Mansjettsett drivaksel

3) Lysjustering

4) Spissingsstag

5) Knirkeforing

6) Skifte speilglass

Hvordan i all verden får man dette til å bli så dyrt? 

Ikke alle orker å skru selv, så prisen er vell helt ok om den er gitt av et verksted inkludert deler

sett i annet perspektiv bør en å bytte alt dette parvis og de nærliggende slitedelene når de nevnte er dårlige, da blir det for noen titusener I deler også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=149607433

Hadde ikke denne vært så hora opp, så hadde den nesten vært en nobrainer. Men er kanskje penger å spare på å bare kjøpe den, skrelle av fjortis-utstyret, og selge det separat.
Potensielt en innertier om man trenger ooomf, diesel, 4x4 og komfort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, LoKi skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=149607433

Hadde ikke denne vært så hora opp, så hadde den nesten vært en nobrainer. Men er kanskje penger å spare på å bare kjøpe den, skrelle av fjortis-utstyret, og selge det separat.
Potensielt en innertier om man trenger ooomf, diesel, 4x4 og komfort.

japan racing er jo alle 18 åringers drøm :P 

kan aldri tenke meg at denne bilen har stjernemerkede dekk eller noe som er tilegnet xdrive, og i tillegg frisert av sedoxio :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/2/2020 at 6:48 PM, liffi said:

Har nå sett mer "håra" opp biler den dette! 
"alle" har jo leppe senk og hjul på bila nesten. 

Um.. nei det har de ikke. Langt derifra :P
Og jada, det finnes biler med mer ræl, men det gjør ikke denne penere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2020 den 19.07, Ingvaldsen skrev:

japan racing er jo alle 18 åringers drøm :P 

kan aldri tenke meg at denne bilen har stjernemerkede dekk eller noe som er tilegnet xdrive, og i tillegg frisert av sedoxio :P

 

Etter jeg kan se(skimter Ultrac Vorti der jeg har ringet rundt) er dette Vredestein Ultrac Vorti dekk, så nei de er ikke stjernemerkede. Men jeg mener Vredestein likevel stiller egen garanti for at det fungerer på xDrive? @papertiger du hadde vel dette på din og vet bedre? 🤔

226E9EF7-CE1C-4121-93BB-78ABE954666C.thumb.jpeg.efee291e2bacaf910de24d28d1f8626b.jpeg
 

Men ellers var vel ikke denne 4-serien så gale utseendemessig? Felgene er vel utbyttbare til OEM. Leppen i front kunne jeg klart meg uten, men ingen dealbreaker. Det med optimaliseringen er derimot det, men det går ikke på utseende :)   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Marius2002 
1. Stemmer, hadde Ultrac Vorti på begge mine xDrive-biler. På E91 fungerte de perfekt, og gjør det fortsatt på dekksett nr. 2 så vidt jeg vet fra han som kjøpte bilen (Falken FK510 fungerte ikke).
På F36 not so much. De ble for fort slitt bak, og til syvende og sist tok fordelingskassen kvelden. Om det var en svakhet i denne (som på flere andre F3x) vet jeg ikke, men dekka har nok medvirket. Fikk dog nye Michelin PS4S* av Vredesteinimportøren lagt på bilen kostnadsfritt. Og ny fordelingskasse på nybilgaranti. Så går ikke ned den veien igjen med ikke-stjernemerka dekk på xdrive.

2. Hadde også optimalisering fra Sedox på E91'en, og var ingenting å si på den. Hadde ikke hatt problemer med å kjøpe derfra igjen, ga bilen det ekstra jeg var på jakt etter, og de tok også i motsetning til mange andre hensyn til ratingen på girkassen. De selger tuningfiler til firmaer i hele verden, jeg var hos selve eieren på hovedkontoret i Stavanger, da han har vært det en kan kalle "hus-tuneren" her på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillater meg å dele denne fra Blocket. I mine øyne en perfekt F10. Skal tro hva denne havner på totalt med norske skilt 🤔

https://www.blocket.se/annons/halland/bmw_550_i_sedan_m_sport__valutrustad_/92539363

Samt tidenes billigste F10 535i på finn. Denne har mye adaptivt i understellet, mtp km stand kan det jo komme en del utgifter fremover hvis ingenting er byttet..

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=197450556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Andreas_R skrev:

 

Samt tidenes billigste F10 535i på finn. Denne har mye adaptivt i understellet, mtp km stand kan det jo komme en del utgifter fremover hvis ingenting er byttet..

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=197450556

Selger han bilen etter knapt 2mnd eierskap?

bimmers.JPG

Endret av gallay
Glemte å sette in bilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være at man kommer over gode tilbud å flipper bilen :) jeg har har gjort noen sånne siste tiden. Fort gjort man sitter med 10-40lapper på en bil om man har flaks :) men kan også være en baktanke ja, at noe er galt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...