fupsaker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Bildeler har dessverre en pris på 79,- og oppover. Og ganske tullete spør du meg. Monopol er en fin ting... E.C. reagerte på dette 1
awt Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Jeg har forskjellig ræl av den sære typen. Stort sett blir det solgt, men det kan ta flere år. Nå blir det heller til at jeg bare kaster det heller. Skulebollen, fupsaker og E.C. reagerte på dette 3
*MrB* Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Finn argumenterer med at det er mye svindel på torget, og da spesielt med bildeler. Så de gjemmer seg bar det. Enig ang ræl. Blir fort til at jeg bare kaster ting i stedet, selv om det er helt i orden, og kan ha bruksverdi for andre.
ehaugsnes Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 36 minutter siden, fupsaker skrev: Bildeler har dessverre en pris på 79,- og oppover. Og ganske tullete spør du meg. Monopol er en fin ting... 29kr dersom du legger den ut for under 2000kr men ja, teit. Turbo-HF og fupsaker reagerte på dette 2
Saltkjelen Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Kr. 0,- om man legger den i kategori hobby, tv-spill eller noe annet fjas som alle mine bildeler havner under. Idiotopplegg. ///M-ini95, Makky123, Lars89 og 2 andre reagerte på dette 5
fupsaker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 50 minutter siden, Saltkjelen skrev: Kr. 0,- om man legger den i kategori hobby, tv-spill eller noe annet fjas som alle mine bildeler havner under. Idiotopplegg. Skal jaggu prøve det på dekkene mine. Turbo-HF reagerte på dette 1
Lars89 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Veldig halvveis ombygd E91 345i med utløpt PKK. Isbil? https://www.auksjonen.no/auksjon/bruktbil/2008_BMW_3-SERIE_E91_V8_MANUELL_REPOBJEKT/631906 Saltkjelen reagerte på dette 1
Ingvaldsen Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 6 timer siden, Saltkjelen skrev: Kr. 0,- om man legger den i kategori hobby, tv-spill eller noe annet fjas som alle mine bildeler havner under. Idiotopplegg. Kan endre kategori kostnadsfritt etter annonsen er publisert. Makky123 reagerte på dette 1
E.C. Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden De som har satt opp det opplegget med prisene for bilkategorien, der man faktisk har fornuftig gjenbruk, kontra diverse annet ræl og luksusartikler som selges, har åpenbart aldri trålet etter brukte bildeler eller solgt noen av disse selv i hele sitt liv. Og det er jo litt flaut å bomme såpass av en påstått seriøs aktør. Ønsker bare mer penger og mindre jobb de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå