Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, Ingvaldsen skrev:

Perfekt innvendig! Nå må jeg se å få inn skinndashen i min å🤠

Helt enig, begynte å sikle her. 
Helvete E70 viruset gir seg aldri, E53 ble det aldri noe av, samme med E70 - det er krise å ikke ha eid denne!

Skrevet
Akkurat nå, Ron Jeremy skrev:

Helt enig, begynte å sikle her. 
Helvete E70 viruset gir seg aldri, E53 ble det aldri noe av, samme med E70 - det er krise å ikke ha eid denne!

Har man lyst har man låv, en bra e70 gir my tilbake iform av glede og egenskaper

Skrevet

Grunn til dem er høyt priset. Livets bil. Enorm kjørekomfort og gjennomført design. I tillegg så er det mulig å få dem med en ok motorkombinasjon som 40d og ikke en slitsom 30d som er undermotorisert

Skrevet
8 timer siden, smashy skrev:

Må virkelig holde igjen for å ikke gå enda lenger OT nå 😅

Vil selge M4, men orket ikke legge inn noe info, eller presentere på godt vis. Mister fort interessen når dørken ser slik ut 🤷‍♂️

https://finn.no/242623025

Skjønner ikke problemet, her får du både grom bil, og grus til å fylle på i innkjørselen. 😁

Skrevet
21 minutter siden, fupsaker skrev:

Jeg har vel sagt det før: bare å bytte ut siste ervervelsen. ;) 

Skulle gjerne gjort det, men noen ganger må en være fornuftig også. Å betale 80k mer for et annet interiør er liksom ikke et tema. Bilen har heller ikke 3500kg i hengervekt, noe som er en liten dealbreaker.

Skrevet
7 timer siden, E.C. skrev:

Det er litt trist når det står "DETAILERS CLUB.no" på skiltramma og rett over henger et avflasset emblem og lakken ser ut til å ha vært kjørt gjennom maskinvasken ved flere anledninger.

Enig. Lakken var ikke mye å skryte av til denne prisen. Men interiøret 👌

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...