StigJ Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 (endret) Alcantara er ikke skinn nei. Det er syntetisk materiale. Semsket skinn er jo litt lignende alcantara. Det er en type skinn og et naturprodukt. Jeg hadde valgt alcantara over skinn hadde jeg hatt valget. Endret Februar 14, 2015 av StigJ bimmerR reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 Forholdsvis lav km, men likevel mye penger for en 2000mod http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=55873716&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 Den er jo et bedre valg enn den forrige 530d som lå ute her nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 Den så ryddig ut! Friste meg sånn da gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 Full original m pakke har mye å si på pris. Det er to ganske forskjellige biler med og uten. Videre så er det jo ikke tvil om at alcantara er å foretrekke foran skinn. Det er også dyrere (var iallefall). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=55711200&searchclickthrough=true Det her er vel ikke så ille priset? i forhold til km, og ser ganske fin ut på bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 Forholdsvis lav km, men likevel mye penger for en 2000mod http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=55873716&searchclickthrough=true Bilen ser hel og fin ut på utsida. Var å så litt på den tidligere idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 (endret) http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=55890985&make=0.749&sort=0 . Endret Februar 15, 2015 av Skulebollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 Alcantara er ikke skinn nei. Det er syntetisk materiale. Semsket skinn er jo litt lignende alcantara. Det er en type skinn og et naturprodukt. Jeg hadde valgt alcantara over skinn hadde jeg hatt valget. Greit med en oppklaring så veldig ut som stoff synes nå jeg, men da lærte Jeg noe i dag og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 Ikke noe spesielt synes nå jeg. Nå er bilen vertfall solgt Ble solgt en 520d for 15.000 med defekt motor etter to dager for litt siden.. 520d ligger høyt i pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 Alt av E39 diesel ligger vel egentlig høyt i pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 Vet ikke om jeg synes de ligger veldig høyt i pris jeg. Man nærmer seg ei grense rent prismessig for "hvor mye bil", eu ok, diesel, man kan få for pengene. Differansen opp til e60 er også ganske stor, og en sliten e60 er byr ikke på så mye mer enn en sliten e39. e39 har jo vært i fritt fall i pris ei stund, for nå å være på litt vaklende grunn. Prisene er litt "overalt", og det er tydelig mange drømmere på helt vanlige biler. Det som i alle fall er sikkert er at shattered og andre som måtte tenke det samme tar smertelig feil når det gjelder de originale m sport (FULL - ORIGINAL) bilene. Disse ligger alltid mye høyere i pris, og har alltid gjort det (det er altså ikke noe særegent for e39). En sliten e39 = uinteressant. En unormalt velholdt e39 = interessant til riktig pris. M sport e39 = interessant . Velholdt e39 m sport = veldig interessant. Og sånn er det nok for de fleste entusiaster når de surfer gjennom hundrevis av e39 annonser. Shattered, Diiesel, Peak og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 ^Det er helt sant. Tenkte ikke på at det sto M-sport overalt i annonsen. Tror jeg skal ta en titt på den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 ^Det er helt sant. Tenkte ikke på at det sto M-sport overalt i annonsen. Tror jeg skal ta en titt på den bilen. Hvis det er den sølvgrå til 79K du snakker om nå, så er det litt rust på den. En del på glassluka og litt i hjørnene under baklyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 Hvis det er den sølvgrå til 79K du snakker om nå, så er det litt rust på den. En del på glassluka og litt i hjørnene under baklyktene. Har du sett på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå