Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, Makky123 skrev:

Jeg tenker at prisen må ned nærmere 450, men det er min mening.
Til riktig pris ser det ut som en bra bil :)

340 GT'en jeg har endte opp rundt 500 for noen år siden, og den er betydelig mer utstyrt og hadde gått såvidt over 35K.

Takker for innspill folkens. Enig at den er alt for dyr. Vi får se om det går an å få til en bra deal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Makky123 skrev:

Jeg tenker at prisen må ned nærmere 450, men det er min mening.
Til riktig pris ser det ut som en bra bil :)

340 GT'en jeg har endte opp rundt 500 for noen år siden, og den er betydelig mer utstyrt og hadde gått såvidt over 35K.

Ja, teknisk verdi og nytteverdi er ofte ikke like. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Werther skrev:

Det er trist å se en av BMW sine flotteste modeller i en slik tilstand. Jeg skjønner ikke at det går an å gi så fundamentalt faen at den ender opp med å se sånn ut. Atpåtil skal de ha 50 000,- for en bil som kosmetisk fremstår som ett vrak, pleier sjeldent å være mye liv igjen i en M62 når den nærmer seg 400 000 km også. Tatt i betraktning bilens kosmetiske tilstand så ser det ikke lyst ut for bilens mekaniske tilstand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

N57 er en bra motor men som med alle motorer så er den ikke garantert feilfri. Det gått litt register og høytrykkspumper, dette koster en del å fikse. Men dette er ikke omfattende slik det f eks er på N47 så jeg ville ikke holdt meg unna en bil med N57. Men det viktigste av alt er å se på servicehistorikk 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 2010 modell X5 3,0d med N57. denne har gått ca.228000. Fikk Sulland til å sjekke registerkjedet, og de sa at strammeren var helt ute så langt den går og at det var slakke i kjedet. De anbefalte skifte av øvre registerkjede, og bilen er nå inne hos dem for dette. 
Prisen blir ca.kr.21500,-

Motoren har gått veldig stille og fint, hørte ingen ulyder.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Din gamle? Jeg fikk inntrykket av at det var en privatperson som kjøpte den, han hadde den ikke lenge i såfall 😅

Privatperson som jobbet i autopoint 😅 kan vel trygt si jeg solgte for billig om den ryker for den prisen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, sdhild99 skrev:

Hva har de gjort med instrument-clusteret (bilde 38 av 45) på denne? Det er ikke sånn det pleier å se ut:

 

https://www.finn.no/350064916

Han har gjort det ALLE med eldre BMW synes var kult i 2007, å sette krom ringer rundt klokkene ala E46 M3 og E39 M5.

Ellers så lurer jeg på om ikke denne M5 lå leeeenge til salgs på Blocket.se før den åpenbart havnet i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...