Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 2.7.2025 den 8.40, Orjan skrev:

Jeg vil si nei, det er jo ikke en BMW. I såfall så må man jo slippe inn Opel Omega diesel, Range Rover, Toyota Supra og liknende biler med BMW motor også 🥲

Skrevet
32 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg vil si nei, det er jo ikke en BMW. I såfall så må man jo slippe inn Opel Omega diesel, Range Rover, Toyota Supra og liknende biler med BMW motor også 🥲

Det var vel en veldig uformell prat om det for noen år siden. Tror det kokte ned til at Mini på banetreff ikke var aktuelt men hvis det kom en Rolls Royce og ville slenge litt med rompa så skulle den aller nådigst få lov.😁Som sagt veldig uformelt og sikkert med noen øl innenbords også.

Skrevet
1 minutt siden, Rune-K skrev:

Det var vel en veldig uformell prat om det for noen år siden. Tror det kokte ned til at Mini på banetreff ikke var aktuelt men hvis det kom en Rolls Royce og ville slenge litt med rompa så skulle den aller nådigst få lov.😁Som sagt veldig uformelt og sikkert med noen øl innenbords også.

Hehe, ja dukker noen opp med en BMW basert Rolls så skal de få lov å sladde litt 👍 Jeg mener jeg har sett litt Mini på div BMW treff, jeg mener dette blir like feil som alt annet. 

Så vil sikkert noen si hva med Alpina da? Er jo ikke BMW det heller! Men akkurat Alpina mener jeg er unntaket her, en Alpina er jo en BMW. Man skal være ekstremt firkantet for å ikke se den forbindelsen.

Skrevet
1 minutt siden, Fredrik 90 skrev:

Hehe, ja dukker noen opp med en BMW basert Rolls så skal de få lov å sladde litt 👍 Jeg mener jeg har sett litt Mini på div BMW treff, jeg mener dette blir like feil som alt annet. 

Jeg vet daværende president i klubben undersøkte med BMW i Tyskland om det var greit og ta inn Mini i klubben når BMW begynte og produsere de. Lite land , tull med 2 klubber etc. men da fikk han klar beskjed at det ikke var aktuelt. Mini skulle profileres på en helt annen måte enn BMW så og ha de i samme klubb var ikke et tema engang. Noen ganger er det ikke bare bare og være en offisiel merkeklubb heller, hender tyskerne bestemmer litt mye noen ganger.

Skrevet

Men nå til søndag slipper alle merker inn på banekjøring i regi av BMWCCN. 

Er vel for å få regnskapet litt penere og samle litt flere bilentusiaster.

Disse banekjøringene blir ikke akkuratt rent ned av folk. 

Ser dessverre ut som det treffet regner vekk, ihvertfall på hoveddagen lørdag. 

Skrevet
4 minutter siden, Lars89 skrev:

Ser dessverre ut som det treffet regner vekk, ihvertfall på hoveddagen lørdag. 

Tja jeg bor 5 minutter fra banen og hvis det blir som det har vært meldt de siste dagene med mye regnbyger så er det ikke sikkert det blir veldig mye der oppe. De voldsomme lokale bygene de har meldt har kommet alle andre steder enn her.

Skrevet
3 timer siden, Rune-K skrev:

Jeg vet daværende president i klubben undersøkte med BMW i Tyskland om det var greit og ta inn Mini i klubben når BMW begynte og produsere de. Lite land , tull med 2 klubber etc. men da fikk han klar beskjed at det ikke var aktuelt. Mini skulle profileres på en helt annen måte enn BMW så og ha de i samme klubb var ikke et tema engang. Noen ganger er det ikke bare bare og være en offisiel merkeklubb heller, hender tyskerne bestemmer litt mye noen ganger.

Jeg glemmer hele tiden at BMW CCN må forholde seg til BMW, tenker nå bare at det er en BMW klubb men det er jo tross alt en offisiell klubb. Mener det var på vårmønstringen i regi av BMW CCN Oslo at jeg har sett ett lite knipe Mini også. 

Men årets vårmønstring hvor alle merker slapp inn må for all del ikke gjentas. For det første er det jo ikke plass nok når alle merker kommer, for det andre så synes jeg dette tar vekk mye av det fine med BMW sine vårmønstringer. Det som gjør at man faktisk setter seg i bilen og kjører 52 mil tur retur for å delta.

Skrevet

Lykke til med å få kjøpt med han der,  pris har gått opp og ned i 2 år, ikkje til salgs likevell når en faktisk vil kjøpe.  Sjekk dei andre annonsene hans, mange biler som har vært på finn i årevis, halvparten ikkje eu-ok sist eg sjekka. 

Skrevet
13 timer siden, EspenM3css skrev:

https://www.finn.no/121741339

Er så stygg at den nesten er litt tøff😍

De har jo nesten blitt en kultbil dette her, iallfall nedover i Europa. Fortsatt ikke ett uvanlig syn på syd europeiske veier. Disse ble vel aldri solgt nye her i Norge? Jeg ser ikke helt fascinasjonen, for meg er dette en blikkboks. Men siste generasjon Twingo er jo litt artig med hekkmotor og bakhjulstrekk.

Skrevet
13 timer siden, Olaandref skrev:

https://www.finn.no/mobility/item/377771033 Utrolig slitsom annonse, nok til å virke såpass useriøs at jeg hadde styrt unna.

"Det er en 4,4 liters ellevill selvpustende V8-motor på 560 hestekrefter + 30 hk ekstra med eisemann eksos plus rm downpipe som er montert i bilen."

Jasså... selvpustende? 🤫

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...