Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
25 minutter siden, Fahad skrev:

Prisen er jo helt latterlig 🤣 

Den har jeg ikke hengt meg så mye opp i da den er uoppnåelig-ish for min del for øyeblikket uansett 😅

Skrevet
2 timer siden, Orjan skrev:

Alpina har kombinert Alpina-grønt og brunt med hell flere ganger :-)

alpina_bmw_3_series_1_3.jpg

Er så fantastisk fint det Alpina gjør med grønn/blå eksteriør kombinert med flott interiør. Min desidert drømme bil pr nå er G21 Alpina i grønn og brunt Tartufo skinn.

004830E3-E9B2-4E10-8897-77A1C339EDB1.thumb.jpeg.2179759c145e33ad82fff2380976632d.jpeg22784557-2C39-451C-A943-1C6A4BD52A8D.thumb.jpeg.00a2c5f488786f49a7efe30d322523b4.jpeg

Skrevet (endret)

En alpinagrønn g31 b5 med brunt interiør må være det eneste som overgå en f10 m550d i mine øyner ! Er noe eget med å ha verdens raskesste stasjonsvogn selv om jeg her fortapt sedanmann

tror knapt det finnes penere grønnfarge en alpinagrønn🤔

har ingen forståelse for de som kjøper svart å grå alpina når du har så fine farger som alpinablå og grønn🤠

Endret av Ingvaldsen
Skrevet
16 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

En alpinagrønn g31 b5 med brunt interiør må være det eneste som overgå en f10 m550d i mine øyner ! Er noe eget med å ha verdens raskesste stasjonsvogn selv om jeg her fortapt sedanmann

Er sedanmann selv egentlig, men B5 Alpina er på drømmebillista og da i stasjonsvognutgave. Synes den kler touring best (og i Pre-lci utgave med Luxury-Line basert framfanger) 

Alpinagrønn, men med lystinteriør er favorittkomboen min. Satser på at fredagens eurojackpot blir min🤑

Skrevet
9 minutter siden, laffe skrev:

Er sedanmann selv egentlig, men B5 Alpina er på drømmebillista og da i stasjonsvognutgave. Synes den kler touring best (og i Pre-lci utgave med Luxury-Line basert framfanger) 

Alpinagrønn, men med lystinteriør er favorittkomboen min. Satser på at fredagens eurojackpot blir min🤑

Den har jeg også tippet😂

Skrevet

Her er jeg enig med dere begge .

Grønne og blå Alpina er nydelig .

Nå skal sant sies at Alpina sine grønnfarger har vært pene bestandig synes jeg .😀

De passer perfekt på bilene uansett modell 😎

Skrevet

Jeg slenger meg også på, som den eveige sedan mannen jeg er så ville jeg nok hatt en B3 eller B5 i Touring. Men jeg måtte nok hatt den i blå, Alpina blå som den heter litt uoffisielt 😀

Skrevet (endret)
8 minutter siden, Walkabout skrev:

En usedvanlig flott M6 GC. Dette må være blant de ypperste modellene BMW har laget noen gang. For et design :) 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=214349042

Edit: Mulig denne er USA-import? Refleks-delete på frontfanger tyder iallfall på det...

Tror aldri jeg hadde kjøpt USA bil, drag race hvert et lyskryss. Har sett flere klipp hvor det er hardkjøring med kald bil og..

Denne bilen siklet jeg på tidligere i år, elsker fargen på bilen.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=220181088

Endret av Snagg30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...