ahj Skrevet September 22 Skrevet September 22 34 minutter siden, Daniel. skrev: Husker jeg feil, eller er dette gamle bilen din @ahj? 🤔 https://www.finn.no/mobility/item/428306496 Korrekt, det var lenge siden jeg har sett den 😱 Ser helt lik ut fra da jeg solgte den. Men det var ikke 143hk i den når jeg solgte, står heller ikke noe om quaife diffen. Ei fader, savner den bilen!
Saltkjelen Skrevet September 22 Skrevet September 22 Akkurat nå, ahj skrev: Korrekt, det var lenge siden jeg har sett den 😱 Ser helt lik ut fra da jeg solgte den. Men det var ikke 143hk i den når jeg solgte, står heller ikke noe om quaife diffen. Ei fader, savner den bilen! LØP OG KJØP! Denne hadde fortjent å forholde seg i denne standen videre. Daniel. reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet September 22 Skrevet September 22 9 minutter siden, ahj skrev: Korrekt, det var lenge siden jeg har sett den 😱 Ser helt lik ut fra da jeg solgte den. Men det var ikke 143hk i den når jeg solgte, står heller ikke noe om quaife diffen. Ei fader, savner den bilen! Det er jo bra 😄 Har jo blitt solgt en og annen bil "herfra" som har dukket opp i senere tid i verre tilstand 😅 Mente å huske at den hadde Quaife ja, mon tro om selger vet det eller bare ikke nevnte det. Støtter @Saltkjelen 🤪
ahj Skrevet September 22 Skrevet September 22 Akkurat nå, Daniel. skrev: Det er jo bra 😄 Har jo blitt solgt en og annen bil "herfra" som har dukket opp i senere tid i verre tilstand 😅 Mente å huske at den hadde Quaife ja, mon tro om selger vet det eller bare ikke nevnte det. Støtter @Saltkjelen 🤪 Hvis du snakker om en annen av mine biler så er jeg veldig enig. Den har vell bruk mer tid i hjulspinn enn ikke etter jeg solgte den 😭 Tviler på det. Ei heller at alle høytalere er bytta til Individual sine, så det er 18 stk. Den har tilogmed plast skilta som bilen kom med. Veldig urørt siden min tid.
Daniel. Skrevet September 22 Skrevet September 22 10 minutter siden, ahj skrev: Hvis du snakker om en annen av mine biler så er jeg veldig enig. Den har vell bruk mer tid i hjulspinn enn ikke etter jeg solgte den 😭 Tviler på det. Ei heller at alle høytalere er bytta til Individual sine, så det er 18 stk. Den har tilogmed plast skilta som bilen kom med. Veldig urørt siden min tid. Nei tenkte egentlig ikke på dine biler, men når du nevner det så har vel den ene fått kjørt seg kan jeg tenke meg 😅 Så jo hvordan innbyttebilen ble brukt og så ut. En av de andre har jo fått litt mindre pene "oppgraderinger" av utseendet sist jeg så den til salgs 😕 Hmm, da kan noen få seg en positiv overraskelse hvis de kjøper denne 😅
Eystein Ose Skrevet September 22 Skrevet September 22 7 timer siden, laffe skrev: Ref. Diskusjonen om mercer med høy km. Satt på w212 220 cdi taxi på Kreta i sommer og av nysgjerrighet spurte jeg hvor langt bilen hadde gått - den hadde gått 770 000km (uten motorbytte forøvrig - spurte om det og😅). De som eide taxien hadde visst en som hadde gått over 1 million kilometer også uten motorbytte. Synes det var imponerende - trodde ikke dieselene til Mercedes på den tiden var så gode. Bilen så og føltes forøvrig veldig bra ut så var nok godt tatt vare på. Her er fra en taxi jeg tok på Kreta i 2022😅 Sto stilt på 999 999 hele turen Orjan, laffe, sveigis og 4 andre reagerte på dette 7
EspenM3css Skrevet September 22 Skrevet September 22 https://www.finn.no/mobility/item/426952332?ci=1 Mr Solheim er flink på på prise seg høyt 😳 opeth84, fupsaker, Orjan og 1 annen reagerte på dette 1 3
ahj Skrevet September 23 Skrevet September 23 12 timer siden, Daniel. skrev: Nei tenkte egentlig ikke på dine biler, men når du nevner det så har vel den ene fått kjørt seg kan jeg tenke meg 😅 Så jo hvordan innbyttebilen ble brukt og så ut. En av de andre har jo fått litt mindre pene "oppgraderinger" av utseendet sist jeg så den til salgs 😕 Hmm, da kan noen få seg en positiv overraskelse hvis de kjøper denne 😅 Ligger en rekke videoer på TIkTok av den, som mekanikern min sa. Den er 10k unna noe som havarerer med den kjøring den har fått. Såpass ja, var den så ille? Tenker du da på E91 jeg hadde? Der er jeg veldig enig
Daniel. Skrevet September 23 Skrevet September 23 11 timer siden, ahj skrev: Ligger en rekke videoer på TIkTok av den, som mekanikern min sa. Den er 10k unna noe som havarerer med den kjøring den har fått. Såpass ja, var den så ille? Tenker du da på E91 jeg hadde? Der er jeg veldig enig Tviler ikke, virker jo som en sånn typisk gjeng som poster slikt på TikTok. Jeg bruker ikke TikTok, så får egentlig med meg fint lite av alt det 😂 Har forøvrig sett den bilen til salgs hos et eller annet firma for en liten stund siden. Tja, syns i hvertfall den bar preg av den type bruk som den har fått om det gir mening. Er en liten stund siden nå, så husker ikke alt 😅 Men fikk ikke akkurat "entusiast eid"-vibber av den bilen. Ja, den Stratusgrå 😅
E36 318i Skrevet September 24 Skrevet September 24 På 22.9.2025 den 22.45, Eystein Ose skrev: Her er fra en taxi jeg tok på Kreta i 2022😅 Sto stilt på 999 999 hele turen Så når digitale km-tellere når 999.999 så stopper de der? Hvordan vet man da hvor mye over det de har gått? Diagnose-apparat? På eldre biler uten digital km-teller rullet de vel bare over og startet på 0 igjen om dette skulle inntreffe?
ahj Skrevet September 24 Skrevet September 24 9 timer siden, Daniel. skrev: Tviler ikke, virker jo som en sånn typisk gjeng som poster slikt på TikTok. Jeg bruker ikke TikTok, så får egentlig med meg fint lite av alt det 😂 Har forøvrig sett den bilen til salgs hos et eller annet firma for en liten stund siden. Tja, syns i hvertfall den bar preg av den type bruk som den har fått om det gir mening. Er en liten stund siden nå, så husker ikke alt 😅 Men fikk ikke akkurat "entusiast eid"-vibber av den bilen. Ja, den Stratusgrå 😅 Samme her Den har ligget ute siden våres mener jeg. Den har fått sitt, tja preg etter jeg hadde den. https://www.finn.no/mobility/item/423905035?ci=2 Vedkommende som kjøpe den av dere skrøt åpenlyst av at han hadde prøvd å kjøre fra politiet med den innbytte bilen. Jeg svarte at det er ikke noe du burde skryte av, spesielt siden han ikke klarte å stikke av fra dem 😅
Daniel. Skrevet September 24 Skrevet September 24 4 timer siden, ahj skrev: Samme her Den har ligget ute siden våres mener jeg. Den har fått sitt, tja preg etter jeg hadde den. https://www.finn.no/mobility/item/423905035?ci=2 Vedkommende som kjøpe den av dere skrøt åpenlyst av at han hadde prøvd å kjøre fra politiet med den innbytte bilen. Jeg svarte at det er ikke noe du burde skryte av, spesielt siden han ikke klarte å stikke av fra dem 😅 Stemmer. Nei det var ikke akkurat helt min smak de endringene han har gjort på den. Han gjorde det ja 😅 Burde som du sier i det minste ha klart å komme seg unna om han var tenkt å skryte av det 😆 ahj reagerte på dette 1
sondre Skrevet September 24 Skrevet September 24 A few weeks later... https://www.finn.no/mobility/item/428579433?ci=1 💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵 💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵 Orjan reagerte på dette 1
E.C. Skrevet September 24 Skrevet September 24 Er det den samme som lå nærmere 150k med rust i hjulbuer som det ble fikset på og lagt ut dyrere?
BMWE39turbo Skrevet September 24 Skrevet September 24 Om det er den, og eg hugser rett så var de hjulbua ganske godt angrepet av rust, usikker på om eg hadde stolt på at det holder så veldig mange år med mindre stålet er bytta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå