Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Ser sånn ut i vognkortet, men effekten til 540i er heldigvis ført inn så det er nok godkjent. Må passe ekstra på eldre ombygde biler. Mange som bl.a. argumenterer med "motoren ser lik ut, trenger ikke godkjenning". Verdien på en ikke godkjent ombygd, i alle fall i mine øyene, blir da langt fra det samme som en originalbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Snagg30 skrev:

Jeg prøver å få samboer til å kjøpe denne siden det ikke ble i4, likte denne svært godt. Rå lekkert interiør

Nå er denne ute igjen, er vell priset høyere en sist og.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=235839196

Skjønner ikke hvorfor den ikke er solgt, en kjedelig m5 med lik kilometer blir solgt umiddelbart for 800K+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

Skjønner ikke hvorfor den ikke er solgt, en kjedelig m5 med lik kilometer blir solgt umiddelbart for 800K+

Tror M6 er for spesielt interesserte, ser mange av de ligger i lang tid. Og i mellomtida blir F10 M5 med høy km.stand og ellers dårlig holdt solgt fort 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, HenrikSolberg skrev:

Ikke for oss som kan BMW 😉

Personlig syns jeg M6 blir «for elegant» om dette gir mening.

Ja jeg ser det langt i fra, var mest for å provosere ;) liker F10 M5 veldig godt, men M6 har for meg noe mye mer spesielt med seg og en tilstede værelse på veien som M5 aldri vil få. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, HenrikSolberg skrev:

Ikke for oss som kan BMW 😉

Personlig syns jeg M6 blir «for elegant» om dette gir mening.

Det fine med m6 er at den kommer ofte med skikkelig skinnpakke! Den veier det samme som en f10, har bedre plass i hjulhus vist du vil ha brede dekk🤪

 

eneste ulempen med m6 er at du ikke får hengerfeste, det gjør du på m5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

eneste ulempen med m6 er at du ikke får hengerfeste, det gjør du på m5

I tillegg får man ikke automatisk bakluke og M-multifunksjonssetene i M6 er dårligere enn i M5. Ellers helt enig i at M6 er griselekkert, men denne har vel etter hvert fått et litt rufsete inntrykk når den går opp og ned i pris som en jojo, annonsetekst med usannheter (norsksolgt bil når den er importert etc.). Personlig tror jeg også lakken trekke ned. Matt lakk er og blir ukult. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.5.2022 den 21.46, Snagg30 skrev:

Ser annonsen er og fjernet, så da har vell forhandler kjøpt og bedt om sletting før de annonserer samme bil til 100k pluss. 

Fattern som kjøpte den, var rett nedi gata for oss her så gikk ikke lange tiden fra vi så annonsen til kontrakt var signert 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MortenHaa skrev:

Fattern som kjøpte den, var rett nedi gata for oss her så gikk ikke lange tiden fra vi så annonsen til kontrakt var signert 😄

Da synes jeg han gjorde et veldig bra kjøp, fikk kjøpt seg en lekker i4 til en fornuftig pris kontra alle de som er overpriset ute for salg nå. 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...