MortenHaa Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Linken til hvor bilen var vraket virker ikke.. Men om dette er tilfelle og det er blitt jukset så heftig med km stand så burde jo denne rapporteres, her kan noen gå rett i fella. 217 000 miles er 349 000 km... Endret til ny direkte-link nå, men dukker opp om man søker opp VIN nummer på siden også. Forholdsvis grei forskjell med 130 000km ja 😅
Fredrik 90 Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden 49 minutter siden, MortenHaa skrev: Endret til ny direkte-link nå, men dukker opp om man søker opp VIN nummer på siden også. Forholdsvis grei forskjell med 130 000km ja 😅 Jeg har hatt en dialog med selger nå, han er fast bestemt på at han kjøpte bilen slik som den er nå og vil ikke ta stilling til bilens åpenbare avvikende kilometerstand. Han trekker egentlig bare på skuldrene…
Jarod Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden 9 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Jeg har hatt en dialog med selger nå, han er fast bestemt på at han kjøpte bilen slik som den er nå og vil ikke ta stilling til bilens åpenbare avvikende kilometerstand. Han trekker egentlig bare på skuldrene… Han har sikkert bare skrevet det han ser på odometeret i bilen, som er 219k miles. Blir jo helt feil, men ser jo at selv Statens Vegvesen skriver miles som km ved import. Gustav C. reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden 9 minutter siden, Jarod skrev: Han har sikkert bare skrevet det han ser på odometeret i bilen, som er 219k miles. Blir jo helt feil, men ser jo at selv Statens Vegvesen skriver miles som km ved import. Det er byttet til et euro-instrument, så det kan virke som at dette åpenbart er gjort med viten og vilje. BMWE39turbo, Gustav C. og MortenHaa reagerte på dette 3
HenrikSolberg Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden 53 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Jeg har hatt en dialog med selger nå, han er fast bestemt på at han kjøpte bilen slik som den er nå og vil ikke ta stilling til bilens åpenbare avvikende kilometerstand. Han trekker egentlig bare på skuldrene… Sendte han også melding, fikk bare til svar om jeg ikke hadde noe bedre å bedrive fritiden min med og han mente det er en vennegjeng som driver å plager han uten grunn.
E.C. Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Den har nå fått sin fortjente plass i skaderegisteret, for å informere potensielle kjøpere. MortenHaa, laffe, fupsaker og 5 andre reagerte på dette 2 6
Fredrik 90 Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden 1 time siden, HenrikSolberg skrev: Sendte han også melding, fikk bare til svar om jeg ikke hadde noe bedre å bedrive fritiden min med og han mente det er en vennegjeng som driver å plager han uten grunn. Jeg synes det er frustrerende når han svarer slik som dette. Han trekker bare på skuldrene og sier han forholder seg til bilens km stand og det som sto i kontrakten når han kjøpte den. Jeg foreslår at vi alle rapporterer annonsen slik at ingen uskyldige går i fella her og betaler alt for for mye. Tett på 200 000,- er mye for en E36 med ruskete historisk, og det er ALT for mye for en som har gått 350 000 km i tillegg. HenrikSolberg og sveigis reagerte på dette 2
GtiGtr Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Det var enklere før å finne "skadebiler" fra USA på VIN. I høst så søkte eg opp en US-bil fra finn som det kom opp annonsebilder av med skade på, men ser det er vekk no. Kanskje auksjonsannonsene blir slettet etter en viss tid?
HenrikSolberg Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden 2 timer siden, Fredrik 90 skrev: Jeg foreslår at vi alle rapporterer annonsen slik at ingen uskyldige går i fella her og betaler alt for for mye. Jeg har alt rapportert annonsen 🙂 At annonsen ville bli rapportert, sa jeg også til selgeren. sveigis reagerte på dette 1
Emilsen Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Har han endret chassinummeret med ett siffer nå? Ser WBACD3320TAV16483 er korrekt og det står WBACD3320TAV16481 i annonsen. Orjan reagerte på dette 1
GtiGtr Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 50 minutter siden, Emilsen skrev: Har han endret chassinummeret med ett siffer nå? Ser WBACD3320TAV16483 er korrekt og det står WBACD3320TAV16481 i annonsen. Vanskelig å dra kortet at han ikkje visste det, når selger besvist går inn for å skjule spor. Orjan reagerte på dette 1
LP760 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden https://www.finn.no/mobility/item/359984465 Flott bil dette, Ser ut til å ha blitt bra restaurert. Mins jeg har sett den her på forumet også. Klarer ikke helt å se hvorfor den prises såpass men. Mulig markedet har snudd for slike i Norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå