mr.pingu Skrevet Tirsdag kl. 09:31 Share Skrevet Tirsdag kl. 09:31 53 minutes ago, Fredrik 90 said: Tror ikke jeg har sagt at N57S motoren er en "håndgranat".. Men at den har sine issues den også er det nok ikke noen tvil om, men jeg hadde sovet bedre om natta med en M50d stående enn en 50i for å si det sånn Jeg trodde det var også 50D som hadde dårlig rykte på seg. Men da er det vel meg som blandet de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Tirsdag kl. 09:57 Share Skrevet Tirsdag kl. 09:57 12 timer siden, mr.pingu skrev: Siden det går bare Alpina om dagen, noe som dette kunne jeg tenkt meg å dra hjem en gang https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-alpina-b7-nr14-e65-/2933346027-216-6686?utm_source=copyToPasteboard&utm_campaign=socialbuttons&utm_medium=social&utm_content=app_ios https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/alpina-b3-biturbo-xdrive-sperrdiff-1hd-motorschad-/2901339070-216-5763?utm_source=copyToPasteboard&utm_campaign=socialbuttons&utm_medium=social&utm_content=app_ios Den siste B3'en kommer inn i Norge på ca 382k, så bare å handle. Og litt retrofit, så er vi der. sveigis og mr.pingu reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Tirsdag kl. 12:05 Share Skrevet Tirsdag kl. 12:05 2 timer siden, fupsaker skrev: Den siste B3'en kommer inn i Norge på ca 382k, så bare å handle. Og litt retrofit, så er vi der. Knallpen og kan tenke denne må gå veldig godt og 😊 liffi og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Tirsdag kl. 12:18 Share Skrevet Tirsdag kl. 12:18 14 timer siden, mr.pingu skrev: Siden det går bare Alpina om dagen, noe som dette kunne jeg tenkt meg å dra hjem en gang https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-alpina-b7-nr14-e65-/2933346027-216-6686?utm_source=copyToPasteboard&utm_campaign=socialbuttons&utm_medium=social&utm_content=app_ios https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/alpina-b3-biturbo-xdrive-sperrdiff-1hd-motorschad-/2901339070-216-5763?utm_source=copyToPasteboard&utm_campaign=socialbuttons&utm_medium=social&utm_content=app_ios 2 timer siden, fupsaker skrev: Den siste B3'en kommer inn i Norge på ca 382k, så bare å handle. Og litt retrofit, så er vi der. Der er faktisk ikke galt for en B3, jeg mener en D3 ligger jo rundt 450 000+ så da begynner jo dette å bli morsomt. Den B7en i @mr.pingusitt innlegg er heller ikke så galt priset. Den blir avgiftsfri om ca 20 dager så da snakker vi fet bil for ca 280 000,-. fupsaker og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Tirsdag kl. 12:23 Share Skrevet Tirsdag kl. 12:23 4 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Der er faktisk ikke galt for en B3, jeg mener en D3 ligger jo rundt 450 000+ så da begynner jo dette å bli morsomt. Den B7en i @mr.pingusitt innlegg er heller ikke så galt priset. Den blir avgiftsfri om ca 20 dager så da snakker vi fet bil for ca 280 000,-. Du får ikke artigere og mer spesiell bil til under 400k i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarod Skrevet Tirsdag kl. 13:17 Share Skrevet Tirsdag kl. 13:17 57 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Der er faktisk ikke galt for en B3, jeg mener en D3 ligger jo rundt 450 000+ så da begynner jo dette å bli morsomt. Den B7en i @mr.pingusitt innlegg er heller ikke så galt priset. Den blir avgiftsfri om ca 20 dager så da snakker vi fet bil for ca 280 000,-. Hva sammenligner dere med her? Står i teksten denne har motorskade, ikke kjørbar og stått siden sommeren 2021 mr.pingu, E.C. og Skulebollen reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Tirsdag kl. 13:33 Share Skrevet Tirsdag kl. 13:33 (endret) 17 minutes ago, Jarod said: Hva sammenligner dere med her? Står i teksten denne har motorskade, ikke kjørbar og stått siden sommeren 2021 Jeg var litt raskt i svingen der. Rådelagers må byttes 🙈 3 hours ago, fupsaker said: Den siste B3'en kommer inn i Norge på ca 382k, så bare å handle. Og litt retrofit, så er vi der. Det er ikke aktuelt de kommende årene så vi får bare vente men.... en dag Må jo først ha garasje og hus før jeg begynner å tenke på en morsom bil no2. Men det er hvertfall håp, akkurat denne med motorskade eller ikke. Det finnes nok Alpina skatter i Tyskland om man leter litt Endret Tirsdag kl. 13:39 av mr.pingu fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Tirsdag kl. 13:41 Share Skrevet Tirsdag kl. 13:41 7 minutter siden, mr.pingu skrev: Jeg var litt raskt i svingen der. Rådelagers må byttes 🙈 Det er ikke aktuelt de kommende årene så vi får bare vente men.... en dag Må jo først ha garasje og hus før jeg begynner å tenke på en morsom bil no2. Men det er hvertfall håp, akkurat denne med motorskade eller ikke. Det finnes nok Alpina skatter i Tyskland om man leter litt Helt tydelig mange gode alternativ om man leter, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Tirsdag kl. 15:41 Share Skrevet Tirsdag kl. 15:41 2 timer siden, mr.pingu skrev: Jeg var litt raskt i svingen der. Rådelagers må byttes 🙈 Det er ikke aktuelt de kommende årene så vi får bare vente men.... en dag Må jo først ha garasje og hus før jeg begynner å tenke på en morsom bil no2. Men det er hvertfall håp, akkurat denne med motorskade eller ikke. Det finnes nok Alpina skatter i Tyskland om man leter litt Den hvite B4'n som har ligget for salg ved flere anledninger her til lands har også byttet motor (mener det var lagerhavari). N55 er vel utgangspunktet hvis jeg ikke tar feil og der er jo ikke lagerhavari et ukjent fenomen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Tirsdag kl. 16:03 Share Skrevet Tirsdag kl. 16:03 2 timer siden, Jarod skrev: Hva sammenligner dere med her? Står i teksten denne har motorskade, ikke kjørbar og stått siden sommeren 2021 Jeg som behersker tysk burde sett dette men det gjorde jeg altså ikke. Synes vel at det var litt for godt til å være sant ja. Men den E65en er likevel ett godt kjøp da 👍 sveigis og mr.pingu reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Tirsdag kl. 16:19 Share Skrevet Tirsdag kl. 16:19 15 minutes ago, Fredrik 90 said: Jeg som behersker tysk burde sett dette men det gjorde jeg altså ikke. Synes vel at det var litt for godt til å være sant ja. Men den E65en er likevel ett godt kjøp da 👍 Hehe sammen her 😅Er det unnskyldning om jeg sier det var om kvelden? Var altså bare kjapt søk uansett… Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Tirsdag kl. 17:32 Share Skrevet Tirsdag kl. 17:32 (endret) https://www.finn.no/mobility/item/371948063?ci=1 Smakløshet satt i system, tror dette må vere den bilen på Finn med desidert størst "absolutt alt er feil".( Når man også tar hensyn til pris ) Endret Tirsdag kl. 17:33 av Skulebollen FransEirik, BrokeBoi, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Tirsdag kl. 18:40 Share Skrevet Tirsdag kl. 18:40 6 timer siden, fupsaker skrev: Du får ikke artigere og mer spesiell bil til under 400k i alle fall... om man leter så kan man finne B5 🥶 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Tirsdag kl. 19:01 Share Skrevet Tirsdag kl. 19:01 @Skulebollen Kommer aldri til å forstå hvordan en person med over 2 mill på konto til bilkjøp presterer å kjøpe DEN bilen. At det er den første skreddersydde M-modellen fra BMW M har null verdi når det der er resultatet. Det er jo så sykt mye annet bedre der ute til samme eller lavere pris som vil holde verdien langt bedre. Enkelte folk fortjener nesten å være fattige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Tirsdag kl. 19:56 Share Skrevet Tirsdag kl. 19:56 52 minutter siden, BrokeBoi skrev: @Skulebollen Kommer aldri til å forstå hvordan en person med over 2 mill på konto til bilkjøp presterer å kjøpe DEN bilen. At det er den første skreddersydde M-modellen fra BMW M har null verdi når det der er resultatet. Det er jo så sykt mye annet bedre der ute til samme eller lavere pris som vil holde verdien langt bedre. Enkelte folk fortjener nesten å være fattige. Vedkommende har hatt endel dyre biler de siste år, før denne var det en i7 60, gikk nok ikke akkurat i pluss der heller. Får håpe for hans del at importør kastet den etter han med saftig prisavslag. Eneste muligheten hans er nok utlandet. Attpåtil dukket det jaggu opp enda en Eksem her i byen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå