Flataas Skrevet Mai 26, 2021 Share Skrevet Mai 26, 2021 16 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Perfekt trackdaybil, smg med csl software må da være gull på bane tenker må jeg😊 https://www.blocket.se/annons/sodermanland/bmw_m3_e46_coup__manuell_ess_kompressor___478hk/95834519 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 26, 2021 Share Skrevet Mai 26, 2021 Var det noe regelendring som sa at det som er godkjent i EU blir godkjent i Norge? Slik at e46en over kan bli tatt inn som veteran uten avgifter og bli godkjent med kompressor, bur og understell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet Mai 26, 2021 Share Skrevet Mai 26, 2021 5 minutter siden, E.C. skrev: Var det noe regelendring som sa at det som er godkjent i EU blir godkjent i Norge? Slik at e46en over kan bli tatt inn som veteran uten avgifter og bli godkjent med kompressor, bur og understell? Er den godkjent i Sverige så må dem godkjenne den i Norge og E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 26, 2021 Share Skrevet Mai 26, 2021 Höhö, da er det bare å få solgt den inn hos samboeren 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet Mai 26, 2021 Share Skrevet Mai 26, 2021 19 minutter siden, E.C. skrev: Höhö, da er det bare å få solgt den inn hos samboeren 😆 Er iallefall slik jeg har forstått det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 26, 2021 Share Skrevet Mai 26, 2021 (endret) Skal visst være mye enklere å registrere/godkjenne en bil i Norge så lenge den er godkjent og registrert i et annet EU land. Vet mange som driver å importerer japsebiler går den veien. Får den registrert i f.eks Polen også importerer den hjem her og får den registrert. Endret Mai 26, 2021 av Daniel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 26, 2021 Share Skrevet Mai 26, 2021 6 timer siden, Flataas skrev: Er den godkjent i Sverige så må dem godkjenne den i Norge og Men helt plankekjøring er det ikke. I Sverige er man litt mer løssluppene med å godkjenne modifikasjoner på bilene, og Trafikstyrelsen er heller ikke på jakt etter folk slik Statens Vegvesen er. Så sørg for guds skyld for at alt er godkjent i Sverige før bilen importeres, hvis ikke er det bare å begynne å skru. Var jo en her som fikk pes hos Statens Vegvesen etter å ha importert en E34 540i med effektanlegg og uoriginal dekkdimmensjon. Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mai 27, 2021 Share Skrevet Mai 27, 2021 (endret) Han her huket av nesten alt det riktige ved bestilling av bil, liten navigasjon om jeg ser riktig? skulle hatt bensin og ikke diesel Fantastisk bil. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=220058808 Endret Mai 27, 2021 av Snagg30 Marius2002, Orjan, Sjakalen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 27, 2021 Share Skrevet Mai 27, 2021 22 minutter siden, Snagg30 skrev: Han her huket av nesten alt det riktige ved bestilling av bil, liten navigasjon om jeg ser riktig? skulle hatt bensin og ikke diesel Fantastisk bil. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=220058808 Det viktigeste er glemt, nemlig SKINN! F31 har altfor pen skinnpakke til å kunne leve uten den. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mai 27, 2021 Share Skrevet Mai 27, 2021 Memory seter er også et must. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mai 27, 2021 Share Skrevet Mai 27, 2021 (endret) 59 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Det viktigeste er glemt, nemlig SKINN! F31 har altfor pen skinnpakke til å kunne leve uten den. Er jeg blind eller halvveis i psykose ? Er da skinn i den her? 😅 Edit: utvidet skinnpakke var kanskje det du siktet til, ingen psykose med andre ord bare idiot @Solberg93 Skal man kjøpe brukt så er man aldri så heldig å får kjøpe en bil som har alt. Men denne eksteriør fargen / interiøret pluss motoren i norske brukt marked så skal man vær fornøyd. Endret Mai 27, 2021 av Snagg30 Marius2002, sveigis og HenrikSolberg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 27, 2021 Share Skrevet Mai 27, 2021 1 time siden, Snagg30 skrev: Han her huket av nesten alt det riktige ved bestilling av bil, liten navigasjon om jeg ser riktig? skulle hatt bensin og ikke diesel Fantastisk bil. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=220058808 Mulig den burde hatt bensin, men med en liten tunings på denne og du kan legge bak deg en del M biler på mellomaks. Vet at bensin også kan tunes godt, men du får aldri det monstermomentet. 800 nm i en 3-serie drar 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mai 27, 2021 Share Skrevet Mai 27, 2021 (endret) 11 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Mulig den burde hatt bensin, men med en liten tunings på denne og du kan legge bak deg en del M biler på mellomaks. Vet at bensin også kan tunes godt, men du får aldri det monstermomentet. 800 nm i en 3-serie drar 😎 Helt enig med deg, men det handler mer om veien til 0-100 og ikke tiden, ikke at du nå nevnte noe om akselerasjons tiden. Derfor velger jeg feks en eldre S54 ovenfor hvilken som helst tuna diesel purke på markedet lyd og sjel finner man i bensin, men det er bare min mening. Endret Mai 27, 2021 av Snagg30 Ron Jeremy, ///M-ini95, Skulebollen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 27, 2021 Share Skrevet Mai 27, 2021 5 minutter siden, Snagg30 skrev: Helt enig med deg, men det handler mer om veien til 0-100 og ikke tiden, ikke at du nå nevnte noe om akselerasjons tiden. Derfor velger jeg feks en eldre S54 ovenfor hvilken som helst tuna diesel purke på markedet lyd og sjel finner man i bensin, men det er bare min mening. Selvfølgelig og jeg er også enig. Men det behøver ikke å være noe negativt i at den aktuelle bilen er diesel, var det jeg ville frem til 😀 I en ordinær familiebil som dette jo er så er det sjelden man raser rundt på bane, da er det mer artig med en hissig dieselmotor til veibruk...synes jeg da 😀 Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mai 29, 2021 Share Skrevet Mai 29, 2021 (endret) Vedrørende import av ombygde biler fra Sverige... Ser det er forskjellige meninger ute og går her, noen erfaringer vedrørende godkjenning av uoriginale import-biler de siste par årene? Jeg trodde ikke det var mulig å få svenske biler godkjent med bur (B-C-stolpe) etc over på norske skilt uten byråkrati-helvete? Endret Mai 29, 2021 av Werther Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå