Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, papertiger skrev:

Den bilen går i nabolaget, står 10min gange herfra. Mye lyd og drag, fremstår som litt for mye rånebil slik den står i dag. Håper den får et bedre liv fremover :) 

Sett endel snutter på Facebook og ,den har virkelig fått kjenne på pisken ja ..

Men vil tro det vil vil bli en kostbar affære å få den tilbake der den var 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Emilsen skrev:

Finn sin automatiske opphenting av eiere er ikke til å stole på. Når jeg sjekker motorsykkelen min står det at det har vært 10 eiere. Jeg er eier nr 2... Han jeg kjøpte den av kjøpte den ny.

Teller 23 stk (inkl. bilforhandlere) på 1-serien om jeg slår den opp på Vegvesen.no og på det kan vi vel plusse på minst 1 tysker siden den er bruktimportert i 2010.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Emilsen skrev:

Når jeg sjekker motorsykkelen min står det at det har vært 10 eiere. Jeg er eier nr 2... Han jeg kjøpte den av kjøpte den ny.

Hvordan kan tallet være så misvisende som i ditt tilfelle? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, HenrikSolberg skrev:

Hvordan kan tallet være så misvisende som i ditt tilfelle? 

Har ikke peiling, står bare meg og første eier på vegvesenet sine sider. Kan jo spørre finn for nysgjerrighetens skyld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Bruktbil til salgs: BMW 5-serie - 1996 - Sølv - 193 Hk - Sedan | FINN.no

Overraskede hel og ryddig E39 528I, ikke ofte man ser de slik lengere..

Men er den verd 120 000,-? Er litt usikker der altså 

Fattern sin første BMW var en 99’ 520i i nettopp denne fargen, så prisen synes jeg da er «grei».
Syns bare at denne motoren er såvidt daff ifht 530, at det gir meg ikke så mye. 

Ville nok heller lagt dobbelt opp for en LCI av en 530i med et mer «verdig» interiør, men det er nå meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ron Jeremy skrev:

Fattern sin første BMW var en 99’ 520i i nettopp denne fargen, så prisen synes jeg da er «grei».
Syns bare at denne motoren er såvidt daff ifht 530, at det gir meg ikke så mye. 

Ville nok heller lagt dobbelt opp for en LCI av en 530i med et mer «verdig» interiør, men det er nå meg.

Det hjalp også litt når M52 motoren fikk det vi alle gikk rundt å kalte "dobbelvanos" i 1998/99. Da ble det litt mer moment og merkbart bedre bunndrag. Husker jeg hadde to kamerater som hadde henholdsvis 1997 523i og 1999 523i og det var merkbart bedre bunndrag i 99 modellen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...