Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=55595439&searchclickthrough=true

 

Så denne og tenkte: Oj! Endelig en fornuftig priset E46, til jeg så hvor til de grader den var blitt mishandla.

Hvordan går det an å banke en bil så jævlig uten at en eller annen offentlig etat, departement, vesen eller nemd griper inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=55595439&searchclickthrough=true

Så denne og tenkte: Oj! Endelig en fornuftig priset E46, til jeg så hvor til de grader den var blitt mishandla.

Hvordan går det an å banke en bil så jævlig uten at en eller annen offentlig etat, departement, vesen eller nemd griper inn?

HAHA! For smal garasjeport, neida da durer vi bare på :) null stress det :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trur ikke jeg F90. Trur e34 blir lik e28. Sliter veldig for å komme opp i pris. Kun e30 som har unormale priser

Tja, blir litt feil å sammenlikne E34 med E28. E34 var en langt mer vanlig 5-serie enn E28 så det er flere folk der ute som har ett forhold til modellen, E34 er også alt for ny ennå til å kunne regnes som en klassiker. Se bare på hvordan prisene på E30 har skutt i været de siste årene, E34 er ikke like populær riktig nok men jeg tror vi kan se en generell prisoppgang på strøkene eksemplarer med større motor. Ellers så har jo prisene tatt bra av på enkelte E28 også, særlig 528I, 535I og M535I skal det godt gjøres å finne under 100 000 kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, det gjelder de aller fleste gamle biler som har vært bra biler en gang. Strøkne, og større motor = høyere pris. Jo eldre de er jo mer vil "strøken" faktoren legge på i pris.

Dermed er det på en måte ikke vanskelig å "spå" at e34 vil få høyere priser for strøkne eksemplarer med stor motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig mye å være obs på på e60.

Motormessig er det også en god del med slik km. Partikkelfilter, dyser, alt (og det er ganske mye på disse) av vakumslanger, de to elektriske vakumventilene som styrere turbin bypass og wastegate er garantert defekte. Eksoslekkasjer etc. Girkassene har jo de samme kjente problemene som på 2,5d/3,0d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=55711200&searchclickthrough=true

andre som syns prisen her er noke ivrig? Førstegangsregistrert 98, så er jo en gammel modell, hadde det vore facelift hadde eg vore enig i pris. Mulig det berre er meg?

 

Ja den prisen er nok litt ivrig, noe som nok selger også vet ettersom den har vært på finn i laaaaang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si prisen er noe høy. Etter min mening er den minst 50K, om ikke enda mer for dyr.

 

For et halvt års tid siden lå den en tilsvarende bil tilsalgs i Kristiansand til rett rundt 300K, den lå en stund den også. Aner ikke hva den gikk for til slutt, men vil tro noen gjorde et godt kjøp der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...